آموزش صرافی BingX آموزش اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس

آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن صرافی BingX

آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن صرافی BingX

آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن صرافی BingX

صرافی بینگ ایکس از جمله پلتفرم هایی است که قابلیت واریز و برداشت ارز دیجیتال را به کاربران خود ارائه می دهد. در این مقاله به آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن صرافی BingX خواهیم پرداخت.

این فرآیند برای انجام معاملات و استفاده از خدمات متنوع مالی از این صرافی ضروری است. بینگ ایکس حدود 260 ارز دیجیتال رمزنگاری شده را پشتیبانی می کند، که این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا به راحتی در بازار ارز دیجیتال معامله کنند.

برای واریز وجه در صرافی بینگ ایکس، کاربران می توانند از گزینه “واریز” در صفحه اصلی اپلیکیشن استفاده کنند و با ورود به صفحه واریز، نوع ارز دیجیتال خود را انتخاب کرده و آدرس و شبکه کیف پول مربوط به آن را کپی کنند. سپس در کیف پول دیگر کاربران می توانند مقدار مورد نظر خود را برای واریز به حساب خود در بینگ ایکس وارد کنند. در ادامه به صورت گام به گام به آموزش آن می­پردازیم.

همچنین برای برداشت ارز دیجیتال از صرافی بینگ ایکس، کاربران باید از منوی پایین صفحه به قسمت کیف پول و سپس برداشت رفته و نوع ارز دیجیتال خود را انتخاب کنند. سپس، مقدار مورد نظر برای برداشت را وارد کرده و آدرس کیف پول مربوط به آن را وارد کنند. پس از اعتبارسنجی، برداشت مورد نظر به کیف پول مقابل واریز خواهد شد.

تریدرها و سپرده گذارانی که می خواهند از صرافی بینگ ایکس استفاده کنند، باید با روش واریز و برداشت در این صرافی آشنا شوند. بهتر است کاربران قبل از شروع هرگونه فعالیت در این صرافی، با آموزش واریز و برداشت در BingX آشنا شوند. از طریق این آموزش، کاربران می توانند با نحوه استفاده از امکانات صرافی بینگ ایکس و همچنین روش های امنیتی این صرافی، آشنا شوند.

آموزش واریز ارز دیجیتال به اپلیکیشن صرافی BingX

برای واریز ارز به اپلیکیشن BingX در صورتی که ارز از قبل داشته باشید دو راه وجود دارد:

آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن

روش اول:

  1. وارد اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس شوید
    جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید
  2. در صفحه اصلی یک گزینه واریز/ خرید رمز ارز مشاهده می­کنید. آن را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب این گزینه یک پنجره برای شما باز می­شو­د. در اینجا با انتخاب گزینه ی واریز deposit  به صفحه ی واریز ارز وارد می شوید. ( گزینه های دیگر را در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بینگ ایکس به صورت کامل توضیح داده ایم)
آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن
  • حال در اینجا باید ابتدا ارزی که دارید از قبل و میخواهید به کیف پول بینگ ایکس خود واریز کنید را انتخاب کنید . هم میتوانید از گزینه ی سرچ استفاده کنید و هم میتوانید در صفحه به دنبال ارز خود بگردید و آن را انتخاب کنید.
آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن
  • پس از انتخاب ارز دیجیتال ، باید شبکه ی بلاک چین را انتخاب کنید. بینگ‌اکس اکنون از چندین شبکه بلاک‌چین برای واریزها پشتیبانی می‌کند، مانند ERC20، TRC20، BEP20، POLYGON، و غیره. شبکه‌های بلاک‌چین مختلف کارمزدهای خدمات متفاوتی را برای واریزها دریافت می‌کنند. دقت داشته باشید شبکه ی درست را انتخاب کنید در صورت وارد کردن اشتباه ادرس و شبکه احتمالا ارز شما کاملا از بین می­رود.
آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن
  • حال به شما یک آدرس و یک کد QR می­دهد. باید آن ها را ذخیره و کپی کنید.
آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن
  • سپس باید وارد کیف پول دیگر خود شوید . ارز موجود را انتخاب کنید و آدرس و شبکه ی صحیح صرافی بینگ ایکس را که کپی یا ذخیره کردید را برای برداشت از کیف پول دوم در آن باید وارد کنید. (در این قسمت هم بسیار دقت کنید که ادرس و شبکه اشتباه را وارد نکنید)
آموزش واریز و برداشت در اپلیکیشن
  • سپس برداشت را انجام دهید و اگر به شما کد پیگیری داد آن را نزد خود حفظ کنید. عملیات واریز ممکن است طول بکشد. نگران نشوید و کمی منتظر بمانید. اگر پس از مدت زمانی انتقال انجام نشد لطفا تمامی مراحل را چک کرده و با پشتیبانی کیف پول و صرافی خود تماس بگیرید. (مقاله روش بازیابی ارسال ارز اشتباه به آدرس و شبکه اشتباه را مطالعه کنید.)
  • در صورت واریز صحیح شما میتوانید ارز خود را در کیف پول صرافی بینگ ایکس در گزینه ی دارایی ها مشاهده کنید.

روش دوم:

  1. وارد اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس شوید
    جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید
  2. آیکون کیف پول یا دارایی ها Assets  در پایین صفحه ی اپلیکیشن را انتخاب کنید.
  3. برای شما یک صفحه ی جدید باز میگردد. حال در اینجا باید گزینه ی واریز deposit  را انتخاب کنید.
  • از گزینه‌ی سرچ استفاده کنید یا در صفحه به دنبال ارز خود بگردید و آن را انتخاب کنید. بقیه ی مراحل کاملا مانند روش قبلی می­باشد.

آموزش برداشت ارز دیجیتال از اپلیکیشن صرافی BingX

آموزش واریز ارز دیجیتال به اپلیکیشن

برداشت ارز برای انتقال زنجیره ای

 با توجه به اینکه شما قصد برداشت ارز دارید، مراحل زیر را برای شما توصیه می‌کنیم:

  1. ابتدا به صفحه‌ی برداشت ارز در صرافی بینگ ایکس خود مراجعه کنید . دقت داشته باشید که برای برداشت باید ایمیل و شماره تلفن خود را تایید کنید. همچنین اگر گوگل اتنتیکیتور را فعال کرده اید آن را باید تایید کنید و رمز را وارد کنید.
آموزش واریز ارز دیجیتال به اپلیکیشن
  • حال برای شما یک پنجره باز می شود که از این قسمت ارز دلخواه خود را که برای برداشت می‌خواستید، انتخاب کنید. در این مرحله باید به دقت مطمئن شوید که رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و اشتباهی انجام نداده‌اید.
آموزش واریز ارز دیجیتال به اپلیکیشن
  •  سپس باید شبکه یا پروتکل مورد نظر خود را برای برداشت انتخاب کنید. برای برداشت، شبکه باید همانی باشد که در زمان واریز استفاده کردید، برای اینکه برداشت با موفقیت انجام شود. در صورتی که شبکه‌های مختلفی را استفاده کرده‌اید، باید به دقت مطمئن شوید که شبکه‌ای که انتخاب می‌کنید با آن شبکه که در زمان واریز استفاده کرده‌اید مطابقت دارد.
آموزش برداشت ارز دیجیتال به اپلیکیشن
  •  سپس باید آدرس کیف پول دیگری که قرار است رمزارز شما به آنجا انتقال پیدا کند را وارد کنید. این آدرس باید دقیقاً آدرسی باشد که شما می‌خواهید رمزارز خود را به آنجا منتقل کنید.
آموزش برداشت ارز دیجیتال به اپلیکیشن
  • در این مرحله می‌توانید مقدار وجه مورد نظر خود را برای برداشت انتخاب کنید. مطمئن شوید که مقدار وجه مورد نظر صحیح و دقیق است.
  • در این مرحله، هزینه کارمزد برداشت را بررسی کنید و مطمئن شوید که می‌توانید هزینه‌ی کارمزد را پرداخت کنید و همچنین مقدار وجهی که در نهایت برای شما منتقل می­شود را چک کنید.

برداشت ارز برای انتقال داخلی

این نوع برداشت ارز فقط برای انتقال بین کاربران صرافی و فقط و با شناسه کاربری یا ایمیل یا تلفن انجام می گیرد.

آموزش برداشت ارز دیجیتال به اپلیکیشن
  1. پس از انتخاب ارزی که می خواهید منتقل کنید از تب بالا گزینه انتقال داخلی را انتخاب کنید.
  2. سپس بر روی فیلد کاربر UID کلیک کنید تا گزینه های دیگر از قبیل شماره تلفن یا ایمیل برای شما باز گردد. یکی از این روش ها را انتخاب کنید و بر اساس آن فیلد را پر کنید.
آموزش برداشت ارز دیجیتال به اپلیکیشن
  • حال مبلغی که می­خواهید منتقل کنید را وارد کنید
  • این انتقال هیچ گونه کارمزدی ندارد و به همان میزان که برداشت می­کنید انتقال داده می­شود.
  • در ادامه ی صفحه هم قوانین و توضیحات تکمیلی برداشت ارز برای شما آمده است.

نکات مهم برای واریز و برداشت در صرافی Bingx

  • برای افزایش امنیت، توصیه می‌شود که هرگز از رمزهای پیشفرض برای ورود به حساب کاربری خود استفاده نکنید و بهتر است رمز عبور قوی و یکتا برای هر حساب کاربری داشته باشید.
  • همچنین، پیشنهاد می‌شود که پس از برداشت وجه، حتماً بررسی کنید که مبلغ مورد نظر به درستی به حساب شما واریز شده است و در صورت وجود هرگونه مشکل، به صرافی Bingx اطلاع دهید.
  • در نهایت، برای افزایش امنیت، توصیه می‌شود که از دو مرحله‌ای (Two-factor authentication) برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از کد پیامکی یا نرم‌افزارهای تأیید هویت دو مرحله‌ای مانند Google Authenticator استفاده کنید. (در آموزش فعال سازی گوگل آتنتیکیتور در صرافی Bingx به صورت کامل توضیح داده ایم. )
  • در واقع، یکی از نکات مهم برای برداشت وجه از صرافی Bingx، عدم نیاز به احراز هویت برای مقادیر کمتر از ۵۰ هزار دلار در طول ۲۴ ساعت است. به عبارت دیگر، اگر شما هویت خود را در صرافی بینگ ایکس تأیید نکرده‌اید، می‌توانید تا حداکثر ۵۰ هزار دلار در طول ۲۴ ساعت از حساب خود برداشت کنید. البته اگر قصد برداشت مبالغ بیشتر را دارید، باید ابتدا هویت خود را تأیید کنید. (آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس)
  • همچنین، برای برداشت وجه از صرافی Bingx باید به سقف حداقل برداشت برای رمزارز مورد نظر توجه کنید. برای مثال، برای رمزارز USDT، حداقل مقدار برداشت ۱۰ دلار است. بنابراین، برای برداشت وجه، باید مقدار مورد نظر را بیشتر از حداقل مجاز تعیین کنید.
  • همچنین، قبل از برداشت وجه از صرافی، باید آدرس کیف پول مجازی مربوط به رمزارز مورد نظر را چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که وجه به آدرس درست ارسال شده است و هیچ خطایی رخ نداده است. همچنین، بهتر است از انتقال سایر رمزارز به آدرس کیف پول در خارج از صرافی Bingx جلوگیری کنید.
  • در صرافی Bingx، مقدار کارمزد برداشت بستگی به رمزارز مورد نظر و همچنین میزان برداشت دارد. هر رمزارز ممکن است دارای کارمزد متفاوتی باشد. برای بررسی مقدار کارمزد برداشت هر رمزارز، به صفحه Withdraw مراجعه کنید و در کنار رمزارز مورد نظر خود، مقدار کارمزد را بررسی کنید. همچنین، ممکن است کارمزد برداشت بستگی به میزان برداشت شما داشته باشد. بنابراین، بهتر است پیش از برداشت، مقدار کارمزد را با دقت بررسی کنید.
  • برای بسیاری از رمزارزها حداقل میزان واریز متفاوت است و باید به صفحه Deposit هر رمزارز در صرافی مراجعه کرد و میزان حداقل واریز برای آن رمزارز را بررسی کرد.
  • واریز و برداشت از صرافی BingX پس از تایید در دو بلوک اعتبار دهی می شود که این فرایند معمولا چند دقیقه به طول می انجامد. همچنین بعد از تایید بلوک ها، صرافی BingX از طریق ارسال پیامک به موبایل یا ارسال ایمیل به شما وضعیت انتقال را اعلام خواهد کرد. این روش به شما اجازه می دهد که بدانید که آیا تراکنش شما به صورت موفقیت آمیز انجام شده است یا خیر.
  • زمان تایید هر تراکنش بسته به شبکه بلاکچین و نوع رمزارز مورد استفاده متفاوت است. برای برخی رمزارزها مانند بیت کوین، زمان تایید تراکنش ممکن است تا چند ساعت طول بکشد، در حالی که برای برخی رمزارزهای دیگر مانند اتریوم، زمان تایید تراکنش در حدود چند دقیقه انجام می‌شود. همچنین، زمان تایید تراکنش در صرافی ها نیز ممکن است متفاوت باشد. به طور معمول عملیات تکمیل و تایید هر تراکنش، حدود 10 تا 120 دقیقه به طول می انجامد.
  • مراقبت از اطلاعات حساس مانند رمز عبور و کدهای تاییدی بسیار مهم است و باید این اطلاعات را به دقت محافظت کرد. بهتر است هرگز این اطلاعات را به شخص دیگری ندهید و در صورت شک برای اطمینان بیشتر از امنیت حساب خود، رمز عبور خود را تغییر دهید. همچنین از ورود به حساب کاربری خود از طریق دستگاه‌های عمومی و اینترنت‌های عمومی و ارتباطات غیرامن اجتناب کنید.
4.7/5 - (263 امتیاز)

نظر (95)

  1. maryam

    سلام خسته نباشید. واقعا سایت ارزنده ای دارید. افرین. ببخشید حداق مقدار بیت کوین که می تونیم واریز و برداشت کنیم از بینگ ایکس چقدره؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنونم لطف دارید.
      بینگ ایکس از دو شبکه بیت کوین و شبکه bep20 برای بیت کوین پشتیبانی می کنه.
      حداقل واریز بیت کوین روی شبکه بیت کوین و روی شبکه bep20 مقدار 0.0002 است.

      1. روح الله

        سلام چگونه میتونم مستقیما از حساب یا کارت بانکیم به بینگ ایکس پول واریز کنم؟

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          از قسمت p2p باید استفاده کنید.

          1. Behzad

            میشه بیشتر توضیح بدین.لطفا

          2. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
            ببخشید کدوم مورد را بیشتر توضیح بدیم؟

  2. محمدمهدی

    درود برشما. برای برداشت از بینگ ایکس میتونیم مستقیم به صرافی ایرانی واریز داشته باشیم؟ یا کیف پول واسط می خواد؟

    1. سلام و عرض ادب
      بله مستقیما می توانید واریز داشته باشید . نیازی به کیف پول واسط نیست.

      1. sa_n

        سلام برای واریز به بینگ ایکس چطور؟ میتونیم مستقیم از صرافی ایرانی واریز داشته باشیم؟ یا حتما نیاز به کیف پول هست؟

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          واریز مستقیم از صرافی ایرانی میشود انجام داد و مشکلی نیست.
          خیر نیاز به کیف پول واسطه ندارد.

      2. روح الله

        مراحل چطوریه؟من هر چه سعی کردم نتونستم

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          ببخشید مراحل چی را نتوانستید انجام دهید؟

  3. ساعد

    سلام چه کوینی جدید در این صرافی قراره لیست بشه؟
    ممنون

    1. سلام و عرض ادب.
      هر سری لیست ارزهایی که قراره لیست شوند برای شما به ایمیلتون ارسال میشه

  4. Mahmouh yari

    سلام و خسته نباشید
    این صرافی رمز ارز مخصوص خودشم مثل بایننس داره؟
    ممنون از اطلاعات خوبتون

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      خیر این صرافی ارز داخلی نداره. فقط ارز vst برای حالت دمو دارد.

  5. Torbat

    چطور میشه میزان گردش مالی این صرافی را دید؟

    1. سلام و عرض ادب.
      حجم معاملات این صرافی را چه در سایت اصلی خود صرافی و چه در سایت کوین مارکت کپ و چه در کوین جگو می توانید ببینید.
      گردش مالی آنرا هم خود صرافی منتشر می کند.

      1. ریگی

        سلام
        حداقل میزان ارز برای انتقال به بینگ ایکس از صرافی ایرانی چقدر است؟

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی.
          میزان واریز و برداشت برای هر ارزی متفاوت هست. مثلا برای واریز تتر به بینگ ایکس، تعداد تتر شبکه ترون 1 عدد هست. برای برداشت تتر از بینگ ایکس 8 تتر.

  6. نینا

    سلام خسته نباشید من میخواستم بپرسم ارزهای دیگه از صرافی بینگ ایکس برداشت بزنیم به صرفه تره یا تتر؟

    1. سلام و عرض ادب.
      اگر از نظر کارمزد می خواهید بررسی کنید خوب بعضی وقتها ارزهای دیگه کارمزدشون کمتره. اما اگر از این نظر می خواهید بررسی کنید که فروشش کجا راحتتره، تتر شبکه ترون در همه صرافی ها پشتیبانی میشه و از این نظر کاربردی تره

  7. معصومه

    سلام
    برداشت تتر داشتم راهنمایی بفرمایید رسید تراکنش رو از کدوم قسمت بگیرم
    ممنون

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      باید در سایت bingx.pro به قسمت کیف های من بروید و از قسمت برداشت یا withdrawal آن را در my record مشاهده بفرمایید یا در پایین صفحه آنها را ببینید.
      در اپلیکیشن هم روی قسمت assets یا دارایی ها کلیک می کنید و بعد از قسمت برداشت یا withdrawal آن را در my record مشاهده بفرمایید.

  8. Saman

    سلام
    حداقل واریز بانکی به حساب چند دلار است؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و نیکی
      حداقل 20 دلار

      1. کوروش

        سلام،بعد از ثبت نام حداقل مبلغی که میشه برای اولین بار واریز کرد به تتر شما فرمودید ۲۰ دلار،اما من جایی خوندم که حداقل واریزی بار اول ۱۰۰ دلار هست،ممنون میشم راهنمایی کنید.

        1. سلام و عرض ادب . وقتتون بخیر و نیکی
          این مقدار واریزی همیشه آپدیت میشه و در حال حاضر فقط 1 تتر می باشد.

      2. کوروش

        البته این نکته رو هم اضافه کنم که الان رفتم تو صرافی bingx،اونجا زده که حداقل واریزی تتر، یک تتر هست،ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر
          بله در حال حاضر حداقل واریزی 1 تتر و حداقل برداشت از بینگ ایکس 8 تتر است.

  9. sa_n

    سلام. برای معامله با بونوسی که بینگ ایکس میده میشه شروع کرد یا حتما باید مقداری واریزی داشته باشیم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      حتما باید واریزی انجام بشه.
      این بونوس هم از زمان بازکردن معامله استاندارد فیوچرز، فقط 24 ساعت مدت انقضا داره.

  10. M.Gh

    سلام . وقت بخیر
    من میخوام از تراست ولت به بینگ ایکس تتر انتقال بدم پیام failed بهم میده . چکار باید بکنم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      تتر روی چه شبکه ای می خواهید انتقال بدهید؟
      اگر از شبکه ترون trc20 باشه، باید در حدود مثلا 5 دلار ترون را در تراست ولتتون برای مدت حداقل 3 روز فریز کنید و بعد از سه روز آزاد کنید. کلا برای شبکه ترون چندین ماهه اینکار را باید انجام داد.(انتقال از کیف پولهای نرم افزاری و سخت افزاری به همین طریق است)

  11. اشکان

    سلام وقت شما بخیر
    من میخوام برداشت بزنم 250 دلار اما صرافی پیامی که میده اینه که باید احراز هویت کنم، مشکل کجاست چون اینجا نوشته زير 50 هزار لار احراز نیاز نداره

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله برداشت زیر 50 هزار دلار نیازی به احراز هویت نداره.

      احتمالا آیپی شما مدام تغییر می کرده، واسه همین صرافی فکر کرده که هک شدید.
      در ساعات اولیه صبح اقدام به برداشت کنید و سعی کنید همیشه از یک اینترنت و یک دستگاه بهش وصل شوید.
      مثلا اگر با گوشی متصل می شوید همیشه از همان گوشی و با نت گوشی یک اپراتور مثلا همراه اول وصل شوید.

  12. احمد

    سلام بنده واریزی را انجام دادم کارمزد کم شد ولی واریزی انجام نشد تتر میخواستم واریز کنم از طریق شبکه ترون

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      لطفا آدرس هش تراکنش خودتون را بفرستید به اینستاگرام bingx.farsi@ . چند تا تتر ارسال کردید؟

  13. Neymar

    سلام اگر احراز هویت کنیم می تونیم در روز سقف برداشت چقدر باشد

    1. سلام و عرض ادب . وقتتون بخیر و شادی
      بدون احراز هویت روزانه تا 50 هزار دلار و با احراز هویت روزانه تا 100 هزار دلار

  14. سعید

    از طریق نوبیتکس تتر واریز کنیم دیگه کارمزد الکی کم نمیکنه و میشینه تو حساب؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      کارمزد تتر شبکه ترون برای انتقال چه به صرافی و چه به کیف پول در حال حاضر 3-4 تتر هست. فرقی به اینکه کدوم صرافی باشه نداره.

  15. Masood

    برای برداشت از من گذرواژه سرمایه میخواد!!!
    این دیگه چی هستش؟
    همچنین باید یک پیامک اس کنه چندبار درخواست دادم ولی انجام نداد !!!!!

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      یک کدی هست که در قسمت تنظیمات باید خودتون اون را ایجاد کنید. مثل رمز عبور که خودتون مخصوص حساب کاربری تون ایجاد کردید.
      پیامک را هم چون سرعت نت شما پایین بوده، ارسال نکرده. در ساعات نصفه شب 2-6 صبح امتحان کنید.

  16. Ali

    سلام ببخشید بعد از واریز تتر از درگاهBNB چقد طول میکشه تا واریز شه ب حساب

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      حداکثر 10 دقیقه.

  17. tohid

    سلام آیا برای واریز و برداشت حتما باید از یک صرافی ایرانی انجام دهم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      خیر از همین بینگ ایکس هم می توانید استفاده کنید. یا از کیف پول ها.
      اما توصیه من به شما این است که از صرافی ایرانی مثلا نوبیتکس استفاده کنید که میزان کارمزدش کمه و سرعت واریزی اش به حساب بانکی شما زیاده.

  18. علیپور

    سلام خسته نباشید ببخشید من برداشت میزنم در نهایت اطلاعات هویتی میخواد ک یه قسمت نوشته اثبات سرمایه باید چکار کنم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      نه احراز هویت اجباری نیست.
      با شماره موبایل ثبت نام کردید؟

  19. کیاراد

    سلام وقتتون بخیر.من یه انتقال داخلی زدم از کاربری خودم روی ایمیل مادرم.پول از حساب من خارج شد و صفر شد.نیازی هست کدی روی گوشی مادرم بزنم یا پول مستقیم به حساب مادرم اضافه میشه؟ نگرانم که پولم رفته باشه.لطفا راهنماییم کنین.ممنونم.

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      برای انتقال داخلی، فقط حواستون باید باشه که ایمیل را درست وارد کرده باشید.
      نه مشکلی نیست.

  20. مژده

    سلام و عرض ادب
    من بیت کوین bep2 در کیف پول دارم چطور میتونم به bingx منتقل کنم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      صرافی بینگ ایکس برای واریز بیت کوین، فقط از دو شبکه BNB Smart Chain (BEP20) و Bitcoin پشتیبانی می کنه و از bep2 پشتیبانی نمیکنه.

  21. Davood

    سلام وقت بخیرمن مبخواهم ازbxبرداشت کنم ودرصرافی دیگه سرمایه ایکس واریزکنم ولی هرکاری میکنم انیکیتوررانمیتونم فعالبکنم وکدش رامیگه نامعتبرهستلطفاراهنماییم کنیدممنون

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      لطفا زبان سایت را انگلیسی کنید و بعد گوگل اتنتیکیتور را فعال کنید.

  22. Mohammad

    سلام و وقت بخیر
    من امروز متوجه شدم چندصد تتر که تو ولت اسپات بینگ داشتم فریز شده ! میشه بفرمائین چیکار باید بکنم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی

      باز کردن حساب قفل شده
      اگر بر روی لینک قفل حساب ارسال شده در ایمیل کلیک کنید و یا به تعداد بالا در روز با IP های متفاوت Log in انجام دهید و… حساب شما قفل خواهد شد که برای آزاد سازی آن دو راه وجود دارد:
      1- اگر احراز هویت انجام داده اید یک ویدیو با مدرک شناسایی در دست که در آن توضیح دهید چه اتفاقی برای حسابتان افتاده هست و حساب توسط خود شما استفاده میشود،(به انگلیسی)، به همراه یک عکس با مدرک شناسایی در دست به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید.
      2- اگر احراز هویت را انجام نداده آید یک اسکرین شات از واریز به حساب خودتان در BingX از هر پلتفرم دیگر که در آن جزییات تراکنش مشخص باشید.
      • ویدیو یا اسکرین شات خواسته شده را به ایمیل پشتیبانی صرافی با نوشتن جزییات ارسال کنید؛ درخواست شما تا 12 ساعت برسی و پاسخ به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
      • حتما توضیحات درخواست خود و uid (یا ایمیل) را هم به صورت متنی نوشته و همراه با فایل خواسته شده در ایمیل ذکر کنید.
      support@bingx

  23. محیا

    سلام وقت بخیر برای واریز تراست ولت ازم ممو می خواد از کجا باید ممو رو پیدا کنم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی

      نحوه استفاده از ممو یا تگ (tag)
      به بخش کیف‌پول (wallet) در اکانت خود رفته و روی گزینه واریز کلیک نمایید. اگر توکن موردنظر حاوی ممو باشد، شما علاوه بر آدرس گیرنده، یک گزینه «memo» هم مشاهده خواهید کرد. آدرس گیرنده را کپی و سپس وارد تراست والت خود شوید. آدرس گیرنده را در تراست والت، قسمت «ارسال تراکنش» وارد کنید.

  24. نازنین

    عرض ادب .من حدود ۸۰تتر از صرافی تترلند به bingxانتقال دادم روی شبکه ترون .صرافی تترلند رسیدرو تایید کرد وانتقال انجام شد ولی هنوز تو بینگ ایکس نشون نمیده وهیچ پیامی هم نیومده چقدر ممکنه طول بکشه؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      نهایت 10 دقیقه. لطفا ریفرش بزنید.

  25. فرزان

    سلام و عرض ادب
    من مقادیری پول از شبکه ی ترون و مقادیری از شبکه یerc20 به کیف پول bingx واریز کردم
    و اگر بخوام الان پول رو به جای دیگری انتقال بدم به من گزینه ای نشون نمیده که کدوم پول برای کدوم شبکه هستش و وقتی مثلا شبکه ی ترون رو انتخاب می‌کنم برای withdraw باز میتونم کل پول رو انتقال بدم؟ یا دچار مشکل میشم و بخشی از پولم گم میشه؟
    باید چه کنم الان من یکم گیج شدم…

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      اصلا جای نگرانی نداره.
      شما وقتی روی برداشت یا Withdraw می زنید. در پنجره ای که باز میشه، در کادر اول usdt را انتخاب کنید. بعد در کادر دوم شبکه ارز را انتخاب کنید، مثلا ترون tron . بعد در کادر زیر آن آدرس مقصد را وارد کنید.
      اکنون آن مقدار تتر را که روی شبکه ترون در صرافی بینگ ایکس دارید، خود صرافی در قسمت Available Amount مقدار در دسترس یه شما نمایش میده.
      یکبار دیگه این کار را برای شبکه اتریوم erc20 انجام دهید.

  26. علی بیاتی

    سلام من کد اتنتیکاتور رو قبلا انجام دادم چمد بار هم برداشت داشتم ولی الان کد برام نشون داده نمیشه برا برداشت میشه لطفا راهنمایی کنید به پشتیبانی هم پیام دادم جواب بهم نمیده

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر وشادی
      ببخشید چه خطایی میده.
      لطفا گوگل اتنتیکیتور خود را بروزرسانی کنید
      ساعت خود را هم دقیقا تنظیم کنید.
      زبان اپلیکیشن یا سایت صرافی بینگ ایکس را هم انگلیسی کنید و اینکار را انجام دهید.
      اگر بازم مشکلی داشتید به اینستاگرام بینگ ایکس فارسی به آدرس bingx.farsi@ لطفا پیام بدید.

  27. میثم

    سلام آیا از شبکه بانکی ایران می‌توان مستقیم حساب بینگ ایکس خود را شارژ کرد یا خیر؟
    در غیر این صورت چگونه می‌توان کمترین کارمزد را پرداخت کرد؟
    جواب جامع لطفا؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      لطفا مقاله p2p را مطالعه بفرمایید. اطلاعات کامل در آن گفته شده.
      https://bingxfarsi.com/p2p-training-in-bingx-exchange/

  28. بهروز

    سلام و عرض احترام
    اول اینکه برای برداشت باید ارز رو به حساب سرمایه انتقال بدیم ؟چون من با وجود ارز که باهاش ترید میکنم با وجود وارد کردن کد پیامکی و کد ایمیل میگه موجودی ندارید ..لطفا کامل راهنمایی کنید با ارزی که داخل بینگ ایکس دارم چگونه برداشت موفق انجام بدم .با سپاس

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله به حساب سرمایه تون انتقال بدید بهتره(انتقالش بدون هیچ کارمزدی هست و رایگانه)

  29. Behzad

    سلام.
    میشه از طریق کارت به کارت به حساب کاربری خود در صرافی بینگ ایکس پول واریز کرد و چگونه؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      از طریق p2p میشه.
      لطفا مقاله https://bingxfarsi.com/p2p-training-in-bingx-exchange/ را مطالعه کنید.

      1. عالی

  30. رخشان

    سلام وقت بخیر
    من از طریق bep2 تتر واریز کردم چند ساعته هنوز نیومده به حساب، میشه راهنمایی کنین

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      صرافی بینگ ایکس از تتر روی شبکه bep2 پشتیبانی نمی کند.
      فقط از شبکه BNB Smart Chain (BEP20) پشتیبانی می کند.

      پس صرافی بینگ ایکس برای ارز تتر در حال حاضر فقط از شبکه های زیر پشتیبانی می کند: و واریز به غیر از این شبکه برابر است با نابودی ارزهای شما:

      Ethereum (ERC20)
      Tron (TRC20)
      BNB Smart Chain (BEP20)
      Solana
      Polygon
      Arbitrum One
      Optimism

      1. شاهو

        سلام و عرض ادب دوستان من مقداری ترون روی شبکه BEP20از ترست والت به صرافی بینگ ایکس واریز کردم ولی هنوز به حساب ننشسته بعد از ۲۴ساعت کسی بلده از کجا باید پیگیری کنم ؟

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          حداقل میزان واریز ترون به صرافی بینگ ایکس 10.00000000 TRX هست.
          تراکنش تون در تراست ولت تایید شده؟ bnb اسمارت چین در کیف پولتون داشتید که برای هزینه تراکنش کیف پولتون کسر شده باشه؟

  31. رسول

    سلام میشه بفرمایید برای واریز آیا میشه از نوبیتکس به بینک ایکس به طور مستقیم اقدام کرد یعنی آدرس واریز بینگ ایکس که کپی کردم تو برداشت نوبیتکس بزارم و واریز کتم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله هیچ مشکلی نداره.
      بینگ ایکس، ایران را تحریم نکرده.

  32. داود

    سلام من ارزCGPTرو از تراست ولت به bxانتقال دادم شبکه هم مثل هم ولی حداقل واریز رو رعایت نکردم توی تراست ولت انتقال موفق زده ولی توی bxنیومده چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      چون جزو قوانین بینگ ایکس، رعایت حداقل ها هم هست، متاسفانه صرافی کمتر از حداقل های واریزی را پیگیری نمی کند.

  33. سعید هادی

    وقت بخیر، خواستم بپرسم برای ورود به سایت و یا اصلا برای استفاده از اپلیکیشن نیاز به فیلترشکن هست ؟ و اینکه شما پیشنهاد میکنین که با ایپی خودمون ( ایران ) وارد شیم یا اینکه ایپی رو تغییر بدیم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      خیر نیازی به استفاده از فیلترشکن ندارید.
      بله با ایپی ایرانی خودتون هم می توانید وارد شوید.

  34. امین

    چطور پول واریز به بخش اسپات ببرم نه فیوچرز

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      زمانی که پولی را واریز می کنید در قسمت دارایی ها و فاند اکانت هست.
      برای اسپات: در سایت: کافیه که روی گزینه اسپات spot از گزینه های سمت راست بالا کلیک کنید و وارد اسپات شوید و مجدد اسپات را انتخاب کنید. در اینجا می توانید اسم جفت ارزی را که میخواهید بخرید یا بفروشید انتخاب کنید.(ارز واریزی شما داخل این صفحه اکسچنج نمایش داده میشه)

  35. شاهو

    سلام و عرض ادب دوستان من مقداری ترون روی شبکه BEP20از ترست والت به صرافی بینگ ایکس واریز کردم ولی هنوز به حساب ننشسته بعد از ۲۴ساعت کسی بلده از کجا باید پیگیری کنم ؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      در زمان ارسال یک ارز باید چند مورد را چک کنید:
      1- اسم ارز و شبکه ارز در مبدا و مقصد یکسان باشد.
      2-از شبکه ارز در مبدا(کیف پول) باید مقداری در حد انجام تراکنش داخل کیف پولتون موجود باشد.

  36. علی

    سلام و وقت بخیر
    من از نوبیتکس انتقال زدم به bx و نوبیتکس انتقال رو تایید کرده. ولی به bx چیزی واریز نشده. همه قوانین رو هم رعایت کردم. از کجا میشه پیگیری کرد؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      چه ارزی را ارسال کردید؟ و چه تعداد؟
      چون هر صرافی یک میزان حداقل واریزی دارد، آیا آنرا رعایت کردید؟
      حداقل واریزی ارزی را که ارسال کردید در صرافی بینگ ایکس، ببینید چه تعداد است.

  37. احسان

    درود وقت بخیر
    من مقداری از توکن های مختلف داخل بینگ ایکس دارم و فریز شده
    لطفا راهنمایی کنید برای برداشت باید چه کاری انجام بدم؟
    ممنون

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی

      حتما با فیلترشکن وارد صرافی شوید.
      احتمالا جایی معامله باز دارید.
      اگر هم ارزها را از یک قسمت صرافی به قسمت دیگه ترانسفر کردید، همه را مجدد به بخش سرمایه ترنسفر کنید تا بتونید برداشت کنید.

  38. مهدی

    سلام قسمت زنجیره ای فقط کاربران بینگ ایکس میتونن جابجایی داشته باشن یادمه کاربران صرافی های دیگه

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      قسمت برداشت داخلی internal transfer منظورتون اگر هست، بله فقط به کاربران بینگ ایکس میشه ارسال کرد.

      اما قسمت واریز و برداشت، برای همه افراد و صرافی ها و کیف پول ها میتونید انجام دهید.

  39. شهرام

    سلام مقداری bnb smart chain از تراست ولت انتقال دادم به bingx ولی بیست روزه هر چی پیگیری میکنم میبینم تراست ولت زده از سمت من انجام شده ولی تو بینگ ایکس فک کنم bnb داره و اسمارت چین نداره واسه همین نمیدونم این مقدار رمز ارز من چی میشه؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      چند مورد را باید بررسی کنید:
      1- اسم ارز و شبکه ارز در مبدا (تراست ولت) و مقصد (بینگ ایکس) باید یکسان باشه که تراکنش درست به بینگ ایکس انجام داده باشید.
      2-حداقل واریز ارزتون(bnb smart chain) را در بینگ ایکس، چک کنید، چون اگر کمتر از حداقل باشه بهتون نمایش نمیده.
      3- در سایت bscscan.com یا explorer.bnbchain.org یا bnbchain.org چک کنید که تراکنش شما در چه وضعیتی هست.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *