آموزش صرافی BingX

کامل ترین معرفی صرافی بینگ ایکس bingX و بررسی همه جانبه مزایا و معایب آن

کامل ترین معرفی صرافی بینگ ایکس bingX و بررسی همه جانبه مزایا و معایب آن

کامل ترین معرفی صرافی بینگ ایکس bingX و بررسی همه جانبه مزایا و معایب آن

BingX یک صرافی ارز دیجیتال ترید گروهی است که رویکرد منحصر به فردی را برای ترید ارائه می دهد و به کاربران امکان فوق العاده ای می دهد که معاملات معامله گران موفق را کپی کنند. همچنین با کارمزدهای معاملاتی بسیار پایین، انتخاب متنوع ارزهای دیجیتال و توانایی کسب درآمد از طریق تبدیل شدن به یک معامله گر خبره، BingX برای معامله گران مبتدی و پیشرفته بسیار ایده آل است.

در این مقاله، صرافی بینگ ایکس BINGX برای ایرانیان، جزئیات پلتفرم BingX، نقد و بررسی بینگ ایکس، رتبه صرافی، معامله با ربات یا گرید در بینگ ایکس، مقایسه صرافی بینگ اکس با کوینکس coinex، مزایا و معایب صرافی، آیا بینگ ایکس کلاهبرداری است؟ سایت صرافی بینگ ایکس، امنیت رمزنگاری موجود، کارمزدها، حجم و نقدینگی، تجربه ترید (روی دسکتاپ و موبایل)، عملکرد کپی ترید و خدمات مشتری را پوشش خواهیم داد. پس حتما با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید

رتبه بندی صرافی BingX

رتبه بندی صرافی بینگ ایکس

ابتدا صرافی بینگ ایکس را بر اساس سهولت استفاده از این پلتفرم برای کاربران، کارمزدها و روش‌های سپرده‌گذاری و نیز شهرت صرافی در نظر گرفته و سپس رتبه آنرا در سایت coingecko و کوین مارکت کپ هم خواهیم دید.

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید

نمای کلی صرافی BingX

BingX یک صرافی ارز دیجیتال است که برای سرمایه گذاران و معامله گران مبتدی و پیشرفته طراحی شده است. این صرافی دارای یک ویژگی ترید گروهی داخلی است که به کاربران امکان می دهد در معامله گر فعال مورد علاقه خود مشترک شوند و به طور خودکار معاملات انجام شده ایشان را با کارمزد اسمی کپی کنند. این صرافی دارای امکانات کامل است و به سرمایه گذاران و معامله گران، بازارهای نقطه ای و مشتقاتی را ارائه می دهد که در آن بیش از 250 ارز دیجیتال می توانند خرید، معامله و فروش کنند.

سایت صرافی بینگ ایکس

BingX یک ویژگی تبدیل ساده را ارائه می دهد که به کاربران جدید اجازه می دهد تا به سرعت یک رمزارز را با رمز دیگر تعویض کنند. اما کاربران پیشرفته همچنین می توانند از مزیت پلت فرم معاملاتی بهره ببرند و ابزارهای نموداری پیشرفته، اردر بوک(سفارش های) لایو و زنده، انواع سفارشات متعدد و حتی یک ربات معاملاتی شبکه ای را ارائه دهند. علاوه بر این، BingX استانداردها و معاملات آتی دائمی را با حداکثر 125 برابر حاشیه و همچنین یک محیط معاملاتی آزمایشی(دمو)، همراه با ارزهای نمایشی برای انجام معاملات را ارائه می دهد.

نکته: صرافی بینگ ایکس از طرف ایران فیلتر شده وگرنه خود این صرافی هیچ مشکلی با ایرانیان نداشته و حتی برای رفاه کاربران ایرانی، دامنه مخصوص قرار داده و شما برای ورود به آن از دامنه bingx.pro باید استفاده کنید.

صرافی بینگ ایکس BingX برای ایرانیان:

بینگ ایکس چندین ویژگی قابل توجه ارائه می دهد، از جمله:

  1. یک ویژگی کپی ترید که در آن مبتدیان می توانند معامله گران موفق را دنبال کنند.
  2. کارمزد زیر 0.2٪ در هر معامله.
  3. تبدیل راحت ارزها به همدیگر
  4. تعداد 266 رمز ارز موجود برای ترید (و تعداد بیشتری در حال اضافه شدن هستند).
  5. جوایز کاربر جدید برای فعالیت معاملاتی (تا 100 USDT).
  6. مسابقات ترید با جوایز عالی
  7. کالاها و بازارهای فارکس هم در این صرافی در دسترس هستند.
  8. دارای اپلیکیشن موبایل
  9. معامله در تریدینگ ویو
  10. امکان انجام معاملات NFT
  11. پشتیبانی فارسی زبان ۲۴ ساعته
  12. استفاده از زبان فارسی در سایت و اپلیکیشن
  13. داشتن پول مجازی VST برای دمو ترید
  14. بدون نیاز به احراز هویت با سقف برداشت روزانه 50هزار دلار
  15. دادن جوایز ویژه به مناسبتهای خاص حتی مناسبتهای ایرانی مثل شب یلدا!
  16. دارای معاملات اسپات و فیوچرز و کپی ترید و ربات تریدینگ
نام صرافیBingX
تعداد جفت ارز266
نوع پرداختارز دیجیتال، حساب بانکی، کارت اعتباری/دبیت از طریق شخص ثالث
کارمزد معامله0.05٪ – 0.2٪
کارمزد سپرده گذاریهیچ کارمزدی بابت سپرده گذاری از شما دریافت نمی کند.
هزینه برداشتهزینه‌های برداشت کریپتو بسته به ارز متفاوت است

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس BingX

برای معامله‌گران جدی ارزهای دیجیتال، BingX با بازارهای مختلف برای خرید، ترید و فروش کریپتو گزینه خوبی است. پلت فرم مارجین و مشتقات به کاربران اجازه می دهد تا در، صدها جفت به ترید بپردازند، یا به سادگی انتخاب کنند تا بهترین معامله گران را در پلتفرم ترید خود کپی کنند. در هر صورت، BingX یک پلتفرم حرفه‌ای و با ویژگی‌های غنی با کارمزدهای پایین‌تر از 0.2 درصد در هر معامله است.

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید

مزایا و معایب BingX

مزایا و ویژگی های صرافی بینگ ایکس

BingX یک صرافی جهانی ارز دیجیتال است که ویژگی‌های ترید گروهی و جمعی، کارمزدهای پایین و یک اپلیکیشن موبایلی بصری را ارائه می‌کند. همچنین طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و همچنین معاملات اهرمی حرفه ای هم دارد.

  • یک ویژگی دیگر کپی ترید که در آن مبتدیان می توانند معاملات سایر کاربران را ببینند  و کپی کنند.
  • یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال اقتصادی با حداکثر کارمزد 0.2٪.
  • بازارهای مشتقه و حاشیه اهرمی (تا 125 برابر).
  • پشتیبانی 24/7  هفت روزه و 24 ساعته با چت زنده را ارائه می دهد.
معایب و نقاط ضعف صرافی بینگ ایکس BingX

نقطه ضعف BingX این است که کاربران نمی توانند ارز فیات را برای معامله واریز کنند. علاوه بر این، ویژگی کسب درآمدی از جمله وام و قرض گرفتن یا یک پلتفرم استیکینگ کریپتو در آن ارایه نمی شود.

  • بدون پشتیبانی ارز فیات برای ترید (فقط خریدهای شخص ثالث)
  • اطلاعات محدود در مورد ذخیره سازی سرد دارایی و اقدامات امنیتی.(که کلا صرافی های متمرکز اینطور عمل می کنند)
  • تراکنش‌های کریپتو به کریپتو به جفت‌های معاملاتی USDT محدود می‌شوند.

BingX چیست؟ BingBon چیست؟

BingX یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است که ویژگی‌های معاملاتی منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای عالی از ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. BingX که توسط تیمی از متخصصان مالی و توسعه از صنعت بانکداری و فناوری تأسیس شد، در ابتدا با نام BingBon شناخته می‌شد، اما پس از تعطیلی صرافی ارز دیجیتال در سال 2020 ، نام خود را به BingX تغییر داد .

این صرافی هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران پیشرفته طراحی شده است و فرم های سفارش ساده و یک پلت فرم معاملاتی پیشرفته را ارائه می دهد. BingX پیشروترین پلتفرم رمزنگاری کپی ترید در جهان است که بیش از 1000 معامله گر فعال دارد تا کاربران با کلیک یک دکمه آن را کپی کنند. همچنین بازار مشتقات جامعی را با قابلیت معامله قراردادهای آتی کریپتو و همچنین شاخص‌ها، کالاها و فارکس ارائه می‌کند. بینگ ایکس، ترید در حال حرکت را با برنامه های موبایل اندروید و iOS ارائه می دهد.

آیا صرافی BingX ایمن و معتبر است؟ آیا بینگ ایکس کلاهبرداری است؟

BingX در حوزه‌هایی که محصولات و خدمات رمزنگاری را ارائه می‌کند، با رعایت سیاست‌های مبارزه با پولشویی (AML) و شناخت مشتری (KYC) به شدت تحت نظارت است. بر اساس تحقیقات ما، BingX هیچ هک امنیتی یا نقضی که منجر به از دست دادن سرمایه یا دارایی کاربر شود، متحمل نشده است.

ویژگی های برتر و منحصر به فرد صرافی بینگ ایکس BingX

کپی ترید

بینگ ایکس به کاربران این امکان را ارائه می دهد که معاملات معامله گران “نخبه و حرفه ای” را روی پلتفرم کپی کنند و به طور خودکار معاملات را در حساب های کاربرانی که معامله گر انتخابی آنها را دنبال می کنند انجام دهند. با بیش از 1000 معامله گر فعال برای انتخاب، کاربران می توانند به سرعت، شخصی را پیدا کنند که سبک معاملاتی دارد که می خواهند از آنها تقلید کنند.

ویژگی کپی ترید بینگ ایکس کاربرد بالایی دارد و بسیار خوب توسعه یافته است که باعث می شود BingX از اکثر صرافی های رمزنگاری دیگر متمایز شود. در واقع، بر اساس بررسی‌های ما، یکی از بهترین پلتفرم‌های اجتماعی رمزنگاری با ویژگی‌های کپی ترید برای یادگیری و دنبال کردن افراد برتر است.

کاربران می توانند به سرعت صدها معامله گر فعال را مرور کنند و تعداد دنبال کنندگان، بازده 30 روزه (ROI) و سطح ریسک (از 1 تا 5) را مشاهده کنند. پس از انتخاب یک معامله گر، کاربران می توانند تفکیک سود و ریسک برای معامله گران و همچنین فیلد زنده از آخرین ارتباط خود با دنبال کنندگان را مشاهده کنند. همچنین یک تاریخچه ترید برای مشاهده تمام فعالیت های هر معامله گر و انواع معاملاتی که آنها انجام می دهند وجود دارد.

عملکرد کپی ترید BingX

عملکرد کپی ترید BingX

معامله گران خبره معاملات را در پلتفرم BingX Futures (بینگ ایکس فیوچرز) یا با شریک Binance (بایننس) انجام می دهند و از کلیدهای API برای ادغام بایننس استفاده می کنند. همچنین معامله گرانی وجود دارند که از ربات معاملاتی شبکه نقطه ای استفاده می کنند و به کاربران اجازه می دهند معاملات شبکه خود را نیز کپی کنند. برای کاربرانی که می‌خواهند خودشان برای کپی‌تریدر شدن درخواست دهند، یک فرم درخواست موجود است. معامله گران تایید شده 8٪ – 10٪ سهم سود از به اشتراک گذاری معاملات در پلتفرم را دریافت می کنند.

به طور کلی، Copy Trade یکی از جالب ترین ویژگی های صرافی بینگ ایکس است. در مقایسه با سایر برنامه های ترید اجتماعی بسیار محبوب و جامع تر است. BingX یک رابط کاربری به خوبی سازماندهی شده و هزینه های معاملاتی معقول را ارائه می دهد.

یک مارکت بزرگ رمزنگاری

یک مارکت بزرگ رمزنگاری

بینگ ایکس از بیش از 250 ارز دیجیتال برای ترید پشتیبانی می کند، از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، سولانا (SOL) و XRP (ریپل). میم ارزهای مورد علاقه همه نیز پشتیبانی می شود، از جمله Dogecoin) DOGE) و Shiba Inu) SHIB). همچنین بسیاری از ارز های کوچک نیز در دسترس هستند، از جمله بسیاری از پروژه های DeFi دیفای، NFT ان اف تی، Metaverse متاورس و وب تریWeb3. پس این صرافی سعی کرده سلیقه کریپتویی اکثریت افراد را در نظر گرفته و در سایت خود آن را به کار گیرد.

بازارهای رمزنگاری BingX

بازارهای رمزنگاری BingX

تمام دارایی‌های موجود با USDT جفت می‌شوند، اگرچه چندین استیبل کوین دیگر در پلتفرم موجود است. اما این امر معامله بین کریپتوهای مختلف را کمی دشوارتر می‌کند، زیرا کاربران برای ترید حتما باید  USDT تتر داشته باشند.

در حالی که انتخاب جفت‌های معاملاتی نسبتاً زیاد است، اما باید بدانید جفت‌های آلتکوین در برابر بیت‌کوین و اتریوم (یا سایر استیبل کوین‌ها) را ندارد. البته این برای ما ایرانیان گزینه خوبی است، چون ما همیشه از تتر برای معاملات خود استفاده می کنیم.

معاملات مشتقه و فیوچرز در بینگ ایکس BingX

معاملات مشتقه و فیوچرز در بینگ ایکس BingX

بینگ ایکس یک پلت فرم جامع حاشیه رمزنگاری با مشتقات و معاملات آتی در دسترس تا 125 برابر اهرم ارائه می دهد. همچنین دسترسی به معاملات آتی شاخص ها، کالاها و حتی فارکس نیز در آن وجود دارد. کاربران می توانند بین مشتقات استاندارد و قراردادهای آتی دائمی که یک محصول معاملاتی خاص رمزنگاری است، یکی را انتخاب کنند.

در پلتفرم مشتقات استاندارد، کاربران می‌توانند کریپتو را با اهرمی تا ۱۲۵ برابر و همچنین دارایی‌های دیگر با مقادیر اهرمی متفاوت معامله کنند. هر دو موقعیت خرید و فروش در دسترس هستند و کاربران می‌توانند سفارش‌های بازار یا راه‌اندازی کنند (شبیه به سفارش‌های محدود). کاربران همچنین می توانند معامله گری را با نسخه دمو VST تمرین کنند.

در پلتفرم معاملات آتی دائمی، کاربران همچنان می‌توانند سفارش‌های محدود و بازار و همچنین موقعیت‌های خرید یا فروش را وارد کنند، اما انتخاب بین حاشیه ایزوله و متقاطع نیز وجود دارد.

اگرچه بهترین پلتفرم حاشیه کریپتو برای معاملات مشتقات نیست، کاربران می‌توانند به اهرم‌های بزرگ دسترسی داشته باشند، معامله ای فراتر از رمزنگاری داشته باشند، و نمودارهای TradingView تریدینگ ویو دقیق را مشاهده کنند. طرح پلتفرم نسبتاً بصری است و کاربران می توانند به سرعت موقعیت های باز و جزئیات سود و زیان را در ثانیه مشاهده نمایند.

معامله با ربات یا گرید در بینگ ایکس

ربات‌های Grid گرید در چند سال گذشته محبوب شده‌اند و BingX توانایی ایجاد ربات‌های خود را ایجاد کرده است. ترید شبکه ای که به عنوان یک ویژگی معاملاتی نقطه ای در دسترس است، به کاربران اجازه می دهد تا قیمت «بالا» و قیمت «پایین» را برای کریپتوهای خاص تعیین کنند و همچنین انتخاب کنند که چه تعداد «شبکه» ایجاد کنند (بین 2 تا 200)، و ربات را فعال کنند.

سپس ربات، معاملات را به صورت خودکار انجام می دهد، قیمت را نزدیک به انتهای پایین می خرد، و با افزایش قیمت به فروش می رساند تا در طول مسیر سود کسب کند. هر خط شبکه نشان دهنده یک نقطه خرید یا فروش است و ربات آن معاملات محدود را از قبل تعیین می کند تا به طور خودکار اجرا شوند.

معامله گری با ربات یا با گرید هم حالت خودکار و هم حالت دستی را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد با یک کلیک یک ربات ایجاد کنند یا تنظیمات خود را برای سفارشی کردن ربات تنظیم کنند. هیچ هزینه اضافی برای استفاده از ویژگی Grid Trading در این صرافی وجود ندارد.

به طور خلاصه، ربات گرید چند تنظیمات ساده را ارائه می دهد و بدون هزینه اضافی برای کاربران تبادل در دسترس است. این یک ویژگی عالی است که معمولاً به ابزار شخص ثالث نیاز دارد، بنابراین بودن آن در صرافی نقطه قوت عالی است. خوب است که شبکه‌ها را به صورت بصری در نمودار مشاهده کنید و تعداد بیشتری از ربات‌ها را برای رقابت با بهترین پلتفرم‌های ربات معاملاتی رمزنگاری مشاهده کنید.

ترید با وی اس تی VST(معامله با نسخه دمو یا آزمایشی)

برای کاربرانی که می‌خواهند معاملات آتی را بدون به خطر انداختن سرمایه‌شان تمرین کنند، BingX یک ویژگی ترید دمو کریپتو با استفاده از ارز مجازی خودش، USDT مجازی (VST) ارائه می‌کند. 100000 VST پس از ایجاد حساب واریز می شود و کاربران می توانند از VST برای تمرین معاملات در پلت فرم معاملات آتی استاندارد استفاده کنند. VST هیچ ارزشی ندارد و نمی توان آن را با ارز دیگری مبادله کرد یا از پلتفرم برداشت کرد. این به شدت برای اهداف آزمایشی استفاده می شود.

حالت دمو یا نمایشی برای کاربرانی که تازه در حال یادگیری معاملات آتی هستند بسیار مفید است، که این یک ویژگی معاملاتی پیشرفته‌تر است. ما توانستیم به سرعت معاملات را با استفاده از وجوه VST در حساب انجام دهیم و سود و زیان تحقق نیافته را در زمان واقعی مشاهده کنیم.

مقایسه صرافی بینگ ایکس BingX با کوینکس coinEX

مقایسه صرافی بینگ ایکس BingX با کوینکس coinEX

BingX ویژگی های زیادی را هم برای معامله گران پیشرفته ارائه می دهد و هم سفارش ساده برای کاربران جدید و مبتدی. این صرافی برخی از کمترین کارمزد ها را در صنعت نیز دارد.

شباهت ها:

  • هر دو پلتفرم یعنی بینگ ایکس و کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی می کنند.
  • هر دو دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته دارند.
  • هر دو دارای معاملات مارجین و فیوچرز هستند.
  • هر دو دارای قسمت تبدیل ارزها به همدیگر را دارند.
  • هر دو محبوبیت بین ایرانیان دارند.
  • هر دو دارای سابقه خوب کریپتویی هستند.
  • هر دو دارای اپلیکیشن هستند.
  • هر دو دارای امنیت فراوانی هستند.
  • در هر دو می توان با مدارک ایرانی احراز هویت کنید و با آی پی ایران وارد شود.
  • هر دو برداشت ارز بدون احراز هویت دارند.
  • هر دو دارای پلتفرم ساده و راحتی هستند.
  • هر دو دارای ارزهای متنوع هستند.

تفاوت ها:

  • بینگ ایکس فقط یک صرافی ارز دیجیتال نیست و شما می توانید در آن به معاملات فارکس نیز بپردازید در صورتی که کوینکس فقط یک صرافی ارز دیجیتال می باشد و برای فارکس، شما باید در یک بروکر دیگر نیز ثبت نام کنید.
  • بینگ ایکس دارای بخش کپی ترید می باشد که کوینکس ندارد.
  • بینگ ایکس دارای ربات می باشد که کوینکس ندارد.
  • معاملات در قسمت فیوچرز کوینکس دارای حجم عظیمی است به طوری که رتبه ۵ جهان را از این نظر دارد اما در کوینکس، حجم معاملات در رتبه 50 جهان می باشد.
  • ویژگی مهم دیگر بینگ ایکس این است که قابلیت اتصال از تریدینگ ویو را دارا می باشد که کار معامله و ترید را بسیار راحت می کند، در صورتی که کوینکس چنین قابلیتی ندارد.
  • برداشت ارز در بینگ ایکس بدون احراز هویت روزانه تا سقف 50هزار دلار و در کوینکس تا 10هزار دلار می باشد و با احراز هویت در بینگ ایکس تا سقف یک میلیون دلار می توانید برداشت داشته باشید.
  • بینگ ایکس دارای نسخه دمو و آزمایشی و دارای پول مجازی وی اس تی vst می باشد در حالی که کوینکس ندارد.
  • بینگ ایکس دارای جوایز خوشآمدگویی و ایام خاص و مسابقات متنوع ترید می باشد، در حالی که کوینکس اینها را ندارد.
رتبه بندی صرافی ها در فیوچرز و رتبه بینگ ایکس در جایگاه سوم جهان
رتبه صرافی بینگ ایکس در حالت اسپات در سایت کوین مارکت کپ
رتبه فیوچرز صرافی بینگ ایکس در سایت کوین مارکت کپ
مقایسه رتبه صرافی بینگ ایکس و کوینکس

پس همانطور که مطالعه نمودید برای ما ایرانیان، بینگ ایکس گزینه فوق العاده بهتری نسبت به کوینکس می باشد.

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید

حساب تایید شده و وریفای و احراز هویت شده در صرافی بینگ ایکس BingX

در حالی که BingX برای استفاده از این پلتفرم نیازی به تأیید و احراز هویت اجباری ندارد، محدودیت‌هایی در مقدار USDT وجود دارد که می‌توان در هر 24 ساعت و به طور تجمعی در حساب برداشت کرد. برای حساب‌های تأیید نشده، تا سقف 50000 دلار USDT و 100000 دلار USDT به ترتیب به مدت 24 ساعت و به صورت تجمعی قابل برداشت هستند. همانطور که در زیر نشان داده شده است، محدودیت های برداشت به طور قابل توجهی پس از تأیید و احراز هویت حساب کاهش می یابد.

  • حساب تایید و احراز هویت نشده: محدودیت برداشت 24 ساعته: 50هزار دلار USDT. محدودیت برداشت تجمعی: ۱۰۰هزار دلار USDT.
  • حساب تایید و احراز هویت شده: محدودیت برداشت 24 ساعته: یک میلیون دلار USDT. محدودیت برداشت تجمعی: نامحدود.

برای تأیید و احراز هویت یک حساب برای افزایش محدودیت‌های برداشت، مشتریان بینگ ایکس باید اطلاعات شخصی خود را ارسال کنند. این اطلاعات شامل ارسال تصویر یک کارت شناسایی عکسدار یا پاسپورت یا مانند گواهینامه رانندگی است. همچنین عکس سلفی از چهره کاربر نیز می خواهد. پس از ارسال مدارک، BingX تاییدیه احراز هویت شما را بررسی می کند.

بودجه و محدودیت ها

BingX فقط از سپرده های رمزنگاری پشتیبانی می کند که می توانند به صورت رایگان انجام شوند. کاربران می توانند هر یک از 260+ ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده را سپرده گذاری کنند، از جمله توانایی پشتیبانی از چندین بلاک چین برای دارایی های رمزنگاری مشخص (مانند ERC-20 یا BEP-20). هیچ حداکثر میزان سپرده در کریپتو وجود ندارد، اما حداقل هایی وجود دارد که بسته به ارز دیجیتال متفاوت است.

برداشت رمزارز روزانه محدود است و همچنین محدودیت‌های برداشت تجمعی (طول عمر) برای حساب‌های تایید نشده وجود دارد. حداقل ها و کارمزدهای برداشت کریپتو بر اساس واحد پول متفاوت است و در صفحه برداشت در حساب کاربر ذکر شده است. برای مثال، برداشت USDT برای تکمیل نیاز به حداقل 10 USDT دارد. هزینه های برداشت علاوه بر کارمزد شبکه ای است که توسط هر بلاک چین دریافت می شود.

حجم و نقدینگی

BingX به طور کلی نقدینگی خوبی ارائه می دهد و حجم بسیار زیادی را با جفت های BTC/USDT و ETH/USDT خود انجام می دهد. CoinMarketCap صرافی را با رتبه نقدینگی 573 (از 1000 ممکن) رتبه بندی می کند که نشان می دهد نقدینگی بهتر و بالاتری از متوسط را ​​ارائه می دهد. در حالی که حجم و نقدینگی برای ارزهای دیجیتال با ارزش بالا زیاد است، برخی از ارز‌های کوچکتر نقدینگی بسیار کمی دارند (که در صرافی‌های بزرگ‌تر رایج است).

میزان حجم و نقدینگی بینگ ایکس BingX

BingX بیش از 800 میلیون دلار در حجم معاملات روزانه اسپات پردازش می کند که حجم مناسبی است و در بخش فیوچرز بیش از یک میلیار دلار حجم معاملات روزانه دارد که بسیار عالی است.

معامله گری در BingX و سهولت استفاده

BingX هر دو پلتفرم معاملاتی ساده و پیشرفته را برای کاربران ارائه می دهد. در اینجا نحوه عملکرد معاملات با BingX آمده است.

رابط کاربری

داشبورد BingX نمای ساده‌ای از دارایی‌های کاربر را ارائه می‌دهد که مجموع مبالغ ذکر شده در معادل‌های BTC و USDT است. کاربران می‌توانند به سرعت دارایی‌ها ، تاریخچه معاملات خود را مشاهده کنند و می‌توانند مستقیماً وجوه خود را از داشبورد واریز یا برداشت کنند.

کاربران همچنین می‌توانند از طریق درگاه پرداخت فیات «خرید کریپتو» را برای BTC، ETH یا USDT انتخاب کنند. در نهایت، کاربران می توانند رمز ارز مورد علاقه خود را جستجو کنند و دکمه “ترید” را فشار دهند تا به سرعت به پلت فرم معاملاتی دسترسی پیدا کنند.

ترید در صرافی بینگ ایکس BingX

راه های مختلفی برای انجام معاملات در پلتفرم BingX وجود دارد. برای معاملات نقطه ای، کاربران می توانند جفت های معاملاتی کریپتو را مرور کنند و معاملات انجام دهند. استفاده از ویژگی «تبدیل» به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت بین دو ارز دیجیتال بدون نیاز به بررسی نمودارهای پیچیده مبادله کنند. کاربران همچنین می توانند در صورت تمایل یک ربات معامله گری شبکه راه اندازی کنند.

ابزار تبدیل سریع کریپتو به کریپتو و مبادله BingX

تبدیل کریپتو یک فرآیند ساده است که به کاربران امکان می دهد یک رمزارز را با رمز دیگر تعویض کنند. رابط کاربری برای مبتدیان طراحی شده است، با یک فرم سفارش که به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را انتخاب کنند. البته این انتخاب بسیار محدود است و فقط امکان تبدیل بین USDT و 16 ارز دیجیتال دیگر را فراهم می کند.

برای معاملات نقطه ای استاندارد، رابط معاملاتی برای کاربران پیشرفته، ایده آل است. با یک نمودار یکپارچه TradingView تریدینگ ویو، سفارشات بازار و محدود، یک اردر بوک(سفارش) لایو و زنده، و ده ها همپوشانی نمودار، کاربران می توانند نماهای سفارشی ایده آل برای استراتژی خود ایجاد کنند.

پایانه معاملاتی پیشرفته در BingX

برای ثبت سفارش، کاربران می‌توانند جفت معاملات ارز دیجیتالی را که می‌خواهند معامله کنند را انتخاب کنند، یک سفارش بازار یا Limit را انتخاب کنند، جزئیات قیمت و مقدار را وارد کنند و معامله را انجام دهند. سفارشات بلافاصله انجام می شوند یا در دفترچه سفارش قرار می گیرند تا در زمان بعدی اجرا شوند.

کارمزدهای صرافی BingX
کارمزدهای صرافی BingX

BingX برای معامله کریپتو کارمزدهای بسیار رقابتی دریافت می‌کند، با تبدیل کریپتو و کارمزد تبادل کریپتو از 0.05٪ تا 0.2٪. کارمزد معاملات در بازار در مقایسه با پلتفرم های معتبری مانند بایننس، کوین بیس و کوکوین بسیار رقابتی است. همانطور که در جدول زیر نشان داده شده است، BingX در مقایسه با سایر صرافی های محبوب، یک پلت فرم ارز دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است.

کارمزد معاملات لحظه ای BingX برای جفت های معاملاتی USDT از ساختار سازنده (میکر) و گیرنده (تیکر) پیروی می کند. هر جفت معاملاتی دارای یک کارمزد معاملاتی منحصر به فرد است، با این حال، کارمزدهای سازنده و گیرنده عموماً به ترتیب زیر 0.15٪ و 0.15٪ بودند.

برای معاملات قراردادی، کارمزدها بسته به اسپردهای روزانه تا 0.04٪ پایین است.

در اینجا خلاصه ای از کارمزدهای معاملات آتی BingX آمده است:

  • رمزارز  بیت کوین/اتریوم: 0.04٪
  • رمزارزهای دیگر : 0.1٪
  • کپی ترید: 0.075٪
  • شاخص های جهانی: 0.1٪
  • کالاها:  0.1٪
  • فارکس: 0.1٪

معاملات سوآپ دائمی همچنین یک برنامه کارمزد مستقل را ارائه می دهد و تخفیف هایی برای معامله گران و بازارسازان با حجم بالا در دسترس است. در اینجا به تفکیک کارمزدهای معاملاتی برای معاملات سوآپ دائمی در BingX آمده است.

کارمزد های معاملات سوآپ

حجم معاملات 30 روزه (USDT)، نرخ تامین مالی سوآپ دائمی، هزینه سازنده

< 20 میلیون USDT  a = -0.3٪، b = 0.3٪ 0.020٪

≥ 20 میلیون USDT    a = -0.3٪، b = 0.3٪ 0.018٪

≥ 150 میلیون USDT  0.035٪        0.016٪

≥ 400 میلیون USDT  0.032٪        0.014٪

≥ 1 میلیارد USDT      0.030٪        0.012٪

≥ 3 میلیارد USDT      0.027٪        0.000%

≥ 5 میلیارد USDT      0.025٪        -0.010٪

≥ 10 میلیارد USDT    0.023٪        -0.015٪

پشتیبانی صرافی BingX

به عنوان اولین نقطه تماس، مشتریان می توانند از بخش مرکز راهنمایی استفاده کنند که اسناد پشتیبانی گسترده ای را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند نحوه استفاده از پلتفرم و عیب یابی مشکلات رایج را بیاموزند. کاربرانی که مشکلات فنی را تجربه می‌کنند یا در مورد مجموعه محصولات و خدمات BingX سؤالی دارند، می‌توانند از طریق تیکت، ایمیل و چت زنده 24 ساعته و 7 هفته در تماس باشند. این بهتر از سایر صرافی‌های ارز دیجیتال است و به کاربران امکان می‌دهد به سرعت با یکی از اعضای تیم پشتیبانی مشتری چت کنند.

به طور خلاصه، تیم پشتیبانی چت زنده BingX در عرض 10 دقیقه به درخواست ما پاسخ دادند و پاسخ های مختصر و دقیقی برای سوالاتمان در اختیار ما قرار گرفت. این بسیار بهتر از بسیاری از صرافی هایی است که ما بررسی کرده ایم.

برنامه موبایل BingX و اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس

BingX برنامه‌هایی را برای دستگاه‌های تلفن همراه اندروید و iOS ارائه می‌کند، اگرچه بیشتر بارگیری‌ها و بررسی‌ها برای برنامه اندروید است. کاربران می‌توانند رمزنگاری کنند، معاملات انجام دهند، در Copy Trade کپی ترید ثبت‌نام کنند و وجوه خود را در اپلیکیشن موبایل برداشت کنند. بر اساس بیش از 3500 بررسی ، برنامه اندروید BingX دارای امتیاز کلی 4.4/5 ستاره است که فوق العاده است و بازتابی از عملکرد بالای برنامه است.

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید

امنیت دارایی ها

اطلاعات کمی در وب سایت BingX در مورد اقدامات امنیتی آن وجود دارد. با این حال، ما می دانیم که BingX رمزگذاری SSL سرتاسر را پیاده سازی می کند و بخشی از دارایی های دیجیتال خود را در کیف پول های ذخیره سازی سرد ذخیره می کند که برای فعال کردن برداشت نیاز به چندین امضا دارند. همچنین صندوق بیمه در صورت سرقت وجود دارد. متأسفانه، BingX مشخص نمی کند که چه درصدی از وجوه به صورت آفلاین نگهداری می شود و چه مقدار در صندوق بیمه نگهداری می شود که این نیز می تواند برای امنیت صاحبان آنها نیز باشد.

از نظر امنیت حساب، BingX احراز هویت دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication (2FA) را ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد یک کد صندوق و یک رمز عبور جداگانه برای استفاده در هنگام واریز، برداشت یا معامله با وجوه حساب ایجاد کنند.

BingX با SlowMist، یک شرکت امنیتی بلاک چین، برای بررسی خدمات کیف پول خود شریک شده است. در این صرافی یک برنامه پاداش باگ نیز در دسترس است که به کاربرانی که اطلاعاتی در مورد آسیب‌پذیری‌های سیستم ارائه می‌کنند، جوایزی ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

آیا BingX قانونی است؟

به نظر می رسد BingX یک صرافی کاملا قانونی است زیرا که دارای مجوز FinCEN (ایالات متحده)، FINTRAC (کانادا)، Majandustegeveuse Register (EU) و AUSTRAC (استرالیا) است. دفاتر محلی آن در آمریکای شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و تایوان هم وجود دارد. طیف گسترده ای از اقدامات امنیتی وجود دارد و همچنین صرافی نقدینگی مناسبی را برای معامله گران ارائه می دهد.

آیا BingX همان Bingbon است؟

بله، در سال 2020 BingBon خود را به BingX تغییر نام داد. اگرچه نام تغییر کرده است، اما صرافی همان صرافی است که در ابتدا با نام BingBon در سال 2018 راه اندازی شد. بسیاری از ویژگی های جدید اضافه شده اند، از جمله مجوزهای نظارتی اضافی برای به روز ماندن و در دسترس بودن در اکثر حوزه های قضایی در سراسر جهان.

آیا می توانم از صرافی بینگ ایکس BingX در ایران و با آی پی ایران استفاده کنم؟

بله، BingX از سرمایه گذاران و معامله گران ایرانی و فارسی زبان پشتیبانی می کند. به عنوان یک صرافی ثبت شده در FinCEN ، BingX دارای مجوز برای پشتیبانی از کاربران خود می باشد. کاربران ایرانی  به راحتی و با آی پی ایران می توانند برای یک حساب ثبت نام کنند، وجوه رمزنگاری را واریز کنند، و هم در کریپتو و هم در فارکس معامله کنند.

صرافی بینگ ایکس در کجا قرار دارد؟

BingX یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد و از سال ۲۰۱۸ کار خود را شروع کرده است. این شرکت دارای دفاتر پشتیبانی واقع در آمریکای شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و تایوان است.

BingX بینگ ایکس یک صرافی ارز دیجیتال قوی است که گزینه کپی ترید منحصر به فرد آن در مرکز مجموعه محصولات و خدمات آن قرار دارد. کاربران می توانند معاملات معامله گران رمزارز محبوب را با کارمزد بسیار کم کپی کنند. مبتدیان می توانند در قسمت تبدیل یک ارز به ارز دیگر، به سرعت بین USDT و رمزارز مورد علاقه خود مبادله کنند و معامله گران پیشرفته نیز می توانند به طیف گسترده ای از ابزارها برای سفارشی کردن تجربه معامله خود دسترسی داشته باشند.

BingX همچنین معاملات مشتقات فراتر از رمزنگاری را ارائه می دهد، از جمله شاخص ها، کالاها و حتی معاملات فارکس. کاربران حتی می توانند ربات معاملاتی شبکه خود را مستقیماً در صرافی ایجاد کنند. در حالی که BingX تفکیک دقیقی از ذخیره سازی امن خود برای دارایی ها و صندوق های بیمه ارائه نمی دهد، هیچ گزارشی از هک در آن وجود ندارد و کاملا مشخص است که BingX هم یک پلت فرم امن و هم بسیار معتبر است. همچنین شما می توانید در تریدینگ ویو از طریق وصل شدن به این صرافی معامله کنید. امکان انجام معاملات NFT را دارد و از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و در مقایسه با صرافی های بین المللی دیگر از جمله کوینکس (به خاطر ویژگی عدم تحریم ایران توسط دو صرافی بینگ ایکس و کوینکس) و داشتن دمو و ارز VST و خصوصیاتهای منحصر به فرد، BINGX برای ایرانیان یک سر و گردن بالاتر از بقیه می باشد.

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید
4.7/5 - (1168 امتیاز)

نظر (64)

  1. اکبر جعفری

    سلام خسته نباشید. توضیحاتی را که داده شده، مطالعه کردم. این همه ویژگی مثبت خوب برای یه صرافی خارجی، خدایی فوق العاده است و آدمو وسوسه میکنه که فقط با این صرافی کار کنه. اما یه سوال؟
    صرافی بینگ ایکس واقعا با ایرانیان مشکلی نداره؟ و ما ایرانیان می تونیم با مشخصات ایرانی، در اون احراز هویت کنیم؟

    1. مدیر سایت

      سلام، بله می توان بدون هیچ مشکلی با مدارک ایرانی احراز هویت کنید و با آی پی ایران وارد شوید.

  2. پیام اصغری

    ممنون از آموزش جامع و کاملتون

    1. مدیر سایت

      خواهش می کنم.

  3. محسن چراغی

    تا حالا در مورد یک صرافی اینقدر مطلب یکجا ندیده بودم، عالی و دقیق بود. ممنون از شما.
    این صرافی جایگاه خیلی از صرافی های دیگه را در ایران میگیره، واقعا بی نظیره.
    من دو سالی هست با این صرافی کار می کنم، مخصوصا فیوچرز و کپی تریدش که اصلا نگو و نپرس.

    1. مدیر سایت

      سلام، ممنون از ثبت دیدگاه تون.

  4. رضوان مطلبی

    ممنون خیلی خوب بود. فقط یه سوالی داشتم که چطور میتونیم ثبت نام کنیم؟

    1. مدیر سایت

      سلام می تونید از طریق دکمه ثبت نام در سربرگ سایت و همچنین دکمه ثبت نام داخل آموزش استفاده کنید.

  5. Ali

    بسیار عالی واقعا ممنون مشکل من را در خصوص ارتباط صرافی با سیستم فارکس و ترید در فارکس کاملا حل میکنه این سایت بازم ازتون بابت کار قشنگتون متشکرم

    1. مدیر سایت

      خواهش می کنم.

  6. Radman

    عالی عالی حرف ندارین ممنون بابت زحماتتون انشالله از این به بعد بیشتر از مطالب و راهنمایی هاتون استفاده کنیم!

    1. مدیر سایت

      خواهش میکنم، ممنون از دیدگاهتون

  7. مهرناز حیدری

    سلام، ببخشید آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با زبان فارسی را هم قرار بدید.

    1. مدیر سایت

      بله، حتما قرارداده میشه.

  8. رژان

    Salaam.bebakhshid ba shomare mobile ham mitonim sabte nam konim?

    Mamnon, kheyli khob tozih Dade bodid.

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر.
      بله با شماره موبایل هم می تونیم در بینگ ایکس ثبت نام کنیم اما توصیه ما به شما استفاده از ایمیل هست.

    2. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله با شماره موبایل هم می تونید در صرافی بینگ ایکس، ثبت نام کنید.

  9. علی میرزایی

    سلام داخل پیج اینستاگرامتون دیدم پست گذاشتید که خرید و فروش ارز در بینگ ایکس با تومان می خواستم بدونم واقعا با تومان هم میشه از این صرافی بین المللی، ارز خرید و فروش کرد؟

    1. سلام و عرض ادب
      بله با تومان هم میشه خرید و فروش داشته باشید در صرافی بینگ ایکس که آموزش آن در مقاله های بعدی ارسال می شود که مطالعه بفرمایید.

    2. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله میشه.

  10. مونا عباسی

    سلام خسته نباشید. اگه از صرافی ایرانی مستقیم به بینگ ایکس، تتر بزنیم، حسابمون را مسدود یا بلوک نمیکنه؟

    1. سلام و عرض ادب
      نه ، صرافی بینگ ایکس مشکلی با ایرانیان نداشته و ایران را تحریم نکرده. پس شما با خیال راحت تتر یا هر ارز دیگه ای خواستید واریز و برداشت داشته باشید چه از صرافی های ایرانیان و چه از کیف پول ها

  11. امیر

    ممنون از اطلاعات خوبتون.

    1. سلام و عرض ادب
      ممنون از شما دوست عزیز

  12. شادی

    سلام خدا قوت. ببخشید چطوری با تومان ارز بخرم؟ میشه بهم آموزش بدید؟

    1. سلام و عرض ادب.
      بله حتما در اموزش های بعدی داخل سایت قرار میگیره. حتما چک بفرمایید. اگر سوال خاصی هم در این مورد یا بازم موارد دیگه داشتید بعد از مطالعه اون مقاله، بپرسید.

  13. آروین براتیان

    در مورد صرافی کوینکس، خبرهای بدی اومده، نظر شما چیه؟ ارزهامونا بکشیم بیرون؟

    1. سلام و عرض ادب.
      هیچ وقت تمام ارزهای خود را در یک محل نگه داری نکنید. از صرافی ها به عنوان خرید و فروش ارزها استفاده کنید و یا مقداری که مورد نیاز تریدتان هست را در آنها قرار دهید. ارزهایتان را در کیف پول نگه داری گنید یا آنها را به چند قسمت تقسیم کنید: مقداری را در کیف پول نرم افزاری، مقداری در سخت افزاری، مقداری در صرافی ها..

  14. حسنعلی صابریان

    سلام خسته نباشید. ببخشید این کپی ترید بینگ ایکس چطوری کار میکنه؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنونم. آموزش آن را در مقاله های بعدی قرار دادیم.

  15. رویا

    سلام خسته نباشید. ببخشید vst چیه؟

    1. سلام و عرض ادب. vst همون تتر مجازیه پلتفرم دمو بینگ ایکس است که وقتی در بینگ ایکس ثبت نام کنید، به صورت خودکار ۱۰۰ هزار ارز vst می تونید دریافت کنید البته قابلیت برداشت ندارید.

  16. محمدعلی فرزانه

    سلام. ممنون از آموزش پربار شما. شرمنده یه سوال داشتم چطور می تونم با پشتیبان فارسی زبان صرافی بینگ ایکس ارتباط بگیرم؟

    1. سلام و عرض ادب . ممنون از حضورتون. همین جا اگر سوالی دارید در خدمتیم.

  17. پویان

    درود بر شما و سایت خیلی خوب تون. ببخشید شما کلاس خصوصی یا آنلاین هم در مورد این صرافی یا ارزهای دیجیتال دارید؟ چون من ارتباطم با فیلم و آموزش آنلاین یا حضوری خیلی بهتره و سریعتر می تونم یاد بگیرم.

    1. سلام و عرض ادب . ممنون از همراهی تون.
      بله کلاس آنلاین برگزار می کنیم. برای این منظور اسم و فامیل و شماره موبایلتون را به ایمیل bingxfarsi.com لطفا ارسال کنید تا در کلاس ها رزرو شوید.

  18. هلیا

    سلام. خدا قوت. ممنون بابت آموزش کامل شما. ببخشید ارز خود صرافی بینگ ایکس اسمش چیه؟ میشه رووش سرمایه گذاری کرد؟

    1. سلام و عرض ادب.
      ممنون از حضورتون. ارز اختصاصی نداره .فقط برای حالت دمو ارز vst را داره.

  19. سحر ناظمی

    سلام وقتتون عالی. در صرافی بینگ ایکس فارکس امکان معامله شاخص های سهام هم وجود داره؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنون
      بله

  20. shahriar

    salam.bebakhshid akhbare bingx ra az koja mitonim bebinim?

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر
      در همین سایت از گزینه اخبار بینگ ایکس bingx مشاهده بفرمایید.

  21. مونا

    سلام نخسته. ببخشید من 5 تتر میخوام برداشت بزنم از بینگ ایکس، نمیزاره. پولمو خورده؟!!!

    1. سلام و عرض ادب. ممنون از شما
      خیر آخه صرافی به این عظمت چه نیازی به 5 تتر داره که بخواد خودش را بدنام کنه.
      حداقل میزان برداشت تتر روی شبکه ترون در بینگ ایکس 9 تتر هست. یعنی 8 تتر برای برداشت و یک تتر هم کارمزد .

    2. حامد

      سلام. آیا امکان سپرده گذاری تتر داره مثلا یک ماه یا کمتر بمونه و سود تعلق بگیره؟

      1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
        از قسمت گنجینه بینگ ایکس لطفا استفاده کنید.

  22. سیا

    سلام ببخشید من برای اولین بار می خوام با فیوچرز کار کنم. شما کدومو پیشنهاد میدید؟ استاندارد یا پروپشوال؟

    1. سلام و عرض ادب.
      برای تمرین با پول واقعی کار نکنید. از حالت دمو استفاده کنید و با ارز vst

  23. hasan

    درود بر شما میتونید کمک کنید بگید الان وقت مناسبی برای خرید ارزها هست؟ روند صعودی شده؟

    1. سلام و عرض ادب.
      منظورتون از روند صعودی اگر مثل قبل، که از 14 هزار تا 60 هزار دلار آمد باشه؛ نه الان زمانش نیست. اما اگر صعود کوتاه مدت و ترید کوتاه مدت باشه بله تا حدود 32 هزار بیت بالا میاد.

  24. Alish

    سلام. ببخشید.در قسمت کپی ترید
    منظور از محافظت از ضرر تجمعی چیه
    جایی توضیح نداده که متوجه بشم
    ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      درآمدهای تجمعی : شامل کل سود و ضرر حساب کاربری است که معامله گران برای به اشتراک گذاشتن معاملات استفاده می کنند و در محافظت از ضرر تجمعی کارمزد تامین سرمایه و کمیسیون های دعوت از افراد در آن لحاظ نمی شود.

  25. احد نجف قلی زاده حصار

    سلام خوبی ببخشی من بینگ اکس قبلا ایمیل فعال کردم اشتباه پاک کردم دوباره ایمیل زدن نشد چیکار کنم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      چون صرافی ها اصولا به اینگونه پیام ها دیر پاسخ می دهند، اگر در اون حساب کاربری تون، پولی ندارید؛ با یک ایمیل دیگه حساب کاربری ایجاد کنید و با اون فعالیت کنید.
      اگر هم در اون، دارایی دارید، از واریز مثلا تتری که داخل ایمیلتون هست یا از صرافی ایرانی مثلا حریدید یا از کیف پولتون به بینگ ایکس واریز داشتید، عکس بگیرید، از ایمیل خوشامدگویی خودتون هم که بینگ ایکس بعد از ساخت حساب واستون فرستاده، عکس بگیرید و به صرافی بینگ ایکس، ایمیل بدید.

  26. علی مرادزاده

    سلام
    من در تاریخ ۲۰۲۳/۰۸/۱۶ تعداد ۲۰۰ عدد سکه SRM از معاملات اسپات صرافی بینگ ایکس خریدم ولی بعد از چند روز این صرافی SRM و چند ارز دیگر را از لیست معاملاتی خویش حذف کرده است.

    حال من چگونه می توانم پولم را بازیابی کنم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      لطفا برای رفع این مورد به پشتیبانی
      support@bingx.com پیام دهید.

  27. Reza

    سلام وقت بخیر مشکلی دارم ممنون میشم اگه پاسخ بدین به تازگی در صرافی بینگ ایکس حسابی ساختم که از طریق نورد وی پی ان با آی پی انگلستان وارد شدم اما چن ساعت بعد با این پیغام روبرو شدم The service is not available in your region

    1. سلام و عرض ادب . وقتتون بخیر و شادی
      بعضی وقتا یهویی از یه آیپی به آیپی دیگه تغییر بدید، این پیغام را میده.
      ضمن اینکه انگلستان، قوانین سخت گیرانه داره.
      لطفا از آیپی مثلا ترکیه یا امارات استفاده کنید.

  28. شهاب

    سلام ببخشید من بعد ازیکنه پیام اومد که امنیت دارایی خودتون رو افزایش بدید و تایید دوباره شماره موبایل و دریافت کد از خطم حسابم خالی شد چند بار پیغام گذاشتم برای پشتیبانی ولی جواب ندادن ممنون میشم کمکم کنید .و اینو بگم که این پیام در بالای صفحه ی صرافی پین شده بود

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      لطفا بفرمایید دارایی هاتون منتقل شده؟ یعنی برداشت انجام شده؟ یا موجودی تون را نمایش نمیده؟

  29. احسان

    سلام وقتتون بخیر محیط ویندوز اکانت بنده توی قسمتهای اسپات و فیوچر رو در حالت تیره یا تاریک نمایش میده و حالت معمولی و سفید رو نداره ایراد کار بنظرتون چی میتونه باشه

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      از مرورگر آپدیت شده کروم استفاده کنید.
      ترجیحا آخرین نسخه را نصب کنید
      کش ها را پاک کنید و یکبار مرورگر را ببندید و دوباره باز کنید.

  30. فریبا

    سلام. وقت بخیر. ممنون بابت توضیحات کاملتون.
    بینگ ایکس من گزینه اهرمش برا بیشتر ارزها فقط تا عدد ۵ رو نشون میده. چجوری میتونم درستش کنم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      ممنون از همراهی شما دوست گرامی

      صرافی بینگ ایکس، برای امنیت حساب کاربری افراد تازه وارد یا افرادی که زیاد با حساب کاربری خودشون، ترید نکرده اند، برای جلوگیری از ضررشون، در ابتدا میزان حداکثر اهرم 5 را باز می کنه براشون..
      به مرور زمان و بعد از بالا رفتن حجم ترید آنها، به صورت اتوماتیک، این اهرم بیشتر میشه.

      نیاز به کار خاصی نداره، بعد از یه مدت به صورت اتوماتیک، میزان اهرم بالاتر برای شما باز میشه.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *