آموزش صرافی BingX

آموزش اتصال تریدینگ ویو به صرافی bingx بینگ ایکس

آموزش اتصال تریدینگ ویو به صرافی bingx بینگ ایکس

آموزش اتصال تریدینگ ویو به صرافی bingx بینگ ایکس

تریدینگ ویو یکی از معروفترین و بهترین سایت های تحلیل معاملاتی جهان است که تقریبا تمامی تحلیلگران و تریدرای حرفه ای از آن استفاده می­کنند. که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم و آموزش اتصال تریدینگ ویو به صرافی bingx را خواهیم آموخت :

تریدینگ ویو چیست؟

TradingView یک  پلتفرم اجتماعی مبتنی بر وب برای معامله گران است که به آنها اجازه می دهد تا در این پلتفرم با یکدیگر وارد تعامل شوند و ایده‌های معاملاتی خود را به اشتراک بگذارند. همچنین به طور مستقیم از قابلیت های نموداری پیشرفته TradingView تجزیه و تحلیل کنند. از طرف دیگر، کاربران برای تحلیل تکنیکال نمودارهای قیمت دارایی‌های مختلف، ابزارهای معاملاتی پیشرفته‌ای در تریدینگ ویو به صورت رایگان و برخی دیگر از امکانات به صورت پولی می­توانند استفاده کنند.

تمامی ابزارهایی که وجود دارد، به کاربران و تریدرها این امکان را می‌دهد تا با تحلیل‌های نموداری و دقیق، قابلیت سرمایه‌گذاری و ترید کردن سودآوری را داشته باشند.

یکی از بهترین ویژگی های این سایت این است که از طریق این سایت می‌توانید مستقیم به صرافی‌های ارز دیجیتال متصل شوید و در آن‌ها به معامله رمزارزها بپردازید. یکی از این صرافی‌ها که به تریدینگ ویو متصل شده است، BingX نام دارد. با اتصال تریدینگ ویو به صرافی BingX ، می‌توانید معاملات خود را با کمک این پلتفرم انجام دهید.

همچنین تریدینگ ویو به دلیل برخورداری از کاربری راحت، بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه برای معامله‌گران مبتدی است.

تریدینگ ویو چیست؟

آموزش ثبت نام در تریدینگ ویو:

برای استفاده از سایت و اتصال آن به صرافی بینگ ایکس نیاز است ابتدا در سایت تریدینگ ویو ثبت نام انجام دهید.

امکان ثبت نام در سایت به صورت رایگان وجود دارد اما برای استفاده از امکانات بیشتر نیاز به ثبت نام پولی است. در حقیقت ثبت نام پولی بیشتر برای تحلیل های جزئی تر استفاده می­شود که در “خرید اشتراک تریدینگ ویو” به طور کامل تری به آن خواهیم پرداخت.

بنابراین اگر شما یک تحلیلگر خیلی حرفه ای نیستید نیاز به نسخه پولی آن نیز ندارید و می­توانید تا جایی که نیاز شما را پاسخ می­دهد از نسخه رایگان آن استفاده کنید.

  1. روش ثبت نام:

ابتدا برای ثبت نام، به یک ایمیل نیاز دارید. بر روی get started موجود در گوشه سمت راست صفحه اول سایت، کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در تریدینگ ویو:
آموزش ثبت نام در تریدینگ ویو:

 روش های مختلفی برای ثبت نام وجود دارد

  1. گزینه آبی رنگ sign up در بالا سمت راست سایت
  2.  گزینه آبی رنگ get started  تقریبا در وسط تصویر
  3. پس از انتخاب آن و ورود به صفحه ثبت نام می توانید با روش های موجود در تصویر ثبت نام کنید:
آموزش ثبت نام در تریدینگ ویو

 1) گوگل 2) فیسبوک 3) ایمیل

به طور مثال با استفاده از روش ایمیل مانند تصویر زیر عمل می­کنیم:

آموزش ثبت نام در تریدینگ ویو

بعد از ورود و اطلاعات مورد نیاز ، نیاز به تایید ایمیل خود داریم. در ایمیل وارد شده و یک پیام حاوی گزینه ی active account  از طرف تریندینگ ویو ارسال می گردد.

فعال سازی حساب تریدینگ ویو

در داخل ایمیل ارسال شده، گزینه Active account  را فشرده و سپس به سایت تریدینگ ویو منتقل می­شوید. حال یک صفحه مطابق عکس زیر باز شده که اسم و مشخصات را از شما می­خواهد که می­توانید به دلخواه آن را پر کنید.

فعال سازی حساب تریدینگ ویو
آموزش ثبت نام در تریدینگ ویو:

حال حساب کاربری رایگان شما در تریدینگ ویو ساخته شده است.

  •  ورود به صفحه Chart

بعد از ورود به حساب کاربری، از منوی بالای صفحه در بخش Products، گزینه Chart را طبق تصویر زیر انتخاب کنید. به این ترتیب، به صفحه نمودار قیمت دارایی‌های مختلف وارد خواهید شد.

ورود به صفحه چارت TradingView
  • آموزش اتصال تریدینگ ویو به صرافی bingx

حال نوبت به اتصال صرافی Bingx به تریدینگ ویو می‌رسد. برای اتصال تریدینگ ویو به صرافی bingx در پایین صفحه ی Chart ، چند تب وجود دارد. از بین این تب‌ها گزینه Trading Panel را انتخاب کنید.

آموزش اتصال تریدینگ ویو به صرافی bingx

بعد از انتخاب آن، فهرست صرافی‌هایی به نمایش درمی‌آید. بین گزینه‌هایی که باز می شود BingX را پیدا کرده و سپس گزینه Connect را در آن انتخاب کنید تا فرآیند اتصال تریدینگ ویو به صرافی Bingx آغاز شود.

آموزش اتصال تریدینگ ویو به صرافی bingx
اتصال صرافی BingX به تریدینگ ویوac
اتصال صرافی BingX به تریدینگ ویوac

در ادامه، به سایت صرافی BingX منتقل می­شوید. پس از کلیک و گزینه Connect و ارائه ایمیل و نام کاربری حساب صرافی BingX ، آن را تایید کرده و سپس مستقیم از طریق سایت تریدینگ ویو می­توانید اقدام به معامله کنید .

اگر در این صرافی ثبت نام نکرده اید :

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید
اتصال صرافی BingX به تریدینگ ویوac
اتصال صرافی BingX به تریدینگ ویوac

اکانت های پولی تریدینگ ویو:

بجز حساب کاربری رایگان، سه نوع حساب کاربری دیگر برای این وب سایت وجود دارد که هر کدام امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Pro، Pro+  و Premeuim حالت های مختلف اکانت‌های پولی این سایت است که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد:

 Basic

این طرح پایه فقط نیاز به ثبت نام از طریق ایمیل دارد و دسترسی رایگان به عملکردهای بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کند. در این طرح کاربران می‌توانند به اطلاعات مالی 7 ساله در نمودارها دسترسی داشته باشند، همچنین یک نمودار را باز کنند و از پخش مجدد چارت در بازه زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه استفاده کنند.

Pro

  • بدون تبلیغات
  • دسترسی به شبکه اجتماعی
  • استفاده از حداکثر 2 نمودار در هر صفحه
  • ذخیره 5 طرح بندی نمودار
  • استفاده از الگو های شاخص تجاری سفارشی به صورت نامحدود
  • استفاده حداکثر از 5 اندیکاتور در هر نمودار
  • استفاده از شاخص های نمایه حجم
  • دسترسی به پخش مجدد انواع چارت های برای تمام تایم فریم ها

اشتراک ماهیانه 14.95 دلار

اشتراک سالیانه 155.40 دلار

Pro+

  • حداکثر 4 کارکتر در هر صفحه
  • ذخیره 10 طرح بندی نمودار
  • دسترسی به انواع نمودار های پیشرفته تر همچون ( Renko، Kagi، Point & Figure و Line Break  )
  • ساخت استراتژی شخصی
  • استفاده از حداکثر 10 اندیکاتور در هر نمودار
  • استفاده از حداکثر 100 هشدار

اشتراک ماهیانه 29.95 دلار

اشتراک سالیانه 299.40 دلار

Premium

  • بالاترین سطح اشتراک است
  • دسترسی به تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌ها
  • پشتیبانی اولویت اول
  • –         8 نمودار در هر برگه
  • تعداد نامحدودی از طرح بندی نمودار ذخیره شده
  • در دسترس بودن تایم فریم ثانیه‌ای
  • حداکثر ۲۵ اندیکاتور در هر نمودار
  • –         ۴۰۰ هشدار در مورد استراتژی‌ها، نقشه‌ها، نشانگرها و قیمت‌ها بدون هیچ محدودیت زمانی

اشتراک ماهیانه 59.95 دلار

اشتراک سالیانه 599.40 دلار

برخی از ابزارهای نمودار تریدینگ ویو به صورت خلاصه:

بزرگترین تفاوت سایت تریدینگ ویو و دلیل محبوبیت این سایت بین تحلیلگران این است که این سایت علاوه بر تمام ابزارهای استاندارد ترسیم بر روی نمودار، ابزارها و ویژگی‌های بسیار پیشرفته و منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه‌ به بعضی از آنها به صورت خیلی خلاصه می پردازیم:

ابزارهای ترسیم خط و روند

این دسته در تریدینگ ویو شامل ابزارهایی مانند خطوط روند، خطوط افقی و عمودی، کانال موازی و روند رگرسیونی است.

ابزارهای چنگال اندروز، گن و فیبوناچی

اولین زیردسته‌ای که از این دسته ابزارها معرفی می‌شود ابزارهای رسم با استفاده از چنگال اندروز هستند. پس از این زیردسته نوبت به ابزارهای گن می‌رسد.

در انتهای این دسته به زیردسته‌ی ابزارهای فیبوناچی می‌رسیم که به علت داشتن کاربرد در هر تایم فریمی از اهمیت و محبوبیت بالایی در تحلیل تکنیکال برخوردار هستند.

اشکال هندسی و قلموها

این دسته شامل ابزارهایی مانند قلموها و اشکال هندسی مانند مستطیل، دایره، مثلث و انواع منحنی ها برای استفاده بر روی نمودار تریدینگ ویو است.

متن و یادداشت

ابزارهای این دسته برای اضافه کردن متن و یادداشت به نمودار، کشیدن پیکان و اضافه کردن برچسب‌های قیمتی در تریدینگ ویو به کار می‌روند.

الگوها

یکی از ویژگی‌های پلتفرم تریدینگ ویو امکان ترسیم الگوهای نموداری است.

ابزارهای محاسبه و تخمین، آیکون‌ها و اندازه‌گیری

ابزار پیش‌بینی ابزاری مفید مخصوصا در هنگام به اشتراک گذاری ایده های تحلیلی با کاربران تریدینگ ویو محسوب می‌شود.

از آیکون‌ها نیز می‌توان برای کشیدن نمادها و تصاویر برای افزایش جذابیت آن بهره برد.

ابزارهای اندازه‌گیری هم در نمودار به منظور نمایش و محاسبه‌ی بازه‌های زمانی و دامنه‌ی قیمت است.

مزایا تریدینگ ویو

  1. شما برای دسترسی به نمودار های تریدینگ ویو نیاز به نصب نرم افزار ندارید و همچنین در هر دستگاه، سیستم عاملی با استفاده از مرورگر اینترنت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
  2. یکی دیگر از ویژگی های این سایت این است که هم برای افراد مبتدی که آشنایی کافی با نمودار ها ندارند مناسب است و می­توانند از آن بهره ببرند و هم برای افراد حرفه ای کاملا مناسب است.
  3. عضویت و ثبت نام در این سایت رایگان است و با ثبت نام رایگان به تعداد بسیار زیادی از ویژگی های موجود میتوانید دسترسی داشته باشید. این در صورتی است که چنین پلتفرم هایی که ابزار معاملاتی ارائه می دهند معمولا هزینه های بالایی دارند و یا اکانت رایگان آن ها بسیار محدود است.
  4. 4)      دسترسی سریع به انواع ابزار های تخصصب مالی و معاملاتی یکی از مزیت های بسیار بزرگ تریدینگ ویو است. از انواع ابزارهای تحلیل تکنیگال گرفته تا ابزارهای ترسیم… همه چیز در دسترس تحلیل گران قرار می­گیرد.
  5. قابلیت اشتراک گذاری نمودارها و تحلیل و ایده ها یکی از مزایای شبکه اجتماعی تریدینگ ویو است که آن را در میان دیگر رقبا متمایز کرده است.
  6. برای سیستم عامل اندروید و ios نسخه اپلیکیشن موبایل آن در دسترس می باشد.
  7. الگوبرداری از تحلیل ها و سبک معاملاتی تریدر های بزرگتر از این طریق راحت تر است.
  8. همه اطلاعات موجود در سایت tradingview قابل اطمینان می باشد زیرا قبل از انتشار توسط چندین سازمان معتبر آن اطلاعات چک شده و همچنین کارشناسان این وب سایت از ابزارهای بسیار پیشرفته ای برای ارائه تحلیل استفاده می­کنند.
  9. این پلتفرم تقریبا برای تمامی بازارها پاسخگو می باشد. از بازارهای سهام داخلی و بین المللی بگیر تا فارکس و کالا و ارز دیجیتال…
  10. این پلتفرم داده های بازار را تا 20 سال حفظ و نگه داری می کند. به عبارت دیگر معامله گرانی که از این سایت استفاده می­کنند، برای تجزیه و تحلیل از 20 سال داده و اطلاعات بهره مند هستند.
  11. سیستم هشدار در تریدینگ ویو این گونه است که اگر یک هشدار تعیین کنید تریدینگ ویو آن را در سرور های خود پیگیری می­کند. همچنین برای دریافت هشدار نیازی به باز بودن سایت نیست. البته برای تنظیم هشدار باید زبان برنامه نویسی اختصاصی تریدینگ ویو pine script را یاد بگیرید. (این ویژگی مختص به نسخه پولی می باشد.)
  12. این سایت برای معامله گران مبتدی امکان جالبی را ارائه کرده و آن شبیه سازی معامله است. این کاربران می­توانند ایده معاملات خود را در شبیه ساز معامله تست کرده و پس از اطمینان از موفقیت آن را در واقعیت تست کنند.
  13. به حجم زیادی از اطلاعات و تحلیل های حرفه ای با قابلیت فیلتر کردن برای راحت شدن دسترسی دارید.
  14. همچنین این سایت بهترین نوع نمودار را به شکل بسیار ساده به کاربران ارائه می دهد.

معایب TradingView چیست؟

علی‌رغم مزیت‌هایی که اشاره کردیم، این پلتفرم معایبی هم دارد :

  1. پشتیبانی ضعیف از کاربران نسخه رایگان. این سایت برای کاربران رایگان پشتیبانی در نظر نمی گیرد . فقط یک انجمن عمومی دارد که ممکن است سوالات خود را در آن بپرسید و امیدوار باشید کسی آن را پاسخ دهد.

 پشتیبانی فقط برای کاربران پولی فراهم است که آن هم ممکن است چندین ساعت طول بکشد.

  • شبکه های اجتماعی این سایت برای کاربران رایگان در دسترس نیست و برای اشتراک گذاری با دیگر معامله گران باید نسخه پولی را تهیه کنید.
  • در این سایت همه افراد متخصص نیستند و ممکن است افراد کلاه بردار و یا بی تجربه را دنبال کنید و ضرر کنید.
  • تریدینگ ویو هزاران ابزار معاملاتی دارد اما منبع کافی برای آموزش استفاده از آن ها ارائه نمی­کند.

ممنون که تا انتها همراه ما بودید.

اگر سوال یا تجربه خاصی در این زمینه دارید خوشحال میشیم با ما در میان بگذارید.

موفق و پرسود باشید.

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید
4.7/5 - (466 امتیاز)

نظر (38)

  1. رویا

    با درود. ببخشید واقعا تریدینگ ویو به بینگ ایکس وصل میشه؟ و ابزارها جواب میدهند؟

    1. سلام و عرض ادب.
      بله متصل میشه و ابزارها هم بستگی به اینکه شما چه نسخه ای از آن را دارید کارایی دارند.

  2. عبدالله مقصودی

    سلام ببخشید کسی را نمی شناسید آموزش آنلاین بده این صرافی را؟

    1. سلام و عرض ادب. خود ما آموزش آنلاین هم داریم.

  3. mitra

    سلام این تریدینگ ویو، نسخه پولیش بهتره یا رایگانش؟

    1. سلام و عرض ادب.
      برای یه فردی که تریدر حرفه ای هست و می خواد از تمام ابزارها و اندیکاتورهای تریدینگ ویو استفاده کنه مسلما نسخه پولی. اما برای یه فردی که زیاد ترید نمی کنه و یا هولدر هست همون تریدینگ ویو نسخه رایگان کافیه

  4. اسماعیل

    من هیچی از ارز دیجیتال نمی دونم. از کجا باید شروع کنم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و نیکی.
      شما ابتدا باید آموزش ببینید . بعد در یه صرافی ایرانی، حساب ایجاد کنید و در اونجا تمرین کنید و سپس در بینگ ایکس حساب ایجاد کنید و از خدماتش استفاده کنید. اینها را به این دلیل گفتیم که موقع انتقال و واریز و برداشت ها و ترید متضرر نشوید.

  5. زهرا

    این ارز دیجیتال تفاوتش با کریپتوکارنسی چیه؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر
      کریپتوکارنسی یه نوعی از ارز دیجیتال است.
      ارز دیجیتال (Digital Currency) به هر ارزی اطلاق می‌شود که ماهیت دیجیتال داشته باشد.
      کریپتوکارنسی یا رمزارز، ارزی است که بر بستر بلاکچین یا یک محیط رمزنگاری شده، ایجاد شده است

  6. alireza

    سلام چطورید؟ ببخشید تریدینگ ویو بهتره یا متاتریدر 5؟

    1. هر یك از این پلتفرم‌ها مزایا و معایب خود را دارند، اما این به این معنی نیست که شما تنها باید یکی را انتخاب کنید. زیبایی این دو این است که شما می‌توانید هر دو را به طور همزمان استفاده کنید. ​

  7. alireza

    سلام چطورید؟ ببخشید تریدینگ ویو بهتره یا متاتریدر 5؟

    1. سلام و عرض ادب.
      بستگی داره به اینکه نیاز شما چی باشه.
      هر یك از این پلتفرم‌ها مزایا و معایب خود را دارند، اما این به این معنی نیست که شما تنها باید یکی را انتخاب کنید. زیبایی این دو این است که شما می‌توانید هر دو را به طور همزمان استفاده کنید. ​

  8. babak

    سلام خدا قوت ببخشید اسیلاتور یعنی چی؟

    1. سلام و عرض ادب.
      اسیلاتور (Oscillator) یا نوسان ساز، شاخصی نموداریست که در تشخیص شرایط اشباع خرید یا اشباع فروش یک دارایی در بازارهای مالی به ما کمک می‌کند. امروزه اکثر کاربران حوزه کریپتو اسیلاتورها را در مواردی همچون: تشخیص حداکثر دامنه نوسانات، واگرایی و نقاط ورود و خروج به کار می‌گیرند. اسیلاتورها به نوبه خود از درجه اطمینان بالایی برخوردارند، اما نباید فراموش کنیم که در معاملات هیچ ابزاری ۱۰۰٪ تضمینی و کارآمد نیست. به طور کلی هر اسیلاتور دارای دو باند (کرانه بالا و کرانه پایین) است که یک شاخص روند (اندیکاتور) بین این محدوده نوسان می‌کند. با تحلیل نوسانات این شاخص، معامله‌گر متوجه شرایط بازار خواهد شد

  9. همایون

    سلام
    من یک استراتژی توی تریدینگ ویو دارم که میخوام توی فیوچرز صرافی بینگ ایکس خرید فروشاتوماتیک انجام بده/
    آیا بینگ ایکس رباتی داره که با دریافت آلارم از تریدینگ ویو در فیوچرز خرید و فروش انجام بده؟
    راهنمایی میکنید.
    ممنون

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      خیر . متاسفانه رباتی که اتومات انجام بده ندارد. مگر اینکه در قسمت create خودتون بسازید.

  10. مسعود

    سلام و وقت بخیر
    من در اتصال اکانت به تریدینگ ویو مشکل دارم و نتونستم حسابم رو متصل کنم. از وی پی ان هم استفاده کردم و باز هم نشد. میخوام بدونم سرور بینگ ایکس مشکلی داره یا ایراد از طرف من هستش؟
    ERR-CONECTION-RESET

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      سرور بینگ ایکس مشکلی نداره.
      این ارور که میده یا مربوط به ویندوز شما هست یا مربوط به مرورگر کروم شماست.
      Err_Connection_Reset خطایی بوده که زمانی با آن مواجه می‌شوید که گوگل کروم نتواند با اینترنت اتصال برقرار کرده و یا اینکه اتصال برقرار شده چندان با ثبات نباشد. بدین ترتیب کامپیوتر شما نمی‌تواند اتصال را پردازش کند، بنابراین این ارور را مشاهده خواهید کرد. در ادامه تمام روش‌های موجود برای حل این مشکل را لیست می‌کنیم:
      1. کش گوگل کروم خود را پاک کنید
      2. برای رفع ارور Err_Connection_Reset مشکلات اتصال به اینترنت را حل کنید
      3. پراکسی را غیرفعال کنید
      4. تنظیمات آنتی ویروس را بررسی کنید
      5. AppEx Networks Accelerator را غیرفعال کنید
      6. از ابزار تمیز کردن خود گوگل کروم استفاده کنید
      7. TCP/IP را ریست کنید
      8. برای رفع ارور Err_Connection_Reset گوگل کروم را آپدیت کنید

  11. قربانی

    سلام
    من به صرافی بینگ ایکس وصل می شم ولی دارایی رو نشون نمی ده و نمی شه ترید هم انجاتم داد . لطفا راهنمایی فرمایید .

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      باید ابتدا از داخل صرافی بینگ ایکس به تریدینگ ویو وصل شوید. (نه از تریدینگ ویو به بینگ ایکس)

  12. عل

    سلام خسته نباشید اموزش طریقه متصل کردن ربات تریدر به صرافی یا از طریق تریدینگ ویو به صرافی را بذارید ممنون

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی

      +آموزش ربات تریدینگ صرافی BingX؛ بخش Futures Grid:
      در صفحه ربات تریدینگ صرافی BingX، وارد بخش Futures Grid شوید و روی گزینه Create کلیک کنید.
      جفت ارز معاملاتی مدنظر را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.
      نرخ سود گریدهای معاملاتی را مشخص کنید. …
      اهرم معاملاتی (Leverage) مدنظر خود را مشخص کنید
      میزان سرمایه در اختیار ربات برای معاملات را تعیین کنید.
      علاوه بر آن، امکان تعیین حد ضرر برای پوزیشن‌های معاملاتی این بخش نیز وجود دارد. با فعال شدن حد ضرر، ربات تریدینگ تمام پوزیشن‌های باز را به طور خودکار می‌بندد.

      +آموزش ربات تریدینگ صرافی BingX؛ بخش Spot Infinity Grid:
      بخش Spot Infinity Grid نسخه پیشرفته‌تری از Spot Grid است. به کمک این بخش می‌توانید از فرصت‌های معاملاتی در بازاری پرنوسان نهایت بهره‌برداری را داشته باشی
      در صفحه ربات تریدینگ وارد بخش Spot Infinity Grid شوید و روی گزینه Create کلیک کنید.
      جفت ارز معاملاتی مدنظر خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.
      در ادامه، کف محدوده قیمت (Price L) و میزان سود هر گرید (Profit per grid) را تعیین کنید. با انتخاب گزینه Auto، صرافی نرخ سود گرید را به صورت خودکار تعیین می‌کند.
      در پایان، میزان سرمایه مدنظر برای خرید و فروش را مشخص کنید.
      به همین سادگی، استراتژی Spot Infinity Grid فعال و ربات برای انجام معاملات به صورت خودکار در طول شبانه‌روز فعال می‌شود. استفاده از ربات تریدینگ بینگ ایکس در بخش Spot Infinity Grid نیز رایگان است و فقط کارمزد معاملات از شما دریافت می‌شود.

  13. احسان

    سلام از طریق اپ موبایل تریدینگ ویو قابلیت اتصال هست به bigx?

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله

  14. شهرام

    درود بر شما، امروز چند تا ارز رو روی تریدینگ ویو بررسی میکردم و داخل بینگ ایکس معامله، یه نکته ای وجود داشت این بود که اعداد و کندل ها در این دو مجموعه همخوانی نداشت با هم، مثلا اکه کندل شروع در تریدینگ ویو روی عدد ۴/۲۳۵ باز میشد در بینگ ایکس روی ۴/۲۴۲ بود. میشه یه راهنمایی بفرمایید که موضوع چیه؟! ممنونم.

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      چون در تریدینگ ویو api بایننس را نشون میده و در بینگ ایکس، api بینگ ایکس.
      پس برای اینکار باید آموزش اتصال api بایننس به بینگ ایکس را بخوانید.

  15. شهرام

    درود بر شما، امروز چند تا ارز رو روی تریدینگ ویو بررسی میکردم و داخل بینگ ایکس معامله، یه نکته ای وجود داشت این بود که اعداد و کندل ها در این دو مجموعه همخوانی نداشت با هم، مثلا اکه کندل شروع در تریدینگ ویو روی عدد ۴/۲۳۵ باز میشد در بینگ ایکس روی ۴/۲۴۲ بود. میشه یه راهنمایی بفرمایید که موضوع چیه؟! ممنونم.
    البته معاملات رو روی گوشی تلفن انجام میدادم و این اختلاف بین تریدینگ ویو و محتویات گوشی بود.

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      در ضمن بینگ ایکس یه خاصیت ویژه داره که:
      مکانیزم قیمت دوگانه | کاهش نوسانات قیمتی و دقتِ بیشتر در”آستانه ی ناتوانی” (قیمت منحل شدن پوزیشن )
      مکانیزم قیمت دوگانه چیست؟
      زمانی که بازار نوسانات شدیدی را تجربه میکند، قیمت در بازار فیوچرز به طور قابل توجهی از قیمت اسپات متفاوت میشود. همین تفاوت یکی از عوامل مهم در ایجاد تلرانس و تغییرات جزئی در قیمت منحل شدن پوزیشن ( لیکوئید پرایس ) میباشد.
      خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم صرافی بینگ اکس برای بهبود و بهینه سازی شرایط ،مکانیزم قیمت دوگانه را که ترکیبی از قیمت مارک و قیمت نهایی است ارائه میکند.
      در این روش حتی اگر قیمت مارک به قیمت لیکوییدی تخمینی (استانه ی ناتوانی) برسد، تا زمانی که قیمت نهایی (Last Price) به سطح لیکوییدی نرسد، پوزیشن معامله‌گر منحل نخواهد شد.
      این مکانیزم به طور موثری معامله‌گران را در نوسانات شدید از منحل شدن پوزیشن (لیکوئید) محافظت می‌کند
      برای کسب اطلاعات بیشتر، 👈
      در BingX، ما خود را متعهد به ارائه محیط معاملاتی منصفانه برای همه کاربران خود می‌دانیم. به این منظور، ما مکانیزمی با قیمت گذاری دوگانه برای فیوچرز پرپچوال ارائه می‌کنیم که از کاربران در برابر لیکوئید شدن‌های مخرب که در نتیجه انحرافات قابل‌توجه بین قیمت موجود در پلتفرم و قیمت اصلی حاضر در لحظه حاصل می‌شود، محافظت می‌کند. این ویژگی از بروز ضررهای غیرضروری جلوگیری کرده و تجربه معاملاتی ایمنی را برای کاربران تضمین می‌کند.
      1. مکانیسم قیمت گذاری دوگانه چیست؟
      زمانی که در بازار نوسانات شدیدی رخ می‌دهد و قیمت بازار در بورس فیوچرز به طور قابل‌توجهی از قیمت لحظه‌ای منحرف می‌شود، مکانیسم تک‌قیمتی متعارفی که وجود دارد می‌تواند منجر به لیکوئید شدن انبوه پوزیشن‌های معامله‌گران شود.

      مکانیسم قیمت گذاری دوگانه BingX از قیمت مارک و آخرین قیمت تشکیل شده است. حتی اگر قیمت مارک به قیمت لیکوئید شدن تخمینی برسد، تا زمانی که آخرین قیمت به سطح لیکوئید شدن نرسد، پوزیشن معامله‌گر لیکوئید نخواهد شد. این مکانیسم به طور موثری از معامله‌گران در برابر لیکوئید شدن اجباری احتمالی که ممکن است به دلیل نوسانات غیرعادی قیمت که ناشی از دستکاری بازار رخ می‌دهد، محافظت می‌کند.

      2. چگونه قیمت‌ها را محاسبه کنیم؟
      2.1 محاسبه آخرین قیمت

      آخرین قیمت، قیمت پر شده در زمان واقعی در دفتر سفارش مربوط به فیوچرز پرپچوال BingX است.
      2.2 محاسبه قیمت مارک

      قیمت مارک = میانه (قیمت 1، قیمت 2، آخرین قیمت)
      قیمت 1 = شاخص قیمت
      قیمت 2 = شاخص قیمت + میانگین متحرک (پایه 5 دقیقه‌ای)
      *میانگین متحرک (مبنای 5 دقیقه‌ای) ) = میانگین متحرک [(بهترین پیشنهاد + بهترین درخواست) / 2 – شاخص قیمت]، با مقادیر به روز شده در هر ثانیه در فاصله زمانی 5 دقیقه.
      *میانگین: اگر قیمت 1 < قیمت 2 < آخرین قیمت باشد، قیمت 2 به عنوان قیمت مارک در نظر گرفته می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مارک، لطفاً به فیوچرز پرپچوال | قیمت مارک و شاخص قیمت مراجعه کنید. توجه ویژه: 1. BingX از قیمت مارک به صورت بهینه به منظور کاهش ریسک لیکوئید شدن پوزیشن معامله‌گران در بازارهای پرنوسان استفاده می‌کند. 2. BingX این حق را برای خود حفظ می‌کند که بدون اطلاع قبلی، معیارهای انتخاب قیمت مارک را در زمان واقعی مطابق با شرایط بازار به روز کند. همچنین صرافی BingX، الگوریتم مربوط به قیمت مارک (مارک پرایس) را بهبود بخشیده است.

  16. محمد مهدی

    ببخشید من با موبایل هر چه قد میخوام بینگ ایکس رو وصل کنم به ترید ویو نمیشه خطا میده نمیدونم از فیلتر شکنه یا چی

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      لطفا بفرمایید چه خطایی میده؟

  17. Fatemeh

    سلام و عرض ادب و احترام
    ممنونم بابت مطالب آموزشیِ مفیدتون💚
    عذر میخوام ، بنده صرافی بینگ رو وصل کردم به تریدینگ ویو
    اما وقتی روی یکی از دو گزینه های بالایی سل و یا بای میزنم که معامله باز بشه یه اخطار میاد و معامله رو هیچکدوم از شاخص ها یا جفت ارز ها باز نمیشه
    دلیلش چی میتونه باشه؟
    بنده حساب بینگ رو اصلا شارژ نکردم.
    ممکنه بخاطر شارژ نبودن حساب باشه؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید💚

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی. ممنون از همراهی شما بزرگوار
      رای اینکه بتوانید در تریدینگ ویو دارایی خود در صرافی را مشاهده کنید و با آن معامله انجام دهید، باید موجودی شما در حساب Standard Futures باشد. به طور پیشفرض دارایی شما در حساب Fund Account قرار دارد.
      برای انتقال وارد اکانت خود در سایت صرافی BingX شوید و مانند مراحل زیر، ارزهای مورد نظر خود را به حساب استاندارد صرافی منتقل می‌کنید.
      From: گزینه Fund Account را انتخاب کنید
      TO: گزینه Standard Futures را انتخاب کنید
      Currency: ارزدیجیتال مورد نظر خود جهت انتقال را انتخاب کنید
      Transfer Amount: مقداری که قصد جا به جایی آن را دارید، وارد کنید
      در نهایت گزینه انتقال را کلیک کنید تا مراحل به پایان برسد. توجه داشته باشید که انتقال درونی ارزدیجیتال در بینگ ایکس کارمزد ندارد.
      اکنون همه چیز برای شروع معامله در تریدینگ ویو آماده است. بعد از اتصال بینگ ایکس به سایت تریدینگ ویو برای اینکه بتوانید به گزینه‌های معاملاتی دسترسی داشته باشید، باید وارد Order Panel شوید.
      حال به دنبال یک شکلی باشید که دوتا مربع به صورت کج روی هم در تریدینگ ویو و بالای پوزیشن position قرار گرفته اند، باید روی آن کلیک کنید تا به این پنل دسترسی پیدا کنید. در این پنل تمام گزینه‌های مورد نیاز برای ترید کردن را مشاهده می‌کنید.
      بعد از وصل کردن حساب بینگ ایکس به تریدینگ ویو و باز کردن پنل معامله، می‌توانید شروع به خرید و فروش در تریدینگ ویو کنید.
      گزینه‌های خرید و فروش جهت باز شدن معامله شما را تعیین می‌کنند
      ترید در قیمت فعلی
      اوردرگذاری در قیمت دلخواه برای فعال شدن در آینده
      مقدار مارجین معامله (انتخابی)
      تعیین حد سود
      تعیین حد ضرر
      اهرم معاملاتی (انتخابی)
      در نهایت پس از تعیین مقادیر دلخواه، معامله خود را اجرا می‌کنید. در هر زمان از طریق Trading Panel می‌توانید پوزیشن‌های باز، تاریخچه و اطلاعات دیگر مربوط به معاملات خود را مشاهده کنید.

  18. حمید

    چرا با گوشی نمیتونیم به MT5وصل بشیم.مشکل چیه؟آیا حتما باید از طریق کامپیوتر وصل بشیم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      چه پیغامی میده؟
      متاتریدر پیام خطای No Connection می آید و نمی توانید به حسابتون لاگین کنید؟

  19. مرتضی

    سلام و وقت بخیر
    ضمن تقدیر و تشکر بابات مطالب فوق العاده مفید و دقیق تان می خواستم به استحضار شما برسانم بنده هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق موبایل ( نرم افزار سایت) چندین بار تلاش کردم مطابق با مراحلی که فرمودید تریدینگ ویو را به صرافی بینگ ایکس متصل کنم اما نتوانستم لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی. ممنون از همراهی شما بزرگوار
      لطفا بفرمایید مشکل و ارور چی میده.
      یا لطفا به اینستاگرام بینگ ایکس فارسی bingx.farsi@ لطفا پیام بدید تا بهتر راهنمایی تون کنن.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *