آموزش ارز دیجیتال و فارکس

آموزش خرید تتر در صرافی ایرانی نوبیتکس

آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی نوبیتکس

آموزش خرید تتر در صرافی ایرانی نوبیتکس

بازار کریپتو کارنسی و ارز دیجیتال، از داغ ترین بازارهای مالی دنیاست که چند سالیست در ایران هم بسیار رواج پیدا کرده است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی های خارجی و ایرانی، هر کدام مزایای خاص خود را دارد. اما در این بین، صرافی های معتبر و حرفه ای، کم نیستند. مثلا صرافی نوبیتکس، یکی از همین صرافی هاست که ثبت نام و خرید تتر و ارزهای دیجیتال در آن، خالی از لطف نیست. در این مقاله همراه ما باشید تا آموزش خرید تتر در صرافی نوبیتکس را یاد بگیریم.

در بازار کریپتوکارنس ها، خرید تتر یا تبدیل ارزهای دیجیتال به تتر، از کارهای معمول یک تریدر حرفه ای است. ما قصد داریم در این مطلب، شما را با صرافی نوبیتکس و نحوه ثبت نام در آن، آشنا کنیم. همچنین، خرید تتر یا فروش آن را کاملا بررسی می کنیم تا با خدمات این صرافی، بیشتر آشنا شوید.

به همین منظور، چند پرسش اساسی و کلیدی در این مورد مطرح کرده و به آن پاسخ داده ایم که ممکن است سوالات شما هم باشد. این سوالات به شرح زیر هستند:

1. چگونه در نوبیتکس ثبت نام کنیم؟
2. انواع روش های خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس، چگونه است؟
3. خرید و فروش تتر در بازار آنلاین نوبیتکس، چگونه صورت می گیرد؟
4. کارمزد مبادلات تتر در صرافی نوبیتکس، چقدر است؟
5. بهترین صرافی خرید تتر در ایران، کدام است؟
6. خرید تتر بدون احراز هویت، چگونه امکان پذیر است؟
7. خرید تتر ارزان از کجا انجام می شود؟

چگونه در نوبیتکس ثبت نام کنیم؟

چگونه در نوبیتکس ثبت نام کنیم؟

صرافی نوبیتکس، یکی از صرافی های معروف در ایران است که می توان در آن با ترید و معامله کردن ارزهای دیجیتال، کسب سود و درآمد کرد. این صرافی بعنوان یک شرکت دانش بنیان در سال 1396 تاسیس شد و اولین صرافی ارز دیجیتال در ایران است.

در این صرافی می توانید با خیال راحت ترید کنید و ارزهای مختلفی که در آن لیست شده است را خرید و فروش کنید.

ثبت نام در صرافی نوبیتکس، خیلی راحت انجام می شود. این صرافی برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده تا بتوانند با ثبت نام و احراز هویت، به راحتی خرید و فروش ارز انجام دهند.

وقتی وارد سایت صرافی نوبیتکس می شوید، با افتتاح و ایجاد یک حساب کاربری و احراز هویت و تکمیل اطلاعات، می توانید به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید. خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، تتر و خیلی از ارزهای مهم و معتبر دنیا در این صرافی امکان پذیر است.

برای ثبت نام باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید یک حساب کاربری در این سایت، ایجاد کنید:

1. ورود به سایت اصلی و  انتخاب گزینه ثبت نام در بالا سمت چپ
2. ورود به قسمت ثبت نام و وارد کردن تلفن به نام شخص و یا یک ایمیل معتبر
3. بعد از وارد کردن کد امنیتی، حساب کاربری شما ایجاد می شود.
4. شما در حال حاضر در سطح یک قرار دارید و می توانید با روزانه 500 هزار تومان خرید و حداکثر با 20 میلیون تومان برداشت، داشته باشید.
5. در سطح 2 و سطح 3 که با احراز هویت و بارگذاری مدارک از سوی شما صورت می گیرد، می توانید به راحتی با مبلغ دلخواه، ترید کنید.

ثبت نام شما در اینجا به پایان می رسد و شما در هر سطحی که باشید، می توانید از خدمات نوبیتکس در همان سطح کاربری، استفاده کنید.

این صرافی به دلیل داشتن حدودا 600 هزار کاربر فعال، سرعت بالا، امکان خرید و فروش تتر و تبدیل ارزهای مختلف به تتر و برعکس و همچنین به دلیل داشتن درگاه امن پرداخت، کیف پول امن، کارمزد پایین و سادگی کار با پنل، یکی از پرطرفدارترین صرافی های حال حاضر ایران است.

روش های خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس

روش های خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس، خدماتی دارد که آن را از سایر صرافیها، متمایز می کند. این خدمات در راستای افزایش میزان معاملات و همچنین، افزایش کاربران فعال، ارائه می شود. برخی از این خدمات برای راحت تر بودن کاربران انجام می شود. مثلا داشتن یک کیف پول انت، درگاه پرداختی عضو شتاب و بسیار امن و همچنین انواع روش های خرید و فروش رمز ارز.

روش های خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس برای هر رمز ارزی، فارغ از نوع ارز، به دو نوع زیر تقسیم می شود.

  1. روش سفارش گذاری با قیمت مد نظر بازار یا روش سفارش محدود
  2. روش سفارش گذاری بر اساس قیمت های موجود در بازار یا روش سفارش سریع

در سفارش محدود، شما با توجه به قیمت گذاری خود و حجم ارزی که دارید، می توانید سفارش گذاری کنید ولی فروش یا خرید آن، قطعی نیست. اما در روش سفارش سریع معامله ی شما با توجه به حجم درخواستی و بدون قیمت، حتما انجام می شود مگر اینکه بازار با نوسان شدیدی روبرو شود.

آموزش خرید تتر در بازار آنلاین نوبیتکس

خرید و فروش تتر در بازار آنلاین نوبیتکس

خرید و فروش ارز تتر در بازار آنلاین نوبیتکس، از هیجان انگیزترین قسمت های صرافی نوبیتکس است. جایی که تریدرهای حرفه ای برای حفظ ارزش دارایی خود و فرار از بحران های مالی احتمالی، پول های خود را به دلار تبدیل می کنند و با خیال راحت، شب را صبح می کنند.

بهتر است قبل از بررسی خرید و فروش تتر در صرافی نوبیتکس، کمی از تتر بگوییم و بیشتر با آن آشنا شویم.

تتر یا USDT، نوعی ارز دیجیتال است که قیمت یک عدد از آن برابر با یک دلار آمریکاست. و این قیمت، ثابت است. یعنی  قیمت تتر با نوسانات قیمت جهانی دلار حرکت می کند. این ارز می تواند در شرایط بحران مالی، قیمت با ثباتی داشته باشد. به همین منظور، معامله گران و کاربران صرافی نوبیتکس و هر صرافی دیگر، ترجیح می دهند پول های خود را تتر بخرند و یا ارزهای خود را به تتر تبدیل کنند. به خاطر قیمت ثابتی که Tether دارد، گاهی به آن سکه ی پایدار یا stable coin هم گفته می شود.

وقتی بازار رمز ارزها به هر دلیلی دارای افت و خیزها و نوسانات بحرانی شود، تریدرهای حرفه ای، با تبدیل ارزهای دیجیتال خود به تتر، ارزش دارایی خود را تا حد زیادی حفظ می کنند.

خرید تتر در صرافی نوبیتکس، بسیار راحت است. کافیست شما با ایجاد یک حساب کاربری در این سایت، وارد پنل خود شوید و با توجه به قیمت لحظه ای تتر، حساب خود را شارژ کرده و اقدام به خرید تتر کنید.

شما در هر سطح کاربری که باشید، امکان خرید تتر را دارید و حتی می توانید با توجه به نوسانات خیلی کم دلار جهانی ( نه قیمت داخل ایران ) سودهای نه چندان زیادی هم روی تتر داشته باشید. بعد از خرید تتر، می توانید برای خرید سایر رمز ارزها اقدام کنید و بهای آن را با تتر پرداخت کنید، نه ریال.

در صرافی نوبیتکس، خرید و فروش تتر با دو روش امکان پذیر است. این دو روش در بالا به طور مفصل توضیح داده شد. روش اول، سفارش محدود است که قیمت را شما تعیین میکنید و خرید و فروش، ممکن است زمان بر باشد. روش دوم نیز، روش سفارش سریع است که قیمت را بازار تعیین می کند ولی سریعا، معامله انجام می شود.

قیمت تتر در صرافی نوبیتکس، به صورت قیمت لحظه ای ثبت می شود و شما می توانید با بررسی نمودار این ارز، در لحظه خرید کنید و در لحظه نیز، بفروشید.

کارمزد مبادلات تتر در صرافی نوبیتکس

کارمزد، یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب صرافی است. در صرافی نوبیتکس و هر صرافی دیگر، شما برای ترید کردن باید سهم کارمزد صرافی را هم پرداخت کنید.

این مبلغ به صورت اتوماتیک از بهای معامله ی مد نظر شما، کسر می شود. در صرافی نوبیتکس میزان این کارمزد، عددی است که ثابت است و توسط صرافی تعیین شده است. ممکن است در آینده این میزان و درصد آن، کمتر یا بیشتر شود.

صرافی نوبیتکس، یک اکسچنج دانش بنیان است که دخل و خرج آن، مانند سایر صرافی های بین الملل ارز دیجیتال در دنیا، از طریق کارمزد معاملات، تامین می شود.

اگر شما قصد داشته باشید که در صرافی نوبیتکس، خرید تتر انجام دهید، میزان کارمزد صرافی نوبیتکس از معامله ی شما، با زمانی که قصد فروش دارید، متفاوت خواهد بود. نه تنها در مورد تتر، بلکه در مورد تمام رمز ارزها، میزان کارمزدها متفاوت است. لیست تک تک این کارمزدها در سایت صرافی نوبیتکس، آورده شده است.

برای مثال، کارمزد معاملات تتر با توجه به حجم معاملات کاربران در 30 روز گذشته محاسبه می شود و بین 0.35 تا 0.2 در نوبیتکس است.

بهترین صرافی برای خرید تتر

بهترین صرافی برای خرید تتر

ایرانیهای داخل کشور، برای خرید تتر، علاوه بر صرافی های خارجی، می توانند از صرافی های داخلی هم تتر خرید کنند. تعداد زیادی صرافی داخلی وجود دارد که در امر خرید و فروش تتر فعالیت دارند و یکی از همین صرافی های معروف، نوبیتکس است.

حجم معاملات این صرافی بالاست و نقد شوندگی در این صرافی، بسیار خوب است به همین دلیل، تریدرها ترجیح می دهند خرید و فروش تتر مورد نیاز خود را در صرافی نوبیتکس انجام دهند. این صرافی دارای دو بازار حرفه ای ( تتر) و اصلی (تومان) است. در صرافی نوبیتکس، از 24 رمز ارز پشتیبانی می شود که تریدرها می توانند به راحتی در آن با خرید تتر و تبدیل به رمز ارز، معاملات خود را انجام دهند.

صرافی نوبیتکس به عنوان یکی از بهترین صرافی های خرید تتر در ایران، واریز و برداشت های آنی دارد. و اگر کاربران بتوانند میانگین حجم معاملات خود را به طور متوالی در 3 ماه به بیش از 5 میلیارد تومان در ماه برسانند، می توانند کاربر سطح ویژه ی این صرافی شوند.

آموزش خرید تتر بدون احراز هویت

خرید تتر بدون احراز هویت، مسئله ای است که تریدرهای حرفه ای و حتی تازه واردها، با آن سر و کار دارند و می خواهند ببینند تا چه حدی مجاز به خرید یا فروش تتر هستند بدون اینکه احراز هویت انجام داده باشند.

در صرافی نوبیتکس، کاربران سطح 1 می توانند روزانه به اندازه ی 500 هزار تومان واریزی به کیف پول داشته باشند و روزانه تا 20 میلیون تومان هم برداشت کنند. این کار بدون احراز هویت کامل هم امکان پذیر است. اما برای بالاتر از این میزان، احراز هویت، باید انجام شود.

در صرافی نوبیتکس، می توانید با کاربر سطح 2 هم به خرید و فروش تتر بپردازید. در حال حاضر در ایران، دردسرها و محدودیت هایی برای خرید رمز ارز دیجیتال USDT وجود دارد ولی صرافی نوبیتکس، این امکان را فراهم کرده تا تک تک کاربران در هر سطحی بتوانند این خرید و فروش را انجام دهند.

لازم به ذکر است که خرید و فروش تتر در صرافی های بین الملل به راحتی انجام می شود اما به خاطر محدودیت هایی که برخی از صرافی ها برای ایرانیان در نظر گرفته اند، معامله در صرافی آنها، خیلی سخت است. مانند صرافی بایننس که به دلیل تحریم های بین المللی آمریکا علیه ایران، کاربران ایرانی را مسدود می کند.

آموزش خرید تتر ارزان

خرید تتر ارزان

آموزش خرید تتر ارزان در صرافی های داخلی و خارجی، امکان پذیر است. اگر به تازگی با دنیای رمز ارزها آشنا شده اید، پیشنهاد می کنم حتما یک دوره ی آموزشی در این مورد بگذرانید و سپس وارد معاملات شوید. اما اگر تریدر حرفه ای هستید، بد نیست بدانید که در ایران هم می توانید به راحتی، تتر ارزان قیمت خرید کنید. کافیست لیستی از صرافی های داخلی داشته باشید و قیمت لحظه ای خرید و فروش تتر در آن ها را چک کنید. می توانید از ارزان ترین عرضه کننده، خرید کنید و به گران فروش ترین آن، بفروشید. البته سود ناشی از خرید و فروش تتر، آنقدرها بالا نیست زیرا تتر یک رمز ارز با قیمت تقریبا ثابت است. از این رو به آن استیبل کوین گفته می شود.

و کلام آخر سعی کنید در بازار رمز ارزها، همیشه از تتر استفاده کنید تا بتوانید در مقابل نوسانات شدید بازار، دوام بیاورید و ارزش پول خود را حفظ کنید. در داخل کشور، صرافی نوبیتکس، از بهترین صرافی هایی است که می توانید برای خرید و فروش تتر از آن استفاده کنید.

ممنون که تا انتها همراه ما بودید. اگر سوال یا تجربه خاصی دارید حتما با ما در میان بگذارید.

4.8/5 - (307 امتیاز)

نظر (17)

  1. محدثه

    سلام. یعنی از بین صرافی های ایرانی، نوبیتکس از همه شون بهتره؟ از نوبیتکس تتر بخریم، بفرستیم بینگ ایکس؟

    1. سلام و عرض ادب.
      از نظر نقد بودن و واریز در لحظه و مورد اعتماد بودن، نسبت به بقیه صرافی های ایرانی بهتره. البته صرافی های خوب ایرانی دیگه هم داریم که در مقاله های بعدی آموزش آنها هم قرار میگیرد.
      بله از نوبیتکس، تتر خریداری کنید و با اون حساب بینگ ایکس تون را شارژ کنید.

  2. امیرعلی امیریان

    سلام خسته نباشید. ببخشید آموزش ارسال تتر یا ارزهای دیگه به بینگ ایکس را هم قرار میدید؟

    1. سلام و عرض ادب سپاس
      بله حتما. هر روز به سایت سر بزنید. مطالب جدید اضافه میشه.

  3. حسین احمدیان

    درود بر شما. خدا قوت.
    من یه سوال دارم، وقتی میشه در صرافی ایرانی مثل نوبیتکس خرید و فروش کرد، چرا باید بریم سراغ صرافی های خارجی؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنونم
      بله در صرافی های ایرانی هم میشه خرید و فروش کرد اما هم در تعداد ارز محدود هستند، هم یکسری ویژگی های منحصر به فردی بینگ ایکس داره که بقیه صرافی های ایرانی یا حتی خارجی دیگه ندارند، مثل داشتن کپی ترید در بینگ ایکس، داشتن فارکس، اتصال مستقیم به تریدینگ ویو و خیلی ویژگی های دیگه که در مقاله (کامل ترین معرفی صرافی بینگ ایکس bingX و بررسی همه جانبه مزایا و معایب آن) لطفا مطالعه بفرمایید.

  4. حمزه نقیبی

    سلام جا داره یه تشکر حسابی به شما که اطلاعات رایگان در اختیار مردم قرار می دید بگم. واقعا آفرین.

    1. سلام و عرض ادب.
      ممنون از همراهی شما بزرگوار

  5. عباسعلی

    سلام خوبید؟ ممنون از شما و محتواهای خوب. ببخشید چرا همه میگن تتر بفرستیم به صرافی خارجی ها. مگر نمی شود ارزهای دیگر فرستاد؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنون از همراهی شما بزرگوار
      تتر را به این دلیل همه می گویند، چون همه صرافی ها از آن پشتیبانی می کنند، به علاوه اینکه برای واریز و برداشت آن، هزینه کارمزدش پایین است. بله ارزهای دیگر را هم میشود ارسال کرد اما بستگی به این دارد که صرافی موردنظرتان آن را پشتیبانی می کند، همچنین میزان کارمزد انتقال آن را هم بررسی بفرمایید.

  6. فاطمه

    ببخشید اگه تتر روی شبکه ترون را روی شبکه اتریوم بفرستیم چی میشه؟

    1. سلام و عرض ادب. همیشه باید اسم ارز و شبکه ارز در مبدا و مقصد یکی باشه، وقتی شما اسم ارز که تتر باشه و شبکه مبدا که ترون باشه و شما آنرا به یک شبکه دیگه ارسال کنید، مسلما به مقصد موردنظر شما نمیرسه، مثل این هست که شماره حساب یک نفر را اشتباه وارد کنید.

    2. سلام و عرض ادب.
      چون شبکه را اشتباه انتخاب کردید و واریز کردید، دسترسی به اون ارزها را از دست می دهید.

  7. پروانه

    سلام و ممنون از سایت و پشتیبانی خوبتون. عذرمیخوام تتر بهتره بخریم یا دای؟

    1. با سلام و عرض ادب. ممنون از شما.
      بین این دو ارز بهترین از نظر امنیت و اینکه غیر قابل ردیابی باشه دای بهتر هست. اما بعضی مواقع ارزش ارز دای به خاطر معاملات و خرید و فروش ها کمی کمتر از 1 دلار می شود. شما می توانید مقداری از ارز خودتون را به صورت دای و مقداری دیگر را به صورت تتر نگهداری کنید.

  8. موسویان

    درود بر شما. من در نوبیتکس مقداری بیت کوین خریدم، می خواستم بدونم بخوام بفرستمش کیف پولم، کارمزدش به صرفه است یا اینکه همون نوبیتکس نگهش دارم؟

    1. با سلام و عرض ادب.
      به طور کلی توصیه ما به تمام دوستان این هست که هیچ موقع سرمایه خودتون را در صرافی ها نگهداری نکنید اما برای بیت کوین کارمزد انتقال برای حداقل 0.1 بیت کوین مبلغ 0.00035 بیت کوین کسر میشه. یعنی شما باید حدود 2770 دلار (قیمت روز) بیت خریده باشد تا حدود 10 دلار کارمزد انتقال پرداخت کنید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *