آموزش صرافی BingX

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس BingX

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس BingX

برای فعالان دنیای ارزهای دیجیتال، امنیت و همچنین حجم معاملات دو عامل بسیار مهم در انتخاب صرافی است. از آنجایی که صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی های جهان است، حجم معاملات و لایه های امنیتی این صرافی نیز بسیار بالاست و این امتیازات باعث شده تا کاربران ترجیح دهند در این صرافی نسبت به سایر صرافی ها معامله کنند. برای آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس BingX تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

احراز هویت چیست

احراز هویت اصطلاحی است که به فرآیند اثبات واقعی بودن برخی از واقعیت ها یا اسناد اشاره دارد.

احراز هویت فرآیندی است برای تعیین اینکه آیا کسی یا چیزی در واقع کیست یا چه چیزی می گوید. فن‌آوری احراز هویت با بررسی اینکه آیا اعتبار کاربر با اعتبارنامه‌های موجود در پایگاه داده کاربران مجاز یا در سرور احراز هویت داده مطابقت دارد، کنترل دسترسی را برای سیستم‌ها فراهم می‌کند. در انجام این کار، احراز هویت سیستم های امن، فرآیندهای امن و امنیت اطلاعات سازمانی را تضمین می کند.

در علوم کامپیوتر، این اصطلاح معمولاً با اثبات هویت کاربر مرتبط است. معمولاً یک کاربر هویت خود را با ارائه اعتبار خود ثابت می کند، یعنی اطلاعات توافق شده ای که بین کاربر و سیستم به اشتراک گذاشته می شود.

چندین نوع احراز هویت وجود دارد. برای اهداف هویت کاربر، کاربران معمولاً با شناسه کاربری شناسایی می‌شوند و احراز هویت زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر اعتباری مانند رمز عبوری را ارائه می‌کند که با شناسه کاربری خود مطابقت دارد. عمل نیاز به شناسه کاربری و رمز عبور به عنوان احراز هویت تک عاملی ( SFA ) شناخته می شود.

در سال‌های اخیر، شرکت‌ها احراز هویت را با درخواست فاکتورهای احراز هویت اضافی، مانند کد منحصر به‌فردی که هنگام تلاش برای ورود به سیستم از طریق دستگاه تلفن همراه به کاربر ارائه می‌شود یا امضای بیومتریک، مانند اسکن صورت یا اثر انگشت، تقویت کرده‌اند. این به عنوان احراز هویت دو مرحله ای ( 2FA ) شناخته می شود. (احراز هویت دو مرحله ای را در مقاله آموزش اتصال گوگل آنتیتکتور به صرافی بینگ ایکس به طور جامع و گام به گام آموزش داده ایم.)

فاکتورهای احراز هویت حتی می توانند از SFA که به شناسه کاربری و رمز عبور نیاز دارد یا 2FA که به شناسه کاربری، رمز عبور و امضای بیومتریک نیاز دارد، فراتر بروند. هنگامی که از سه یا چند فاکتور تأیید هویت برای احراز هویت استفاده می شود – به عنوان مثال، شناسه کاربری و رمز عبور، امضای بیومتریک و شاید یک سؤال شخصی که کاربر باید به آن پاسخ دهد – احراز هویت چند عاملی (MFA) نامیده می شود .

آموزش احراز هویت در صرافی BingX در وب سایت

نحوه احراز هویت در بینگ ایکس

مکانیزم KYC که به احراز هویت کاربر ها اشاره می کند، برای آسان تر شدن مقابله با فعالیت‌های پول‌شویی، کلاهبرداری، جعل هویت بوجود آمده است. با ارائه پاسپورت یا کارت شناسایی، میتوانید هویت خود را احراز کنید.

در ادامه این مقاله به آموزش صرافی بینگ ایکس و مراحل احراز هویت توی این پلتفرم می‌پردازیم:

  1. وارد حساب کاربری خود در صرافی BingX شوید.
آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
 احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
  •  یک منو برای شما باز می­شود، روی گزینه Identity Verification یا احراز هویت کلیک کنید.

در فارسی:

آموزش احراز هویت در صرافی Bingx

در انگلیسی:

احراز هویت
  • پس از آن صفحه ی احراز هویت یا Identity Verification برای شما باز می­شود.
آموزش احراز هویت در صرافی
  • در این قسمت باید کشور خود را انتخاب کنید.
احراز هویت در صرافی
  • حال باید مدرک شناسایی که می­خواهید ارائه دهید را انتخاب کنید.
آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
  • با انتخاب ID card از شما عکس جلو و پشت کارت شناسایی را می­خواهد که باید آن را آپلود کنید و توجه داشته باشید حجم آن زیر 5 مگابایت باید باشد. و همچنین باید عکس و مشخصات شما کاملا واضح و خوانا باشد.
آموزش احراز هویت در صرافی bingx
  • با انتخاب Passport باید عکس صفحه ی اول پاسپورت خود را بارگذاری کنید. دقت داشته باشید که عکس گرفته شده باید کاملا خوانا و واضح باشد.
آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
  • در مرحله بعدی، عکسی سلفی از خودتان را درحالی‌که پاسپورت به همراه یک نوشته دست نویس که شماره شناسایی و نام کاربری در آن نوشته شده را در دست دارید، آپلود کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس در اپلیکیشن

اگر در ایران حضور دارید، پیشنهاد می کنیم هرگز برای احراز هویت اقدام نکنید. زیرا در حال حاضر به کاربران ایرانی اجازه فعالت می دهد اما ممکن است در آینده تحریم ها باعث شوند فعالیت را برای کاربران ایرانی ببندد و در نتیجه حساب شما با مشکل روبرو خواهد شد.

  1. ابتدا وارد حساب کاربری خود در اپلیکیشن صرافی BingX شوید.

    جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید
  2. پس از آن بر روی آوتار در بالای اپلیکیشن مراجعه کنید.
آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
  • سپس برای شما یک صفحه باز می­شود که باید گزینه احراز هویت یا verification که در روبروی آن قرمز رنگ نوشته شده است unverified یا تکمیل نشده را انتخاب کنید.
آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
  • در صفحه ی جدید که باز شد دو تب کارت شناسایی ID card و گذرنامه Passport وجود دارد . هر کدام را که در نظر دارید انتخاب کنید.
آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
  • با انتخاب کارت شناسایی از شما انتخاب کشور ، نام و نام خانوادگی دقیق و شماره شناسایی را می خواهد.
آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

ابتدا بر روی کشور/ منطقه کلیک کرده و کشور خود را مانند زیر یا تایپ کرده یا از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

پس از آن نام و نام خانودگی را به صورت دقیق و همچنین شماره شناسایی را بنویسید.

آموزش احراز هویت در صرافی bingx
  • در روش گذرنامه با انتخاب تب گذرنامه از شما انتخاب کشور ، نام و نام خانوادگی دقیق و سپس شماره گذرنامه را می خواهد که باید به دقت پر کنید.

ابتدا بر روی کشور/ منطقه کلیک کرده و کشور خود را مانند زیر یا تایپ کرده یا از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی bingx

پس از آن نام و نام خانودگی را به صورت دقیق و همچنین شماره گذرنامه خود را بنویسید.

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx
  • بعد از آن گزینه ی بعدی یا Next را فشرده تا به مرحله ی بعد منتقل شوید.

روش اول: در اینجا اگر کارت شناسایی را انتخاب کرده باشید باید عکس از جلو و پشت کارت شناسایی خود گرفته و آپلود کنید. همچنین مطمئن شوید که تمامی اطلاعات خوانا باشند و حجم عکس هم زیر پنج مگابایت باشد.

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

در مرحله ی بعدی ممکن است از شما سلفی بخواهد.

اگر درخواست کرد به این گونه است که باید از خود یک عکس سلفی که در یک دست کارت شناسایی و در دست دیگر یک دست نوشته که در آن شماره شناسه به همراه نام کاربری نوشته شده است به صورت واضح و خوانا گرفته شود و سپس آپلود شود.

روش دوم: اگر گذرنامه را انتخاب کرده باشید فقط یک مرحله مانده است . در صفحه ای که باز می شود در گزینه اول عکس صفحه اول گذرنامه خود را به صورت واضح و خوانا آپلود کنید و در تصویر پایین آن باید طبق نمونه ای که گذاشته است یک عکس سلفی که در یک دست گذرنامه و در دست دیگر یک دست نوشته حاوی اطلاعات شماره شناسه به همراه نام کاربری، به صورت واضح و خوانا گرفته شود و سپس آپلود شود.

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

اگر اطلاعات شما با موفقیت اپلود و ارسال شوند به صفحه ی بعد منتقل می­شوید و پس از چند روز به شما در صورت پذیرفته شدن اطلاع داده می­شود.

چرا احراز هویت در امنیت سایبری مهم است

احراز هویت از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هست زیرا سازمان ها را قادر می سازد تا شبکه های خود را با اجازه دادن به کاربران یا فرآیندهای احراز هویت شده برای دسترسی به منابع محافظت شده خود ایمن نگه دارند. این ممکن است شامل سیستم‌های کامپیوتری، شبکه‌ها، پایگاه‌های داده، وب‌سایت‌ها و سایر برنامه‌ها یا خدمات مبتنی بر شبکه باشد.

پس از احراز هویت، کاربر یا فرآیند معمولاً تحت یک فرآیند مجوز قرار می گیرد تا مشخص شود که آیا نهاد تأیید شده باید اجازه دسترسی به یک منبع یا سیستم محافظت شده خاص را داشته باشد. یک کاربر می تواند احراز هویت شود، اما اگر به کاربر اجازه دسترسی به آن داده نشده باشد، به منبع خاصی دسترسی ندارد.

اصطلاحات احراز هویت و مجوز اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. در حالی که آنها اغلب با هم اجرا می شوند، آنها دو عملکرد مجزا هستند. احراز هویت فرآیند تأیید هویت یک کاربر یا فرآیند ثبت شده قبل از فعال کردن دسترسی به شبکه ها و سیستم های محافظت شده است. مجوز یک فرآیند دقیق تر است که تأیید می کند که کاربر یا فرآیند تأیید شده مجوز دسترسی به منبع خاصی را که درخواست شده است، اعطا شده است. فرآیندی که از طریق آن دسترسی به آن منابع به تعداد معینی از کاربران محدود می شود، کنترل دسترسی نامیده می شود . فرآیند احراز هویت همیشه قبل از فرآیند مجوز می باشد.

احراز هویت چگونه کار می کند

در طول احراز هویت، اعتبارنامه های ارائه شده توسط کاربر با اطلاعات موجود در یک پایگاه داده از اطلاعات کاربران مجاز در سرور سیستم عامل محلی یا از طریق یک سرور احراز هویت مقایسه می شود . اگر اعتبار وارد شده با اطلاعات موجود در پرونده مطابقت داشته باشد و نهاد تأیید شده مجاز به استفاده از منبع باشد، به کاربر اجازه دسترسی داده می شود. مجوزهای کاربر تعیین می کند که کاربر به چه منابعی دسترسی پیدا می کند و همچنین سایر حقوق دسترسی که به کاربر مرتبط است، از جمله اینکه کاربر در چه ساعاتی می تواند به منبع دسترسی داشته باشد و چه مقدار از منبع مجاز است کاربر مصرف کند.

به طور سنتی، احراز هویت توسط سیستم ها یا منابعی که به آنها دسترسی داشت انجام می شد. به عنوان مثال، یک سرور با استفاده از سیستم رمز عبور، شناسه های ورود یا نام کاربری و رمز عبور خود، کاربران را احراز هویت می کند .

تفاوت حساب های احراز هویت شده با احراز هویت نشده

 حساب های احرازهویت نشدهحساب های احرازهویت ‌شده
حداکثر برداشت روزانه۵۰۰۰۰ دلار۱۰۰۰۰۰۰ دلار
حداکثر برداشت انباشته۱۰۰۰۰۰ دلارنامحدود
4.7/5 - (428 امتیاز)

نظر (83)

  1. محمد

    سلام خسته نباشید. سپاس از این همه مطالب ارزشمند.
    ببخشید من میخوام احراز هویت کنم اما هرچی عکس کارت ملی ام را میفرستم ارور میده. چیکار باید کنم؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنون از همراهی تون
      یا حجم عکس ارسالی زیاد است که در سایت tinypng بروید و حجم عکس خود را کمتر کنید و یا کیفیت آن کم است که طوری عکس باید گرفته شود که همه چیز خوانا باشد.

  2. usef

    درود بر شما. ببخشید فقط با پاسپورت میشه احراز هویت کرد، کارت ملی مون را قبول می کنه بینگ ایکس؟

    1. سلام و عرض ادب.
      خیر هم با کارت ملی و هم پاسپورت میشه در صرافی بینگ ایکس احراز هویت کرد.

  3. زهرا

    سلام احراز هویتش مثل صرافی ایرانیا، اگه شماره موبایل داشته باشیم بهمون زنگ میزنن؟

    1. سلام و عرض ادب.
      خیر به شماره موبایل شما تماس گرفته نمی شود.

  4. sanaz

    من میخواستم با تومان ارز بخرم اما نمیزاره. حتما باید احراز هویت کنم؟ بدون احراز نمیشه؟

    1. سلام و عرض ادب.
      خیر بدون احراز هویت در صرافی بینگ ایکس امکان خرید با ارزهای فیات از جمله تومان وجود ندارد .

  5. سمانه

    با پاسپورت افغانی یا کشورهای دیگه هم میشه احراز هویت کرد؟
    ممنون اگه جواب بدین

    1. سلام و عرض ادب.
      بله با پاسپورت افغانستان هم میتونید احراز هویت انجام دهید.

  6. Masoud

    سلام و خسته نباشید
    بدون احراز هویت چه مشکلی پیش میاد برای کار با این صرافی؟ ایا احراز هویت ضروریه یا خیر
    سپاس

    1. سلام و عرض ادب. ممنون از محبتتون
      هیچ مشکلی نمیاد.
      خیر اصلا ضروری نیست.

      1. علی

        جدیدا فید می‌خوام بذارم احراز هویت از من میخواد

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          لطفا از آیپی ثابت استفاده کنید. وقتی که آیپی شما مدام تغییر کند بهتون این پیغام را میده

  7. hamid

    سلام
    فرق احراز هویت این سایت با سایت بایننس یا کوینکس چیه؟
    لطفا یکم توصیح بدین ممن.ن میشم

    1. سلام و عرض ادب.
      فرقش در میزان برداشت ارز هست.
      همچنین در بایننس که اصلا با هویت ایرانی حساب شما بلوکه میشه.
      در کوینکس میزان سقف برداشت خیلی کمتر از صرافی بینگ ایکس است چه با احراز هویت و چه بدون احراز هویتش.

  8. شاهین اعلایی

    احراز هویت در این صرافی اجباریه؟

    1. سلام و عرض ادب.
      خیر اجباری نیست.

  9. سیدطاها

    سلام علیکم ببخشید این صرافی حلاله کار کردن باهاش؟

    1. سلام و عرض ادب.
      بله از لحاظ شرعی حلاله اما اگر سوال شما
      آیا ارز دیجیتال حرام است؟
      به فتوای رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای و چندی از مراجع مانند آیت الله سیستانی، آیت الله مکارم شیرازی و وحید خراسانی، حکم شرعی ارز دیجیتال از قبیل خرید و فروش و تولید ارز دیجیتال منوط به تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران بودن آن است.

  10. negar

    ببخشید اصلا احراز هویت را انجام ندیم، طوری میشه؟

    1. سلام و عرض ادب.
      احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx اجباری و الزامی نیست و هیچ مشکلی به وجود نمیاد اگر اینکار را انجام ندهید.

      1. Arash

        سلام سال نوتون مبارک
        با برگه ی کد رهگیری کارت ملی میشه احراز هویت کرد؟
        با پاسپورت تاریخ گذشته چطور؟
        ممنون میشم پاسخ بدید

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          سال نو شما دوست گرامی هم مبارک.
          خیر با اون برگه نمیشه.
          با پاسپورت تاریخ گذشته میشه.
          میتوانید از کارت ملی هوشمند یکی از اعضای خانواده خود استفاده کنید(یعنی مثلا با کارت ملی هوشمند مادرتون، احراز هویت کنید).

          البته اصلا نیازی به احراز هویت ندارید و احراز هویت اجباری نیست.

  11. کیان

    درود بر شما. ببخشید احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx مثل بروکرها نیاز به ارسال قبض تلفن یا بقیه قبوض و کد پستی داره؟

    1. سلام و عرض ادب
      خیر نیازی به ارسال قبض برای احراز هویت در صرافی بینگ ایکس bingx نیست.

  12. طنین

    من 15 سالمه می تونم احراز هویت کنم؟ یا سن قانونی خاصی می خواد؟

    1. سلام و عرض ادب
      خیر باید سن قانونی داشته باشید.

  13. طنین

    من 15 سالمه می تونم احراز هویت کنم؟ یا سن قانونی خاصی می خواد؟

  14. mohamad

    سلام. با شناسنامه هم میشه احراز هویت کرد؟

    1. سلام و عرض ادب.
      خیر نمیشه.
      فقط با کارت ملی هوشمند و پاسپورت

  15. صادق

    سلام. ممنون از سایت خوبتون.
    من کارت ملی قدیمی دارم. میتونم احراز کنم؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنون از لطفتون
      چون پلتفرم صرافی بینگ ایکس، کارت ملی های جدید را میشناسه، بهتره با کارت ملی هوشمند احراز هویت کنید.

  16. محمد

    سلام
    ببخشید با ثبت نام در این صرافی (البته بدون احراز هویت)میتونم از حسابم توی بروکرها پول برداشت کنم یا به حسابم پول واریز کنم؟
    اگه بخوام اینجا ارز بخرم و توی بروکر واریز کنم احراز هویت میخاد یا نه؟

    1. سلام و عرض ادب.
      بله می توانید.
      خیر برعکس بروکرهای دیگه که احراز هویت در آنها اجباری می باشد اما در بینگ ایکس احراز هویت اجباری نیست.

  17. gholam

    سلام وقت بخیر. ببخشید سوالم تکرار است. متوجه شدم که عدم احراز هویت فقط در این صرافی محدودیت برداشت و خرید داره. سوالم این هستش که ایا بدون احراز هویت می توان کار خرید ارز برای اولین بار با ریال را انجام داد؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      محدودیت برداشت داره اونم اگر تا سقف 50 هزار دلار در روز یعنی 2میلیارد و نیم بخواین برداشت بزنید بدون احراز هویت میشه.
      نه برای خرید با ریال باید احراز هویت کنید که به نظرم اصلا نکنید. چون قیمت خرید تتر در بینگ ایکس نسبت به بقیه صرافی های ایرانی بالاتره.
      پس از صرافی نوبیتکس ارز تتر بخرید و بفرستید به بینگ ایکس و از خدمات فوق العاده اون استفاده کنید.

  18. بهنام

    سلام و وقت بخیر
    دوتا صرافی بینگیس رو گوشی نصب کردم. صرافی دوم بعد از چندتا معامله، محدودم کرده، الان میگه احراز هویت KYC رو انجام بده. نه میتونم معامله کنم نه پولم و برداشت بزنم. چیکار کنم؟؟؟😔

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      نباید از یک آیپی با چند حساب کاربری وارد بینگ ایکس شوید.
      توضیحات را در بالا خدمتتون عرض کردم.
      اگر بازم مشکل بود، دوباره بپرسید تا بررسی کنم.

  19. بهنام

    سلام و وقت بخیر
    دوتا صرافی بینگیس رو گوشی نصب کردم. صرافی دوم بعد از چندتا معامله، محدودم کرده، الان میگه احراز هویت KYC رو انجام بده. نه میتونم معامله کنم نه پولم و برداشت بزنم. چیکار کنم؟؟؟😔

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      صرافی بینگ ایکس مجهز به برنامه ضد هک هست و با اینکاری که شما انجام دادید، شما را کلاهبردار تشخیص داده و واسه همین محدودتون کرده.
      یکی از حساب کاربری ها را در گوشی یکی دیگه از اعضای خانواده تون بریزید و اون یکی در گوشی خودتون.
      یکی را با نام خودتون احراز هویت کنید و دیگری را با نام یکی از اعضای خانواده تون.
      و دیگه هیچ وقت از یک گوشی یا یک دستگاه با دو یا چند حساب کاربری وارد اکانتتون نشوید.

  20. مسعود جباری

    سلام من تو صرافی بینگ ایکس احراز هویت نکردم میخوام تو قسمت فیوچر پریچوال معامله کنم نمیزاره کل مارجینمو به کار ببرم خودش یه مقدار به کار میبره میخواستم بدونم این به خاطر اینه که من احراز هویت نکردم یا نه به خاطر چیزی دیگس؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      خیر به خاطر احراز هویت نیست.
      صرافی بینگ ایکس مجهز به سیستم امنیت حساب کاربری است و برای اینکه کاربران تازه وارد را از کال مارجین محافظت کند، اجازه انجام معاملات با حجم زیاد را که سرمایه فرد را به خطر اندازد نمی دهد. اما بعد از مدتی که متوجه شود شما مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت می کنید، اجازه اینکار را میدهد. و این به نفع خود کاربر است.

  21. :(

    سلام ببخشید مثلا اگه روزانه 2500از حساب برداشت بزنیم ب کیف پول ولت مارو مجرم شناسایی میکنه اخه زده بود ک اگ مثلا ب یک کیف پول همش بفرستید پولشویی میشه پس تریدرا چطوری در روز چند میلیارو ب حساب خودشون میزنن میش جواب بدین؟؟!!!

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      این برای حسابهای p2p هست که تعداد تراکنش به حسابتون توسط افراد مختلف زیاد میشه و کشور ایران و بانکهای ایرانی فکر می کنند شما پولشویی انجام دادید.
      اما اگر خودتون از یه حساب هستید مشکلی به وجود نمی آید.

  22. مهدی میرزایی

    سلام با کارت امایش هم میشه حراز هویت کرد

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      احراز هویت اجباری نیست و شما با کارت شناسایی افغانی هم می تونید احراز هویت کنید.

  23. حسین

    سلام فرقی نداره اگه پاس وقت ویزاش تموم شده باشه

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      اگر منقضی شده باشه، معتبر نیست.
      اصلا احراز هویت اجباری نیست.
      میتوانید از کارت ملی اعضای خانواده خود هم استفاده کنید.

  24. امیرمحمد

    سلام
    من کارت ملیم نیومده هنوز و فقط رسیدشو دارم.میتونم با شناسنامه احراز هویت کنم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      احراز هویت اجباری نیست. اصلا احراز هویت نکنید.
      یا با کارت ملی اعضای خانواده بالای 18 سال احراز هویت کنید.

      1. علی

        سلام با کارت امایش همون کارت هوشمند که افغانستانیا تو ایران دارن میشه احراز هویت کرد؟

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          خیر با پاسپورت احراز هویت کنید یا با پاسپورت اعضای خانواده.
          اصلا احراز هویت هم اجباری نیست.

  25. طاها

    احراز هویت رد شد می‌خوام دوباره انجام بدم نمیشه چرا؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی.
      چه اروری میده؟
      اصلا احراز هویت اجباری نیست. بدون احراز هویت هم از خدمات بینگ ایکس میتوانید استفاده کنید.

  26. مجید هادی زاده

    سلام و خسته نباشید
    من برای حذف گوگل اتنیکیتور مشکل دارم
    گوشی را عوض کردم و تو مراحل حذف این مورد مدرک جهت منبع سرمایه لازم داره
    میشه راهنمایی کنید دقیقا عکس از کجا باید بفرستم
    از داخل صرافی
    یا از صرافی دیگر
    نمونه عکس هم اگر باشه ممنون میشم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      باید به صرافی اثبات بشه که این حساب برای شماست.
      واسه همین از واریزهایی که به صرافی داشتید باید عکس ارسال کنید یا اگر از موجودی خودتون در صرافی بینگ ایکس اطلاع دارید، تعداد و نوع و شبکه ارز را هم اعلام کنید.

  27. ارتی

    من عکس کارت شناسایی رو اپلود نمیکنه باید چیکار کنم

    1. لطفا ارور بفرمایید چی میده؟
      سرعت کم اینترنت هم ممکنه باشه. در اول صبح زود امتحان کنید لطفا

  28. ارتمییس

    من عکس کارت شناسایی رو اپلود نمیکنه باید چیکار کنم

    1. سلام و عرض ادب . وقتتون بخیر و شادی
      حجم آن زیاد هست یا پسوند فایل ناشناس هست . باید jpg باشه

  29. میلاد

    سلام، حتما باید با vpn استفاده کنیم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      خیر.
      اگر از دامنه دات کام استفاده می کنید نیاز به فیلترشکن دارید.
      دامنه بینگ ایکس دات پرو ، بدون فیلتر شکن و بدون vpn استفاده کنید (bingx.pro)

  30. حسینی

    سلام وقتتون بخیر
    اتباع می‌توانند با کارت هوشمند جدید (کارت آمایش) در این صرافی احراز هویت کنند؟!

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      با پاسپورتتون احراز هویت کنید.
      البته احراز هویت اجباری نیست. بدون احراز هویت هم می توانید معامله انجام دهید.

  31. امید

    سلام..من احراز هویت کردم خاستم بپرسم چند وقت دیگه حساب کاربری بخاطر تحریم بلوکه نمیشه

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      فعلا بلوکه نمیشه. چون بینگ ایکس، مشکلی با ایرانیان نداره.

  32. علی

    سلام ببخشید من ت صرافی خارجی احراز هویت کردم شکست خورد الان نمیزاره دوباره بفرستم تا کی اینطوریه و نمیتونم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      داخل صرافی خارجی ها، بعضی هاشون ممکنه که دیگه اجازه احراز هویت مجدد ندهند.
      با یک ایمیل دیگه ثبت نام و احراز هویت کنید.

      البته سعی کنید از صرافی هایی استفاده کنید که در اونها احراز هویت اجباری نیست. مثل همین بینگ ایکس

  33. فاطمه

    سلام وقت بخیر من دوباربا ایمیل و شماره احراز هویت کردم رد میشه.قسمت سلفی دست نوشته نداشتم
    تو دست نوشته باید چی بنویسم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتون بخیر و شادی
      باید اسم و فامیل و تاریخ اون روزی که احراز هویت خود را انجام میدید و جمله با قوانین بینگ ایکس موافقت خود را اعلام می کنم با تاریخ و امضا باشه.

  34. امین

    سلام من احراز هویت کردم و تایید شده ولی پاداشی دریافت نکردم
    در قسمت جوایز وقتی میرم هنوز نوشته تکمیل وقتی کلیک میکنم نوشته تایید شده ولی موقع انتقال اطلاعات کلیک میکنم میزنه این حساب دارای هفت روز سوابق تراکنشی است و مجاز نیست اطلاعات انتقال یابد
    به همین دلیلع که پاداشی نداده یا چی؟
    و چند مدت باید سوابق تراکنشی داشته باشم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      در قسمت ووچر چک کنید که واستون نیومده.. اگر نیومده چند روز صبر کنید به نوبت احراز هویت های انجام شده واسشون واریز میشه.
      حتما هم اکانت را چک کنید چرا که استفاده از جوایز در مدت زمان محدودی هست.

  35. امیر رضا

    سلام
    اگر احراز هویت نکنیم ، تا ضریب چند میتوانیم استفاده کنیم در معاملات تعهدی

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      اصلا نیازی به احراز هویت ندارید.
      اگه تازه ثبت نام کردید یا حجم معاملات شما کم بوده، صرافی برای جلوگیری از ضرر، میزان اهرم بالاتر را بسته و به مرور زمان و یا با بالا رفتن حجم معاملاتی شما، به صورت اتوماتیک، میزان اهرم های بالاتر باز میشه و نیازی هم به احراز هویت ندارید.

  36. سعید

    چطور میشه بعد اینکه ایران رو به عنوان کشور انتخاب کردم حذف کنم( برگرده پیش فرض که هیچی نداشت)

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      نیاز به کار خاصی نداره.
      دیگه از آیپی ایران متصل نشید و از فیلترشکن آیپی ثابت یه کشور دیگه متصل بشید.
      زبان سایت یا اپلیکیشن را هم همون انگلیسی کنید و نشان دادن مانده به ریال را هم به دلار بگذارید باشد.

  37. Omid

    سلام . خواستم با کارت ملی احراز هویت کنم اما نوشت که اعتبارش تموم شده و از انقضاش گذشته چیکار میتونم بکنم که بتونم احراز هویت انجام بدم . پاسپورتی ام ندارم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      اصلا احراز هویت در بینگ ایکس اجباری نیست اما اگر شما بازم علاقه مند به اینکار هستید از یکی از اعضای خانواده خود استفاده کنید و ایشون با ایمیل شما احراز هویت کنه.

  38. مصطفی

    سلام ، خسته نباشید.
    ببخشید من یکبار با یک جیمیل احراز هویت کردم .
    آیا با یه جیمیل دیگه اجازه میده دوباره احراز هویت کنم ؟
    آیا اجازه میده یک شخص با چند اکانت احراز هویت کنه ؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      از تاریخ 26 فروردین 1403 دیگر به هیچ عنوان در صرافی بینگ ایکس با هویت ایرانی احراز هویت نکنید و از همین تاریخ به بعد برای ورود به صرافی بینگ ایکس باید از فیلترشکن آیپی ثابت استفاده کنید.

      فیلترشکن شما نباید از کشورهای ایران، چین، هنگ کنگ، کره جنوبی، مینمار، لایوس، سنگاپور، مالزی، ماکایو، هلند، هند، ایالات متحده، انگلستان، کانادا، تایوان، ژاپن، ترکیه، استرایا، کنگو، کوبا باشه.

      از هر آیپی به جز این مواردی که ارسال کردم میتوانید استفاده کنید.

  39. عرفان

    احراز هویت برای ایران غیر فعال شده؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی

      بله، از تاریخ 26 فروردین به بعد، اصلا با هویت ایرانی، احراز هویت نکنید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *