آموزش صرافی BingX

بونوس ها و پاداش های صرافی بینگ ایکس bingx | چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

بونوس و کوپن های جذاب بینگ ایکس

بونوس ها و پاداش های صرافی بینگ ایکس bingx | چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

بونوس و کوپن های جذاب BingX

بونوس به معنای پاداش یا مزایایی است که به مشتریانی که با استفاده از خدمات صرافی بینگ ایکس، مثلاً خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و غیره، فعالیت می‌کنند، اعطا می‌شود. این پاداش‌ها ممکن است به شکل نقدی یا غیرنقدی اعطا شوند و می‌توانند شامل کوپن‌های تخفیف یا دیگر امکانات باشند.

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید

هدف از اعطای بونوس‌، جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان قدیمی و افزایش حجم معاملات در صرافی بینگ ایکس است.

به طور خلاصه، بونوس (Bonus) به عنوان هدیه و پاداشی است که صرافی BingX به کاربران خود در رویدادها و مسابقات اعطا می‌کند.

  1. کوپن تخفیف در کارمزد (Rebate voucher)

با ثبت نام در BingX، شما می‌توانید یک کوپن تخفیف به ارزش 10 دلار یا 20 دلار دریافت کنید. وقتی شما این کوپن را برای هر بخشی از سایت فعال کنید، تخفیف برای هر بخشی از سایت، کارمزد معاملات شما تا مقداری که در کوپن نوشته شده است به صورت خودکار از آن کسر خواهد شد.

  • کوپن یارانه (کمک هزینه) کپی ترید (Subsidy Voucher)

کوپن یارانه یک نوع بیمه است که در معاملات کپی ترید استفاده می شود. در کپی ترید، یک کاربر، معاملات دیگر کاربران را تکرار می کند. اگر معاملات کاربر اصلی سود آور باشد، کاربر کپی ترید هم سود می برد، ولی در صورت زیان، همچنین زیان می بیند. برای کاهش این خطر، بیمه یا کوپن یارانه در نظر گرفته شده است. با این بیمه، در صورت زیان دیدن کاربر کپی ترید، مبلغی به او پرداخت می شود تا ضررش کاهش پیدا کند.

  • بونوس ترید پرپچوال فیوچرز

برای دریافت این بونوس، نیاز به مارجین اولیه (مقدار پولی که برای شروع معامله نیاز است) دارید. این بونوس می‌تواند یک بار و بدون محدودیت در (Leverage) به کار گرفته شود. با استفاده از این بونوس، شما می‌توانید مبلغی که قید شده به یکی از معاملات خود اضافه کنید و برای انجام معامله از آن استفاده کنید.

  • بونوس ترید استاندارد فیوچرز (USDT Bonus)

برای دریافت این بونوس، شما باید در صرافی ثبت نام کرده و حجم معاملاتتان را بالا ببرید. با افزایش حجم معاملات، شما می‌توانید تا 120 دلار بونوس ترید استاندارد دریافت کنید. با استفاده از این بونوس، شما می‌توانید معامله‌ای را به طور مستقل با ضریب مشخص و بدون نیاز به مارجین اولیه باز کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از این بونوس، شما می‌توانید بدون نیاز به قرار دادن پول در ابتدا، معاملات خود را آغاز کنید.

توجه کنید!

معاملاتی که شما باز کرده‌اید، محدودیت زمانی دارد و باید پوزیشن خود را در حداکثر 24 ساعت ببندید. در غیر اینصورت، سیستم به طور خودکار پوزیشن شما را می بندد. بنابراین، شما باید در مورد زمان‌بندی و موعد پایان معامله‌ی خود دقت کنید تا در صورت نیاز، به موقع پوزیشن خود را ببندید و از اتمام معامله خود بدون هیچگونه مشکلی مطمئن شوید.

نحوه استفاده از بونوس ها در اپلیکیشن بینگ ایکس

پاداش های صرافی بینگ ایکس

در اپلیکیشن بینگ ایکس، با کلیک بر روی آواتار خود (بالا سمت چپ) و انتخاب گزینه  “My Rewards” یا جوایز من، می‌توانید لیست بونوس‌های خود را مشاهده کنید.

بونوس صرافی بینگ ایکس

 با کلیک بر روی گزینه “Use”، می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در مرحله سوم و آخر با دوبخش دیگ مواجه میشین که یکی Claimed هست به معنی پاداش هایی که دریافت کردید و بخش دیگه هم Invalid هست که در اونجا پاداش های از دست رفته تون رو مشاهده می  کنید.

این بونوس‌ها می‌توانند شامل تخفیف‌هایی برای خرید، بسته شدن رایگان معاملات، کوپن‌های یارانه و … باشند. در کل، این بخش از اپلیکیشن برای مشاهده و استفاده از تمامی بونوس‌هایی است که شما در طول زمان به دست آورده‌اید.

در وب سایت هم بعد از ورود به صرافی میتوانید از آواتار در بالای صفحه که در زبان فارسی در سمت چپ و در انگلیسی در راست است به گزینه “جوایز من” دسترسی پیدا کنید. در عکس زیر به شما نمایش داده ایم.

پاداش های صرافی بینگ ایکس

پس از آن با کلیک بر روی دریافت کوپن می توانید کوپن های خود را مشاهده کنید.

بونوس صرافی بینگ ایکس

چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم

برای دریافت پاداش 120 دلاری در صرافی بینگ ایکس، باید به بخش جوایز کاربر جدید مراجعه کنید و مراحل دریافت پاداش را به دقت انجام دهید تا مبلغ مورد نظر به حساب شما واریز شود. در ادامه، نحوه دریافت این پاداش توضیح داده خواهد شد.

ابتدا باید حداقل 200 دلار به حساب خود شارژ کنید. در صورت شارژ کردن حداقل این مقدار، 5 دلار بونوس به حساب شما واریز خواهد شد.

اگر در بازار اسپات حداقل حجم معاملاتی 300 دلار داشته باشید، 5 دلار بونوس دیگری دریافت خواهید کرد.

در صورتی که حجم معاملات شما در بازار اسپات بیشتر از 5000 دلار باشد، با انجام این حجم معاملات، 10 دلار بونوس به حساب شما واریز خواهد شد.

همچنین، در صورت انجام معاملاتی با حجم بیشتر از 10،000 دلار در بازار فیوچرز و با استفاده از اهرم، مبلغ 10 دلار بونوس به حساب شما واریز خواهد شد.

در صورت انجام معاملاتی با حجم 200،000 دلار و با استفاده از اهرم در بازار فیوچرز، بالاترین سطح بونوس صرافی بینگ ایکس که 100 دلار است، به شما تعلق خواهد گرفت.

همچنین، با استفاده از کد تخفیف Bingxfarsi در هنگام ثبت نام، می‌توانید 10 دلار دیگر بونوس دریافت کنید و مبلغ کل بونوس‌های دریافتی خود را افزایش دهید.

پشتیبانی فارسی صرافی بینگ ایکس

داشتن پشتیبانی فارسی در این صرافی می‌تواند به چندین شکل مفید باشد، به شرح زیر:

جلب اعتماد: با داشتن پشتیبانی فارسی، کاربران ایرانی می‌توانند با اطمینان بیشتری به این صرافی اعتماد کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

سهولت در استفاده: داشتن واسط کاربری فارسی، به کاربران فارسی‌زبان کمک می‌کند تا با سهولت بیشتری از خدمات این صرافی استفاده کنند و به راحتی تراکنش‌های خود را انجام دهند.

مشاوره فارسی‌زبان: با داشتن پشتیبانی فارسی، کاربران می‌توانند با مشاوران فارسی‌زبان این صرافی در مورد مسائل مختلفی مانند روش‌های تبدیل ارزها و کارمزد‌ها مشورت کنند و بهترین تصمیم را برای تجارت خود بگیرند.

ارتباط مستقیم با کاربران: با داشتن پشتیبانی فارسی، کاربران می‌توانند به راحتی با نمایندگان این صرافی در ارتباط باشند و از اخبار و تغییرات روزانه در خدمات این صرافی مطلع شوند.

به طور کلی، داشتن پشتیبانی فارسی در صرافی BingX می‌تواند به کاربران فارسی‌زبان کمک کند تا با سهولت بیشتری از خدمات این صرافی استفاده کنند و به راحتی تراکنش‌های خود را انجام دهند.

با BingX، صرافی ارز دیجیتال، شما می‌توانید به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز معاملات خود را انجام دهید. همچنین برای معامله‌گران اهرمی، این قابلیت بسیار مفید است. این ویژگی برای بسیاری از معامله‌گران جذاب است زیرا با استفاده از آن می‌توانند با سرمایه کمتر، مقدار بیشتری از ارز دیجیتال را خریداری کنند و در صورت رشد قیمت آن به سود بیشتری دست پیدا کنند. اما با اینکه معاملات اهرمی می‌توانند سود زیادی را به دنبال داشته باشند، خطراتی همراه با آن‌ها می‌آید.

به همین دلیل، پشتیبانی از جانب صرافی برای مشتریان ضروری است.  BingX، با ارائه خدمات پشتیبانی در هر ساعت از روز، هفت روز هفته، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا هرگونه مشکلی که در حین معاملات خود مواجه می‌شوند را به راحتی حل کنند. این خدمات پشتیبانی شامل ۱۰ زبان از جمله فارسی هستند که باعث می‌شود کاربران از هر جای دنیا، بدون محدودیت زبانی، به راحتی با BingX ارتباط برقرار کنند.

کارمزد های بینگ ایکس

در هر صرافی، برای انجام معامله دو حالت وجود دارد که به آن‌ها “taker market” و “maker market” می‌گویند.

maker : در تعریف “maker” باید گفت که اگر کاربر سفارش از نوع “limit” در بخش “buy” یا “sell” ثبت کند، او در این حالت شامل یک نقدینگی می‌شود که به آن “maker” یا “سازنده” می‌گویند.

taker : همچنین در تعریف “taker” یا “گیرنده” باید گفت که اگر شما سفارش از نوع “market” برای خرید یا فروش در همان لحظه ثبت کنید، به عنوان یک “taker” شناخته می‌شوید، زیرا شما تعیین کننده قیمت نیستید و صرفاً از سفارش های لیمیتی که سازنده ها ثبت کرده‌اند، استفاده می‌کنید.

در صرافی بینگ ایکس، برای هر سفارش اسپات، کارمزد معاملات برابر با 0.05 درصد از مبلغ معامله به عنوان هزینه دریافت خواهد شد. همچنین، کارمزد سازنده قرارداد (Maker) نیز برابر با 0.02 درصد است. میانگین جهانی کارمزد معاملات و کارمزد سازنده قرارداد (Maker) برابر با 0.0591 درصد است و این کارمزد برای گیرنده (Taker) نیز برابر با 0.0215 درصد می‌باشد.

در معاملات فیوچرز صرافی Bingx، کارمزد تامین مالی هر 8 ساعت یک بار تغییر می کند. اگر نرخ تامین مالی مثبت باشد، دارندگان پوزیشن خرید باید هزینه های مالی پوزیشن فروش را بپردازند و برعکس؛ اگر نرخ تامین مالی مثبت باشد، دارندگان پوزیشن فروش باید هزینه های مالی پوزیشن خرید را بپردازند.

در صورتی که در یک معامله فیوچرز با ضریب 150 ترید انجام دهید، باید 6.75 درصد (150 برابر ضریب کارمزد) از معامله را به عنوان کارمزد پرداخت کنید. بنابراین برای جلوگیری از ضرر، باید حداقل سود شما بیشتر از ضریب انتخابی شما باشد. به عنوان مثال، اگر یک معامله 1000 دلاری با ضریب 150 باز کنید، باید حداقل 6.75 درصد سود نصیب شما شود تا کارمزد اصلی برای شما محاسبه شود. لذا در استفاده از این روش، باید دقت کنید تا سود کامل را برای حساب مالی خود دریافت کنید.

نرخ کارمزد معاملات فیوچرز برای  Maker     ۰.۰۲%

نرخ کارمزد معاملات فیوچرز برای  taker        ۰.۰۴%

کارمزد معاملات در صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس برای هر بار ثبت سفارش از کاربر کارمزدی دریافت می‌کند. در واقع، کارمزد یک درصدی از ارزش سفارش معامله می‌باشد که به صرافی ارز دیجیتال کاربر پرداخت می‌شود. برای سفارش خرید، نرخ کارمزد 0.05 درصد و برای سفارش فروش، نرخ کارمزد 0.02 درصد است. این نرخ‌های کارمزد در مقایسه با صرافی‌های دیگر بسیار مناسب و کمتر هستند، به عنوان مثال صرافی‌های دیگر در برخی موارد می‌توانند تا ۲ درصد کارمزد بگیرند. به همین دلیل، صرافی بینگ ایکس یکی از صرافی‌هایی است که برای کاربرانش به عنوان یک گزینه مناسب برای معامله ارز دیجیتال به نظر می‌رسد.

کارمزد معاملات در صرافی بینگ ایکس برای تبدیل ارز دیجیتال به دیگر ارزها 0.2 درصد از ارزش معامله می‌باشد. همچنین برای معاملات اسپات، کارمزدهای جداگانه‌ای برای هر ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. با این حال، بررسی‌های انجام شده نشان داده است که کارمزد معاملات اسپات BingX برای بیشتر ارزهای دیجیتال، 0.1 درصد است. در این لینک میتوانید کارمزد هر معامله اسپات را مشاهده کنید. https://bingx.com/en-us/spot/fees/

در معاملات فیوچرز، صرافی BingX دو دسته استاندارد و قرارداد دائمی را ارائه می‌دهد و کارمزد معاملات در هر دسته با یکدیگر متفاوت است.

بنابراین، کارمزد معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس به شرح زیر می‌باشد:

معاملات فیوچرز استاندارد:

کارمزد معاملات عادی 0.045 درصد

 کارمزد معاملات کپی تریدینگ 0.03 درصد است.

معاملات Perpetual Future

TAKER سفارشاتی که فورا اجرا شوند: 0.075 درصد که نرخ فعلی تا 0.040 درصد تخفیف داده شده است.

MAKER سفارشات در حالت انتظار: 0.045 درصد که نرخ کارمزد فعلی تا 0.020 درصد تخفیف داده شده است.

سطح کاربرحجم معاملات سی روز اخیرکارمزد میکر (درصد)کارمزد تیکر (درصد)
کاربر معمولیکمتر از ۲۰ میلیون دلار۰/۰۲۰/۰۵
VIP 1بین ۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار۰/۰۱۸۰/۰۴
VIP 2بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار۰/۰۱۶۰/۰۳۵
VIP 3بین ۴۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد دلار۰/۰۱۴۰/۰۳۲
VIP 4بین ا تا ۳ میلیارد دلار۰/۰۱۲۰/۰۳۰
VIP 5بین ۳ تا ۵ میلیارد دلار۰۰/۰۲۷
VIP 6بین ۵ تا ۱۰ میلیارد دلار۰۰/۰۲۵
VIP 7بیش از ۱۰ میلیارد دلار۰۰/۰۲۳

بینگ ایکس فارکس

در فارکس، معاملات به سه صورت انجام می‌شود. اولین گروه شامل جفت ارزهای فیات است. جفت ارزهای معاملاتی دو ارز رسمی کشورهای مختلف هستند که با نسبت قیمت مشخصی خرید و فروش می‌شوند. در معاملات جفت ارزها، تریدرها از محل نوسان قیمت ارزهای رسمی کشورهای مختلف نسبت به یکدیگر سود می‌کنند.

دومین گروه شامل شاخص‌های سهام است. در این بازار بنگاه‌های اقتصادی سهام خود را برای تأمین مالی عرضه می‌کنند. به این ترتیب، با فعالیت در این بازارها معامله‌گران برای خرید و فروش سهام شرکت‌ها اقدام می‌کنند. در هر بازاری شاخص‌های خاصی تعریف می‌شوند که نمایانگر وضعیت بازار سهام آن کشور هستند.

سومین گروه شامل کامودیتی‌ها است. کامودیتی در لغت به معنی کالاست و در بازار فارکس به کالاهایی که برای خرید و فروش عرضه می‌شوند، کامودیتی گفته می‌شود. در صرافی BingX، معاملات با پرطرفدارترین جفت ارزهای معاملاتی و شاخص‌های سهام در کشورهای مختلف و همچنین با برخی از کامودیتی‌ها انجام می‌شود.

صرافی بینگ ایکس معتبر است یا کلاهبرداری

صرافی ارز دیجیتال BingX، در رتبه 31 از بین صرافی‌های معتبر و مرجع کوین مارکت کپ قرار دارد و همچنین در مشتقات جزو 10 صرافی برتر قرار دارد. همچنین، میانگین حجم معاملات روزانه آن قابل قبول است. همین موضوع نشان‌دهنده این است که این صرافی بین تریدرها بسیار محبوب و از صرافی‌هایی مثل کوینکس محبوبیت بالاتری در جهان برخوردار است.

با توجه به داده های سایت similarweb، صرافی BingX، به طور متوسط هر ماه 8 میلیون بازدید کننده دارد که مقدار مناسبی است. باید توجه داشت که لیست شدن یک صرافی در سایت کوین مارکت کپ، می‌تواند به صرافی اعتبار مناسبی بدهد و اعتماد کاربران را جلب کند.

همچنین، تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر هک، پولشویی و یا کلاهبرداری درباره صرافی BingX منتشر نشده است. بنابراین، این پلتفرم هم اکنون به تعداد بسیار زیادی کاربر از سراسر دنیا خدمات می‌دهد.

خرید ارز با ریال در بینگ ایکس

این صرافی به ایرانیان امکان خرید ارز دیجیتال با ریال را می‌دهد. علاوه بر این، صرافی بینگ ایکس در ایران تحریم نشده است که این ویژگی نیز امکان خرید آسان‌تر برای ایرانیان را فراهم می‌کند. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است که صرافی بینگ ایکس یک پلتفرم کامل برای تمامی نیازهای بازار ارز دیجیتال باشد.

برای این منظور، تنها کافیست به بخش “خرید ارز دیجیتال” و سپسP2P”” رفته و ارز IRT را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت حتما باید احراز هویت خود را کامل کنید تا به شما اجازه ی خرید ارز دیجیتال با ریال در صرافی BingX را بدهد. در غیر اینصورت امکان خرید ارز با ریال وجود ندارد و باید از دیگر روش های خرید ارز دیجیتال استفاده کرد.

4.7/5 - (414 امتیاز)

نظر (98)

  1. آتنا

    سلام واقعا این پاداش ها را صرافی بینگ ایکس میده؟

    1. سلام و عرض ادب.بله
      امتحانش یه ایمیل می خواهد و کمی فعال بودن.

      1. امیر

        سلام من میخوام جوتیز رو دریافت کنم ولی میزنه به دلیل فعالیت غیرعادی از دریافت پاداش محروم هستید!
        یعنی چی؟

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          اگه با یک دستگاه مثلا دوتا حساب ساخته باشید یا قوانین بینگ ایکس را رعایت نکرده باشید و در پی دور زدن باشید، بینگ ایکس، شما را متخلف شناسایی میکنه و اجازه استفاده از بونوس و .. را نمیده

          1. محمد

            سلام وقت بخیر
            برای منم همین مشکل ایجاد شده چطور میتونم رفعش کنم؟
            حقیقتا فعالیت غیر عادی نداشتم

          2. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
            موارد زیر جزو فعالیت های غیرعادی در صرافی بینگ ایکس شناخته میشه و صرافی bingx این فعالیت های غیرعادی را خلاف قوانین خودش می داند و حساب افراد را محدود می کند، غیرممکن هم هست که فردی بدون هیچ فعالیت مشکوک و غیرعادی، حسابش محدود شود، پس حتما یکی از موارد زیر را انجام داده اید. بررسی کنید و ببینید کدوم مورد را انجام دادید و دیگر آنرا تکرار نکنید:
            بررسی اجمالی:
            به منظور تنظیم بیشتر فعالیت های معاملاتی ارزهای دیجیتال، اطمینان از سازمان یافتگی و منصفانه بودن بازار ، مدیریت ریسک ها و محافظت از حقوق قانونی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، پلت فرم مقررات و مدیریت رفتارهای معاملاتی را تقویت کرده و باید علیه هر متخلفی که در موارد غیرعادی دخیل باشد اقدامات لازم را انجام دهد.

            2. رفتارهای معاملاتی غیرعادی
            رفتارهای معاملاتی غیرعادی شامل موارد ذکر شده در اینجا است:
            2.1 تراکنش‌های مشکوک چند حساب یا یک حساب واحد که توسط پلتفرم شناسایی می‌شوند. در این صورت، پلتفرم باید سرمایه و تراکنش‌های کاربر را مسدود کند. در موارد جدی، پلتفرم حق دارد از سود غیرقانونی کاربر کسر کند.

            2.2 به دست آوردن سودهای غیر معقول، از جمله، اما نه محدود به مثال‌های زیر:
            2.2.1 پلتفرم درمورد کاربرانی که از باگ های سیستم برای افزایش سود خود سوءاستفاده می کنند، تمام درآمد غیرقانونی را کسر خواهد کرد.
            2.2.2 پلت فرم هرگونه سود اضافی کاربران را که به دلیل ناهنجاری های سیستم تسویه حساب به دست آمده کسر می کند. همچنین غرامت هر گونه ضرر اضافی ناشی از چنین ناهنجاری هایی را پرداخت می کند.
            2.2.3 کلیه سودهای حاصل از غیرعادی بودن قیمت شاخص کسر و زیان جبران خواهد شد.
            2.2.4 هر گونه سود دیگری که توسط پلتفرم غیر عادی تشخیص داده شود، کسر خواهد شد.
            2.3 استفاده از حساب‌ها یا دستگاه‌های متعدد برای آربیتراژ غیرقانونی، که ممنوع است،از جمله اما نه محدود به درو کردن کارمزدهای معاملات، کمیسیون ها، پاداش و غیره. این سیستم رفتارهای متقلبانه را از طریق ویژگی‌های چند بعدی شناسایی می‌کند و اقدامات مربوط را علیه هر مجرمی که در آربیتراژ غیرقانونی دخیل است، از جمله مسدود کردن حساب، مسدود کردن دارایی، محدودیت ورود به سیستم، احراز هویت پیشرفته و غیره انجام می‌دهد.

            2.4معامله با فرکانس بالا برای برخی از محصولات این پلتفرم ممنوع است. این پلتفرم رفتار همه حساب‌های مرتبط کاربر (بر اساس IP، دستگاه‌ها، سرمایه، تراکنش‌های تکراری، معرفی های تکراری و سایر عوامل) را ارزیابی می‌کند تا مشخص کند آیا کاربر درگیر چنین فعالیتی شده یا خیر.

            2.5 این پلتفرم حق دارد به صورت پویا هر جفت ارز معاملاتی را حذف کند، معاملات را به حالت تعلیق درآورد یا محدودیت‌های اهرم را بدون پرداخت خسارت کاهش دهد. کاربران به دلیل بی اطلاعی خود از این ماده نباید ادعای خسارت کنند.

            2.6 شروع یا انتشار شایعات. این پلتفرم این حق را برای خود محفوظ می دارد که به ازای هر گونه ضرر و زیان ناشی از شایعاتی که برند پلتفرم را لکه دار کند، از سرمایه کاربران کسر کند.

            2.7 چندین ترید شخصی بین حساب‌های خود، معاملات متعدد بین حساب‌های تحت کنترل de facto سرمایه‌گذار یا بین حساب‌های وابسته، از جمله اما نه محدود به اشتراک گذاری منابع سرمایه، آدرس IP یکسان، معاملات همزمان و سایر رفتارهای غیرعادی؛ دستکاری قیمت بازار از طریق سفارشات منطبق یا روش های دیگر با استفاده از حساب های منفرد یا چندگانه مرتبط تحت روابط کنترل شده؛ معاملات متعدد بین مشتریان در یک یا گروهی از حساب های مرتبط تحت روابط کنترل شده.

            2.8 قرار دادن و لغو مکرر سفارش در همان روز، که ممکن است بر قیمت معاملات تأثیر بگذارد یا سایر سرمایه‌گذاران را گمراه کند (قرار دادن و لغو مکرر سفارش).

            2.9 قرار دادن و لغو مکرر سفارش با حجم زیاد در طول روز، که ممکن است بر قیمت معاملات تأثیر بگذارد یا سایر سرمایه‌گذاران را گمراه کند (قرار دادن و لغو مکرر سفارش‌های بزرگ).

            2.10 تعداد پوزیشن هایی که در یک روز در یک محصول معاملاتی خاص باز می‌شوند (شامل اما نه محدود به اسپات و فیوچرز بینگ اکس) که بیش از حد روزانه تعیین‌شده توسط پلتفرم است.

            2.11 استفاده از برنامه معامله گر برای بارگذاری سفارش معاملات که ممکن است بر امنیت سیستم بینگ اکس یا سفارش های عادی معاملات تأثیر بگذارد.

            2.12 سایر رفتارها توسط بینگ اکس غیرعادی تشخیص داده شده است.

            3. قوانین مدیریتی برای رفتارهای معاملاتی غیرعادی
            این قوانین برای افزایش مدیریت ریسک فعالیت‌های معاملاتی غیرعادی در بازار ارز های دیجیتال تدوین شده‌اند. صرافی بینگ اکس اقدامات زیر را بدون اطلاع قبلی علیه هر حساب یا کاربری که در هر رفتار غیرعادی مشخص شده در اینجا دخیل باشد انجام می دهد.

            3.1 از حق خود برای تصمیم گیری در مورد ادامه همکاری با کاربران استفاده می کند و پس از تأیید خاتمه همکاری، این پلت فرم مجرم و حساب‌های مرتبط (بر اساس IP، دستگاه، سرمایه، رفتارهای معاملاتی و سایر عوامل) را از دسترسی به خدمات خود منع و سودهای غیرقانونی را کسر می‌کند.

            3.2 مسدود کردن سرمایه و/یا تمام تراکنش های متخلفان.

            3.3غیرفعال سازی حساب‌های مشکوک و از بین بردن دارایی‌های باقی مانده حساب.

            3.4اعمال محدودیت‌هایی برای برداشت و واریز حساب‌ها مشکوک.

            3.5 ایجاد محدودیت در باز کردن یا تقاضا بسته شدن پوزیشن در مدت زمان مشخص و انجام لیکویید اجباری

            3.6ایجاد محدودیت، تعلیق یا قطع دسترسی متخلف به وب‌سایت رسمی بینگ اکس.

            3.7 درخواست ارایه گزارشی در مورد معاملات از کاربران.

            3.8انجام سایر اقدامات قابل اجرا مطابق با قوانین بیزنسی مربوط به صرافی.

            4. سلب مسئولیت
            هنگام دسترسی به خدمات بینگ اکس، کاربران باید قوانین و مقررات محلی و قوانین بینگ اکس را رعایت کنند، با این واقعیت که رفتارهای معاملاتی آنها توسط صرافی تنظیم و نظارت میشود موافقت کنند ، و انصاف و وجدان را درمعاملات رعایت کنند بینگ اکس این حق را دارد که تا حد مجاز به دنبال هرگونه راه حلی در برابر هرگونه رفتار معاملاتی غیرعادی باشد، از جمله اما نه محدود به ایجاد محدودیت برای فعالیت های معاملاتی حساب های متخلف. بینگ اکس هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضررهای اقتصادی ناشی از نقض قوانین ارائه شده در اینجا ندارد. بینگ اکس حق تفسیر نهایی قوانین را برای خود محفوظ می دارد

  2. reza

    سلام خسته نباشید. این پاداش های به این زیادی واسه این صرافی می صرفه به افراد بده؟!

    1. سلام و عرض ادب. ممنونم از لطف شما
      بله برای کاربران فعال خود بسیار دست و دلباز است.

  3. متین

    درود بر شما. ممنون از آموزش ها و اطلاعات خوب سایتتون.
    ببخشید این پول ها را می تونیم از صرافی خارج کنیم؟ مثلا الکی حساب باز کنیم و 120 تتر بگیریم و خارج کنیم و دوباره یه ایمیل دیگه بسازیم؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنون از همراهی تون
      خیر باید در معاملات وارد کنید اگر سود کردید سود آن را می توانید خارج کنید.

      1. علی احمد

        چطوری خارج کنیم ؟

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          سود خود را برداشت بزنید.

  4. سعید

    سلام. خدایی صرافی بینگ ایکس جوایز به این متنوعی داره؟ یا الکی میخواد مشتری جمع کنه و بعد بخوره و بره؟

    1. سلام و عرض ادب.
      بله چون صرافی رتبه 5 جهان هست.
      حجم معاملات بسیار بالایی داره که اصلا نیازی به خرده پولهای ما ایرانیان نداره که بخواد بخوره و بره. حجم پولهای میلیارد دلاری داخلش میره و میاد..

    2. دادکریم رییسی

      با سلام . آیا بونوس ها که در معاملات استفاده می کنیم ضررش هم در حساب اصلی تاثیر دارد . ممنون میشم پاسخ بدهید

      1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
        به هیچ عنوان ضررش تاثیری در حساب شما نداره

  5. Smaeel

    این واقعا درسته که ۱۲۰ دلار پول میده برای افتتاح حساب؟

    1. سلام و عرض ادب.
      بله بین 50 تا 120 دلار

    2. مهین کافی

      با سلام من تازه امروز وارد این سایت شدم صبرومتانت شما درپاسخگویی به سوالات بسیار قابل تقدیر میباشد.
      من تازه وارد این صرافی شدم وبرام ۲۰ تتر بونوس پاداش داد اما نمیتونم اصلا ازش در معامله استفاده کنم.از پشتیبانی پرسیدم گفتند باید اول مبلغی رو وارد صرافی بکنید سپس از اکن استفاده کنید آیا این درسته؟

      1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
        ممنون از همراهی شما بزرگوار
        بله بعضی وقتها برای استفاده از جوایز باید مثلا حداقل 20 تتر به صرافی واریز کنید. اما نه همیشه.
        میتوانید واریز کنید و بعد از جایزه استفاده کنید و بعد اگر نخواستید 20 تتر خود را خارج کنید.

  6. علیرضا

    سلام‌
    ۱۲۰ دلار بعدا از حسابمون‌و از سودمون کسر نمیشه؟
    ممنون از پسنثتای خوبتون🙏🙏🙏

    1. سلام و عرض ادب.
      خیر کسر نمیشه. اگر سود کردید که سود مال خودتون هست و قابل برداشت است. اگر هم وارد معامله شدید و متضرر شدین که در اصل از جیب خودتون پولی وارد نکرده بودید.

  7. hasan mohebbi

    سلام
    پاداش های اولیه نیاز به چه مدرکی داره؟
    ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام و عرض ادب.
      نیاز به هیچ مدرکی ندارد.
      ممنون از لطفتون

  8. مینا

    سلام
    پاداش ها بعد از یه مدت بایستی پس داده بشن یا همیشگی و غیر قابل استردادن؟

    سپاس

    1. سلام و عرض ادب.
      پاداش ها بستگی به ترید و حجم معاملات شما دارد. می توانید برای معاملات از آنها استفاده کنید اما قابل برداشت نیستن. شما اگر با آن پاداش سود کردید ، اون سود قابل برداشت است و اگر ضرر هم کردید در اصل پولی از جیب خودتان وارد نشده است.

    2. ناصر

      سلام من نمیتونم از پادش استفاده کنم در اسپات و فیوچر در اسپات کوپن موجود هست ولی می‌نویسه
      حساب در دسترس صفر و در فیوچر هم برا ۵ دلار کپی ترید رو میزنم میگه دارایی کمه چکار باید کرد

      1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
        مدت زمان استفاده از آن محدود هست و برای ترید استاندارد فیوچرز فقط می تونید استفاده کنید.

  9. رحمان

    سلام
    چند بار با یک اکانت میشه بونوس گرفت؟ ایا میشه چند تا اکانت درست کرد؟

    1. سلام و عرض ادب.
      پاداش ورودی یک بار.
      اما پاداش های دیگر را به تعداد بالا و بسته به مهیا کردن کارهایی که از شما خواسته می توانید بونوس دریافت کنید.

  10. محسن قاعدی

    سلام
    متا تریدر در ایران هم کارایی داره؟ تحریم نیست؟
    تشکر از پاسخگویی تون

    1. سلام و عرض ادب.
      خیر تحریم نیست و در ایران کارایی هم داره.

  11. رویین

    وای ممنون. من 100 تتر تو حسابم اومده. اصلا باورم نمیشد راست بگید…ممنون

    1. سلام و عرض ادب.
      مبارکتون باشه. فقط باهاش ترید انجام دهید.

  12. یاسر

    سلام چجوری میشه با پاداش ترید کرد ؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      فقط از قسمت فیوچرز استاندارد می تونید ازش استفاده کنید.

  13. پارسا

    سلام من با این پاداشها 2000دلار سود کردم اما سودم ذرو نمیشه برداشت کنم ایا نمیشه برداشت یا من اشتباه میکنم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      سود حاصل از این پاداش ها را میشه برداشت کرد.
      لطفا عکس سود حاصل از پاداش ها را به support@bingx.com ارسال بفرمایید تا راهنمایی لازم را خدمتتون انجام دهند.

  14. محمدرضا

    سلام و عرض ادب خدمت شما وقتتون بخیر و به شادی سلامتی سوالی که دارم این هست چگونه بونس های منقضی شده را بتونم قابل استفاده کنم و در مامعلات فیوچرز استاندارد استفده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر خدمت شما

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی. ممنون از لطفتون
      متاسفانه بونوس های منقضی شده قابلیت استفاده مجدد را ندارند.

  15. آلفا

    درود به شما وقت بخیر
    بنده با لینک دعوت و همکاری در صرافی بینگ ایکس ثبت نام کردم. کسی که لینک همکاری رو به من داد پیج معروفی داره و مدعی شده با این لینک اگه ثبت نام کنیم و حداقل ۱۰۰ تتر واریز کنیم، ۵۱۲۵ دلار بونوس ویژه کاربر های جدید دریافت میکنیم. گویا فقط از ۱ اوت تا ۳۱ اوت میتونیم در این بونوس شرکت و دریافتش کنیم.
    میخواستم ببینم این بونوس حقیقت داره؟
    بنده با اون لینک همکار ثبت نام کردم و حدودا ۲۰۰ تتر واریز کردم اما بونوسی دریافت نکردم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید و اطلاعات کافی رو بهم بدید

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      ایشون اشتباهی به شما اعلام کردند.
      جزو افرادی می شوید که بهتون جایزه تعلق می گیره. هم جایزه خوشامدگویی و هم شارژ حساب.
      که بین 10 تا 120 تتر هست.

  16. احسان

    سلام وقت بخیر
    بنده با لینک همکاری یکی از کاربرانتون که مدرس هستن و پیج معروفی دارن در صرافی بینگ ایکس ثبت نام کردم.
    گویا به اعضای جدیدی که تا 31 اوت ثبت نام کنن و واریز حداقل 100 تتر داشته باشن، 5125 دلار بونوس تعلق میگیره.
    بنده تمام این مراحل رو انجام دادم اما بونوسی واسم فعال نشد.
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      اشتباه بهتون اعلام کردند.
      نه 5125 دلار تعلق نمی گیره. جزو افرادی می شوید که 5125 تتر جایزه بین شون تقسیم میشه. این جایزه خوشامدگویی ممکنه برای یه نفر 10 دلار باشه و برای یه نفر دیگه 120 تتر.

  17. محمدرضا

    سلام و عرض ادب خدمت شما وقتتون بخیر و به شادی سلامتی سوالی که دارم این هست چگونه بونس های منقضی شده را بتونم قابل استفاده کنم و در مامعلات فیوچرز استاندارد استفده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر خدمت شما

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      متاسفانه امکان انجام اینکار وجود نداره

  18. محمد ایرانی

    سلام.من در قسمت پاداش های من،حدود ۱۵۰دلار بونوس دارم ولی در قسمت فیوچرز استاندارد،هیچ بونوسی برای معامله وجود نداره ومقدار usdtمربوط به بونوس رو صفر نشون میده.باید چیکار کنم که بتونم درقسمت فیوچرز استاندارد با استفاده از بونوس معامله کنم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      باید یا از گزینه تراتسفر استفاده کنید و یا اگر از اپلیکیشن استفاده می کنید.
      شما پس از ثبت نام در صرافی، با بالا رفتن حجم معاملاتتان می توانید تا 120 دلار بونوس ترید استاندارد دریافت کنید با این بونوس در استاندارد می توانید معامله ای به طور مستقل یعنی بدون نیاز به مارجین اولیه و با ضریب مشخص نیز باز کنید.
      توجه ! توجه !
      این معاملات محدودیت زمانی دارد یعنی اگر تا 24 ساعت پوزیشن را نبندید، پوزیشن به طور خودکار بسته خواهد شد.
      حالا سوالی که برایتان پیش می آید این است که چگونه از بونوس خود استفاده کنیم؟
      ابتدا صفحه اصلی اپلیکیشن Bing x را باز کنید سپس در بالای صفحه سمت چپ بر روی آواتار خود کلیک کنید و گزینه My Rewards (جایزه های من) را انتخاب کنید، حالا می توانید لیست تمامی بونوس هایتان را مشاهده کنید و برای استفاده از آن ها کافی است بر روی گزینه use (استفاده) کلیک کنید.

  19. علی احمدی

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید، من تازه در صرافی Bingx ثبت نام کردم ولی مبلغ 100 دلار به حسابم واریز نشد، من میخوام با این مبلغ فقط ترید کنم و سودش رو برداشت کنم، لطفاً راهنماییم کنید 🙏

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی.
      حدود 72 ساعت باید زمان بگذره و برای همه هم واریز نمیشه برای چندین نفر ابتدایی. اما اگر می خواهید می توانید حسابتون را شارژ کنید تا جایزه شارژ حساب برای شما واریز بشه.
      کلا این جوایز برای ترید هستند و سود حاصل از آنها قابل برداشت هست. حتما حساب خودتون را چک کنید چون مدت زمان محدود برای استفاده دارند.

  20. ابراهیم

    من در صرافی بینگ ایکس یک معامله فیوچرز با اهرم 4 باز کردم و بعد از گذشت یک روز دیدم صرافی اهرم 8 رو داره برام محاسبه می‌کنه.شما دلیلش رو میدونید

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      احتمالا اشتباهی دستتون خورده روی اهرم 8.
      صرافی دخالتی در تعیین یا دخالت اهرم روی حساب افراد نداره.

  21. vahidvahabi

    سلام من کپی نرید انجام میدهم…سوداینها کی بحسابم واریزمیشه

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      سودها، فردای بسته شدن معامله تون یا در پایان کپی تریدها واستون واریز میشه.

  22. Dadi

    آیا میشه چند اکانت در صرافی بینگ ایکس هم زمان بر روی یک گوشی درست کرد و اگه چند اکانت درست کنیم مشکلی برای دارای هایی که در اکانت های مختلفش داریم پیش نمیاد مثل بلوکه شدن و…یا برای برداشت؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بهتر است که اینکار را انجام ندهید. چون ممکنه حسابهاتون بلاک بشن.

  23. Abbas

    چرا برای گرفتن بونوس به من پیغام شما رفتار غیر عادی داشتید به شما تعلق نمیگیره میده؟؟؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      دلایل مختلفی می تونه داشته باشه، مثلا با یک گوشی یا آیپی، چندتا حساب در بینگ ایکس ساخته باشید.

  24. عبداله

    من خودم نزدیک 8 ماه میشه از این صرافی استفاده میکنم تا هنوز هیچ خطای یا کلاهبرداری از این صرافی ندیدم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      ممنون از دیدگاه و حضور سبزتون دوست گرامی

  25. مهدی

    سلام. ببخشید در مورد این بونوس ثبت نام جدید سوالی داشتم :
    من دیر متوجه آمدن بونوس شدم و استفاده نکردم با اینکه برام اومده بود ولی الان نوشته غیرفعال, به نظر شما دیگه باطل شده و نمیشه استفاده کرد?
    با تشکر👐

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      وقتی غیرفعال باشه. یکسری کارها را باید برای فعال سازی اش انجام داد البته در مدت زمان محدود.
      ممکنه باطل نشده باشه و زمانش تمام نشده باشه.

  26. اصغر

    سلام خسته نباشید ببخشید بونوس ۱۰ دلاری دنبال کردن شبکه های اجتماعی با لوریج مشخصه یا هرچقدر که بخواییم میتونیم لوریج بزنیم

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      با هر لوریجی که دوست دارید.

  27. حسین

    وقت بخیر
    قسمت جوایز باز نمیشن دلیل چیه؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      حتما سرعت نت شما کم بوده. لطفا در صبح زود 6 صبح تست کنید.

  28. یاسر فروغیان

    سلام و وقت بخیر
    علت اینکه روی بعضی از ووچر ها میزنه inactive چی هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      یکسری کارها هست که باید برای اکتیو شدن آنها انجام دهید. در مدت زمان محدود

  29. Amir

    بونوس های که این صرافی به من داده هنوز منقضی نشده و همچنین از زمان ارائه زده غیر فعال است نمیشود استفاده کرد.

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      وقتی غیرفعال است، باید کارهایی را که گفته برای فعال سازی اش انجام دهید.

  30. روح الله هوشیار

    سلام العان داخل برنامتون پس کواین کوپ های میگی

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      کدام کوپن ها؟

  31. روح الله هوشیار

    چی شدچکارکنم همه برنامه هارگشتم کوپنی میگی نیست

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      ,
      در اپلیکیشن بینگ ایکس، با کلیک بر روی آواتار خود (بالا سمت چپ) و انتخاب گزینه “My Rewards” یا جوایز من، می‌توانید لیست بونوس‌های خود را مشاهده کنید

  32. فرزان

    درود و ارادت من بونوس ۱۰۰ دلاری دارم ولی وقتی میخوام کلیم کنم پیغام میده شما برای گرفتن ریوارد محدود هستین بخاطر فعالیت غیرعادی
    میشه لطفا راهنماییم کنین چکار کنم؟؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      یکسری قوانین در بینگ ایکس به عنوان فعالیت غیر عاید شناخته میشه، مثلا از یک آیپی، دو یا چند اکانت کاربری ایجاد کنید. اگر مثلا اینکار را کنید، صرافی کار کردن شما را محدود می کند. در زیر لیست فعالیت های غیرعادی را قرار میدم, لطفا چک کنید و ببینید کدام را انجام دادید که صرافی حساب شما را به عنوان کاربر غیرمجاز تشخیص داده که فعالیت شما را محدود کرده:
      بررسی اجمالی
      به منظور تنظیم بیشتر فعالیت های معاملاتی ارزهای دیجیتال، اطمینان از سازمان یافتگی و منصفانه بودن بازار ، مدیریت ریسک ها و محافظت از حقوق قانونی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، پلت فرم مقررات و مدیریت رفتارهای معاملاتی را تقویت کرده و باید علیه هر متخلفی که در موارد غیرعادی دخیل باشد اقدامات لازم را انجام دهد.

      2. رفتارهای معاملاتی غیرعادی
      رفتارهای معاملاتی غیرعادی شامل موارد ذکر شده در اینجا است:
      2.1 تراکنش‌های مشکوک چند حساب یا یک حساب واحد که توسط پلتفرم شناسایی می‌شوند. در این صورت، پلتفرم باید سرمایه و تراکنش‌های کاربر را مسدود کند. در موارد جدی، پلتفرم حق دارد از سود غیرقانونی کاربر کسر کند.

      2.2 به دست آوردن سودهای غیر معقول، از جمله، اما نه محدود به مثال‌های زیر:
      2.2.1 پلتفرم درمورد کاربرانی که از باگ های سیستم برای افزایش سود خود سوءاستفاده می کنند، تمام درآمد غیرقانونی را کسر خواهد کرد.
      2.2.2 پلت فرم هرگونه سود اضافی کاربران را که به دلیل ناهنجاری های سیستم تسویه حساب به دست آمده کسر می کند. همچنین غرامت هر گونه ضرر اضافی ناشی از چنین ناهنجاری هایی را پرداخت می کند.
      2.2.3 کلیه سودهای حاصل از غیرعادی بودن قیمت شاخص کسر و زیان جبران خواهد شد.
      2.2.4 هر گونه سود دیگری که توسط پلتفرم غیر عادی تشخیص داده شود، کسر خواهد شد.
      2.3 استفاده از حساب‌ها یا دستگاه‌های متعدد برای آربیتراژ غیرقانونی، که ممنوع است،از جمله اما نه محدود به درو کردن کارمزدهای معاملات، کمیسیون ها، پاداش و غیره. این سیستم رفتارهای متقلبانه را از طریق ویژگی‌های چند بعدی شناسایی می‌کند و اقدامات مربوط را علیه هر مجرمی که در آربیتراژ غیرقانونی دخیل است، از جمله مسدود کردن حساب، مسدود کردن دارایی، محدودیت ورود به سیستم، احراز هویت پیشرفته و غیره انجام می‌دهد.

      2.4معامله با فرکانس بالا برای برخی از محصولات این پلتفرم ممنوع است. این پلتفرم رفتار همه حساب‌های مرتبط کاربر (بر اساس IP، دستگاه‌ها، سرمایه، تراکنش‌های تکراری، معرفی های تکراری و سایر عوامل) را ارزیابی می‌کند تا مشخص کند آیا کاربر درگیر چنین فعالیتی شده یا خیر.

      2.5 این پلتفرم حق دارد به صورت پویا هر جفت ارز معاملاتی را حذف کند، معاملات را به حالت تعلیق درآورد یا محدودیت‌های اهرم را بدون پرداخت خسارت کاهش دهد. کاربران به دلیل بی اطلاعی خود از این ماده نباید ادعای خسارت کنند.

      2.6 شروع یا انتشار شایعات. این پلتفرم این حق را برای خود محفوظ می دارد که به ازای هر گونه ضرر و زیان ناشی از شایعاتی که برند پلتفرم را لکه دار کند، از سرمایه کاربران کسر کند.

      2.7 چندین ترید شخصی بین حساب‌های خود، معاملات متعدد بین حساب‌های تحت کنترل de facto سرمایه‌گذار یا بین حساب‌های وابسته، از جمله اما نه محدود به اشتراک گذاری منابع سرمایه، آدرس IP یکسان، معاملات همزمان و سایر رفتارهای غیرعادی؛ دستکاری قیمت بازار از طریق سفارشات منطبق یا روش های دیگر با استفاده از حساب های منفرد یا چندگانه مرتبط تحت روابط کنترل شده؛ معاملات متعدد بین مشتریان در یک یا گروهی از حساب های مرتبط تحت روابط کنترل شده.

      2.8 قرار دادن و لغو مکرر سفارش در همان روز، که ممکن است بر قیمت معاملات تأثیر بگذارد یا سایر سرمایه‌گذاران را گمراه کند (قرار دادن و لغو مکرر سفارش).

      2.9 قرار دادن و لغو مکرر سفارش با حجم زیاد در طول روز، که ممکن است بر قیمت معاملات تأثیر بگذارد یا سایر سرمایه‌گذاران را گمراه کند (قرار دادن و لغو مکرر سفارش‌های بزرگ).

      2.10 تعداد پوزیشن هایی که در یک روز در یک محصول معاملاتی خاص باز می‌شوند (شامل اما نه محدود به اسپات و فیوچرز بینگ اکس) که بیش از حد روزانه تعیین‌شده توسط پلتفرم است.

      2.11 استفاده از برنامه معامله گر برای بارگذاری سفارش معاملات که ممکن است بر امنیت سیستم بینگ اکس یا سفارش های عادی معاملات تأثیر بگذارد.

      2.12 سایر رفتارها توسط بینگ اکس غیرعادی تشخیص داده شده است.

      3. قوانین مدیریتی برای رفتارهای معاملاتی غیرعادی
      این قوانین برای افزایش مدیریت ریسک فعالیت‌های معاملاتی غیرعادی در بازار ارز های دیجیتال تدوین شده‌اند. صرافی بینگ اکس اقدامات زیر را بدون اطلاع قبلی علیه هر حساب یا کاربری که در هر رفتار غیرعادی مشخص شده در اینجا دخیل باشد انجام می دهد.

      3.1 از حق خود برای تصمیم گیری در مورد ادامه همکاری با کاربران استفاده می کند و پس از تأیید خاتمه همکاری، این پلت فرم مجرم و حساب‌های مرتبط (بر اساس IP، دستگاه، سرمایه، رفتارهای معاملاتی و سایر عوامل) را از دسترسی به خدمات خود منع و سودهای غیرقانونی را کسر می‌کند.

      3.2 مسدود کردن سرمایه و/یا تمام تراکنش های متخلفان.

      3.3غیرفعال سازی حساب‌های مشکوک و از بین بردن دارایی‌های باقی مانده حساب.

      3.4اعمال محدودیت‌هایی برای برداشت و واریز حساب‌ها مشکوک.

      3.5 ایجاد محدودیت در باز کردن یا تقاضا بسته شدن پوزیشن در مدت زمان مشخص و انجام لیکویید اجباری

      3.6ایجاد محدودیت، تعلیق یا قطع دسترسی متخلف به وب‌سایت رسمی بینگ اکس.

      3.7 درخواست ارایه گزارشی در مورد معاملات از کاربران.

      3.8انجام سایر اقدامات قابل اجرا مطابق با قوانین بیزنسی مربوط به صرافی.

      4. سلب مسئولیت
      هنگام دسترسی به خدمات بینگ اکس، کاربران باید قوانین و مقررات محلی و قوانین بینگ اکس را رعایت کنند، با این واقعیت که رفتارهای معاملاتی آنها توسط صرافی تنظیم و نظارت میشود موافقت کنند ، و انصاف و وجدان را درمعاملات رعایت کنند بینگ اکس این حق را دارد که تا حد مجاز به دنبال هرگونه راه حلی در برابر هرگونه رفتار معاملاتی غیرعادی باشد، از جمله اما نه محدود به ایجاد محدودیت برای فعالیت های معاملاتی حساب های متخلف. بینگ اکس هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضررهای اقتصادی ناشی از نقض قوانین ارائه شده در اینجا ندارد. بینگ اکس حق تفسیر نهایی قوانین را برای خود محفوظ می دارد

  33. ‌mohamad

    سود حاصل از معامله بابونس قابل برداشت هست یانه؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله. قابل برداشت است.

  34. دادکریم رییسی

    با سلام . سود بونوس بعد از معامله به حساب اصلی اضافه میشود سوالم اینه آیا ضرر هم تاثیر داره و از حساب اصلی کم میکنه

    1. سلام و عرض ادب.
      بله به حساب اصلی تون اضافه میشه و قابل برداشته.

      خیر اگه از معامله بونوس، ضرر کردید، تآثیری نداره و از حسابتون کسر نمیشه.

  35. محمد

    سلام وقت بخیر ببخشید در بینگ ایکس بدون اینکه احراز هویت کنیم واریز و برداشت انجام بدیم بعد ها مشکلی واسمون پیش نمیاد
    ویک سوال دیگه فیلتر شکن روشن باشه هر سری با آی پی مختلف وارد بینگ ایکس بشیم مارو بلاک نمیکنه یا محدود؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله بدن احراز هویت میشه واریز و برداشت انجام داد. اما برداشت روزانه فقط 50هزار دلاره بدون احراز هویت که مبلغ زیادیه. پس اجباری به احراز هویت نیست.

      این خیلی بده. حتما باید آیپی تون ثابت باشه. بدون فیلترشکن کار کنید.

  36. محمد

    ببخشید می شه از بونوس ثبت احراز به عنوان کپی ترید استفاده کرد

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بیشتر در فیوچرز ازش استفاده میشه

  37. mojtaba

    سلام خسته نباشین از این بونس فقط مشه یکبار استفاده کرد ایا؟!

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله. اما میتونید در چندین معامله ازش استفاده کنید.

  38. کاربر بینگ ایس

    سلام
    وقت بخیر
    استفاده از این کوپن ها یک بار مصرف هست یا چندین بار میشه استفاده کرد؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      یکبار مصرف هستند

  39. امید

    سلام وقت بخیر از کجا میتونم ببینم چقدر بونوس دارم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      از قسمت مرکز پاداش

  40. علی علوی

    سلام
    من 85 دلار بونس دارم ولی نمیتونم ازش استفاده کنم باید چکار کنم ؟
    بونس‌ها رو هم تازه گرفتم

    1. سلام و عرض ادب
      وقتتون بخیر و شادی
      فقط قابل ترید هست.

      طرز استفاده:
      بعد از لاگین کردن داخل حساب کاربری تون، روی آواتار خودتون کلیک می کنید، برای دریافت بونوس باید وقتی تازه ثبت نام کردید، روی نیو یوزر New user rewards کلیک کنید و یکسری کارهایی را که میگه انجام بدید تا بهتون بونوس بیشتری بده و یک مورد دیگه هم Rewards Hub هست که از طریق این برای کاربران جدید یکسری کارهایی وجود داره که اگه انجامشون بدید می تونید بونوس دریافت کنید.
      دقت کنید که همه این جوایز تاریخ مصرف دارند و اگر در زمان مشخصی استفاده نشوند، منقضی می شوند.
      حالا همه این بونوس ها در قسمتی به نام ووچرز voucher قرار می گیرند. که اگه روی این قسمت بزنید، دو تا مورد بهتون نشون میده:
      claimed و invalid .
      claimed یعنی تمام بونوس هایی که قابل استفاده است و منقضی نشده را به شما نشون میده.
      invalid: بونوس هایی که قبلا دریافت کردید را به شما نمایش میده، چه از اونها استفاده کرده باشید و چه استفاده نکرده باشید. حالا در اینجا یکسری دیتا هم می تونید ببینید
      که مثلا در کدوم قسمت صرافی می توانید از آن استفاده کنید. به طور مثال در فیوچرز استاندارد، برای کپی ترید و …
      و یا مثلا تاریخ انقضای اون دیتا را هم می توانید ببینید.
      و اینکه آن بونوس را استفاده کردید یا نه و منقضی شده.
      خوب حالا پس اگر بونوس که شما دریافت کردید برای کپی ترید بود و اون را در قسمت claimed بهتون نشون میداد و منقضی نشده بود، باید روی دکمه used بزنید و بعد وارد قسمت کپی ترید بشوید، سپس اون کپی تریدری که مدنظرتون هست و می خواهیذ معاملاتش را کپی کنید، انتخاب می کنید. بعد از انتخاب اون فرد، روی copy new کلیک می کنید و بعد حالت کپی معاملات را به حالت position ratio تغییر میدیم تا گزینه subsidy voucher را بتونید ببینید. روی این گزینه می زنید تا اون بونوس ها و ووچرهایی که در قسمت کپی ترید، دکمه use را براشون زدید، اینجا بهتون نمایش داده میشه که می توانید انتخاب کنید و بعد از انتخاب، گزینه copy new را بزنید تا معاملات اون تریدر با استفاده از بونوسی که دریافت کردیم، واستون کپی میشه.

      خب اگر بونوسی که دریافت کرده بودید مربوط به فیوچرز استاندارد بود :
      ابتدا وارد قسمت voucher میشوید و به شرط اینکه اون بونوس منقضی نشده بود و در قسمت claimed فعال بود و در قسمت invalid قرار نگرفته بود، می توانید داخل claimed انتخابش کنید، که تاریخ انقضا و شرایط استفاده ازش هم کاملا قید شده، بعد از انتخابش روی دکمه use میزنید، بعد روی قسمت فیوچرز صرافی بینگ ایکس می شوید، حالت معاملات باید روی فیوچرز استاندارد باشد(پروپچوال نباشه) ، بعد جفت ارزی که می خواهید معاملات خود را روی آن انجام دهید، انتخاب می کنید، بعد مثلا در بخش buy کنار گزینه market triger، یک گزینه ای وجود دارد که میتوانید انتخاب کنید که با چه مبلغی و با چه سرمایه ای این معامله را داخل صرافی انجام بدید که شامل چند گزینه:
      btc account
      usdt account
      vst account
      usdt bonus

      که اکنون با انتحاب گزینه usdt bonus، یکی از اون بونوس های مختلفی که با مبالغ مختلفی در صرافی داشتیم را انتخاب می کنید(برای افرادی که چندتا بونوس فعال دارند، مثلا 50 تتری، 100تتری و …. باید یکی شون را انتخاب کنند) و پوزیشن خود را چه در جهت شورت و چه لانگ باز می کنید.( اگر بونوس فعالی در این قسمت نداشته باشید در قسمت مارجین margin به شما no available bonus را به شما نمایش میده که یعنی بونوس فعالی ندارید.
      حواستون باشه که بونوس هایی که در قسمت استاندارد فیوچرز باشند، دو تا شرط دارند:
      1- شما فقط یکبار از اونها می توانید در معامله استفاده کنید و معامله باز کنید.
      2-ضریب یا اهرمی که با این بونوس می توانید وارد معامله شوید، محدود است.

      1. علی علوی

        کنار بعضی ‌ها نوشته غیر فعال
        این‌ها را باید چکار کرد؟

        1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
          وقتی غیرفعال هستند، دوحالت دارد یا فعال بودند و مدت زمان فعال بودن آنها، تموم شده یا روی اونها نوشته که چه کارهایی باید انجام دهید تا فعال شوند.

  41. مهدی

    چرا از بونوس ها فقط میشه در فیوچرز استاندارد استفاده کرد؟؟؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      از بونوس ها فقط در فیوچرز و کپی ترید یا شرکت در ایردراپ ها میشه استفاده کرد. بستگی به بونوسی که به شما داده میشه و روی اون نوشته برای چه قسمتی کاربرد داره.
      این از قوانین خود صرافی هست.

  42. علی

    کد های تخفیف برای کارمزد دائمی هستند یا بعد از مدت زمان تمام میشوند و دوباره محاسبه کارمزد به قبل بر میگردد

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بعضی از کدها دایمی هستند مثل کد تخفیف کارمزد در ثبت نام
      بعضی بونوس ها هم مدت زمان محدودی دارند و باید در آن مدت زمان استفاده شوند مثل بونوس ترید یا بونوس شرکت در ایردراپ و کپی ترید

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *