آموزش صرافی BingX

آموزش کپی ترید در صرافی BingX بینگ ایکس

آموزش کپی تریدینگ در صرافی BingX

آموزش کپی ترید در صرافی BingX بینگ ایکس

در این مقاله به آموزش کپی تریدینگ در صرافی BingX خواهیم پرداخت. اگر درباره چگونگی ترید حرفه ای کنجکاو هستید، بهتر است بدانید که تریدرهای حرفه ای برای ارزیابی دارایی ها از اصول تحلیل تکنیکال استفاده می کنند و سپس تصمیم می گیرند که آیا باید سرمایه گذاری خود را در یک ارز دیجیتال انجام دهند یا خیر. برای اینکه معامله گران غیرحرفه ای نیز بتوانند بهره ای از فرصت های سود آور بازار ارز دیجیتال ببرند، صرافی بینگ ایکس یک پلتفرم کپی تریدینگ را برای شخصی سازی سبد سرمایه گذاری معرفی کرده است. در این پلتفرم، شما می توانید معامله های خود را به معامله گرانی با تجربه و مهارت بالا بسپارید و با فعال سازی بخش کپی ترید، به سودی بین 9 تا 15 درصد از معاملات کپی تریدینگ دست یابید. همچنین، برخی از این معامله گران، با ارائه سیگنال معاملاتی معتبر، سود بیشتری نیز به دست می آورند. در کل، برای کسب سود و داشتن درآمد بالای دلاری از بازار ارز دیجیتال، به علم و مهارت بالا و آپدیت شده نیاز دارید.

معرفی صرافی BingX

صرافی بینگ ایکس در سال 2018 پایه گذاری شد. پس از اینکه مجورهای لازم را اخذ کرد، موفق به تاسیس شعبه های زیادی در کشور های مختلف شد. خوشبختانه این صرافی همکاری خود را با کاربران ایرانی اعلام کرد و حتی زبان فارسی را هم در پلتفرم خود به رسمیت شناخت.

این صرافی، ویژگی های منحصر به فرد زیادی از جمله محیط کاربری ساده و یوزر فرندلی، ابزارهای بسیار مناسب برای معاملات تریدی، پشتیانی حرفه ای به زبان فارسی، اتصال به تریدینگ ویو و کپی تریدینگ را ارائه کرده است.

در صورتی نحوه ثبت نام در صرافی بینگ ایکس را نمیدانید مقاله آموزش ثبت نام در بینگ ایکس را مطالعه بفرمایید.

جهت ورود و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید

کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان

واضح است که هدف هر فردی برای وارد شدن به بازار های مالی، افزایش سرمایه و به دست آوردن سود مناسب است. باید توجه داشته باشید گاهی ممکن است کاربران به سمت سو برداشت از امکانات موجود، متمایل شوند. همچنین در فعالیت کپی تریدینگ یک سری معامله گران سودجو وجود دارند، پس باید به یک سری نکات مهم در این حوزه، دقت لازم را داشته باشید تا در دام این افراد سودجو نیفتید.

بهتر است برای پیدا کردن تریدر ماهر و توانا، تلاش لازم را داشته باشید و حتما عملکرد آن شخص را دنبال کنید تا بطور مثال برای کپی معاملات کاربران دیگر در صرافی BingX دچار مشکل نشوید.

نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که در ابتدای کار، سرمایه کمی را در قسمت کپی ترید، قرار داده تا اگر ضرر زیادی، به طور مثال 50 درصد یا بیشتر به سرمایه شما رسید، باعث نگرانی شما نشود.

در بازارهای مالی، همیشه افرادی با عملکرد صحیح و مناسب هم وجود دارند، و باید به عنوان یک تریدر سعی داشته باشیم که ریسک معاملاتی خود را کنترل کنیم و بدانیم هدف ما چیست و چه کاری در حال انجام گرفتن است.

معرفی بخش کپی تریدینگ

از جمله صرافی های خارجی که استفاده از آن، بدون نیاز به احراز هویت است می توان به صرافی بینگ ایکس اشاره کرد. به دلیل مشکلات ناشی از تحریم که در کشورمان ایران وجود دارد، کاربران نمی توانند از صرافی های خارجی دیگری استفاده کنند.

در ادامه با این صرافی BingX بیشتر آشنا می­شویم و دو نوع کپی ترید را برای شما شرح می­دهیم.

انواع کپی ترید صرافی بینگ ایکس

در صرافی BingX دو نوع کپی ترید برای معامله گران وجود دارد:

  1. کپی ترید استاندارد: وقتی کاربری می خواهد کپی ترید را اجرایی کند، یعنی تحلیل فاندامنتال، تکنیکال و … را انجام داده و اکنون قصد دارد که معامله sell یا buy را باز کند. سپس ربات های فعال در پلتفرم کپی ترید، آن معامله را در حساب کاربر هم کپی می کنند. در آخر، یک مرحله دیگر در معامله، باقی می ماند که آن مدیریت کردن سرمایه می باشد.

لازم به ذکر است که عهده دار مدیریت سرمایه در حساب کپی ترید استاندارد، خود کاربر است. به این شکل که شما به عنوان معامله گر، به حجم معاملات حساب خود دسترسی دارید، و مبلغی که مورد نظر شما باشد برای تمام قسمت ها، بصورت کاملا یکسان، پیاده سازی می­شود.

در حساب کپی ترید استاندارد، این امکان وجود دارد که حد سود(TP) و حد ضرر(SL) معاملات مشخص شود. برای آنکه اهرم هر معامله (Leverage) مشخص شود، باید توجه کنید که نوع معاملات، فقط ایزوله (isolated) می باشد.

حد ضرر در کپی ترید استاندارد

حد ضرر در این نوع کپی ترید بر روی هر جایگاه یا پوزیشن تریدر، وارد شده و بصورت درصدی خواهد بود.

حد ضرر همیشه روشن و معین است و تریدر، بر اساس سود دهی آن را تشخیص میدهد.

به طور مثال اگر تریدر، درصد سود پایینی داشته باشد، بهتر است که برای میزان حد ضرر نیز درصد کمی قرار داده شود و بالعکس.

  • کپی ترید حرفه ای: در حساب کپی ترید حرفه ای، مدیریت سرمایه، به طور قطع، بر طبق نظر و دیدگاه تریدر اصلی انجام میشود. لطفا به این مثال توجه کنید.

فرض کنید که شما مبلغ 900 دلار سرمایه اولیه داشته باشید، اما تریدر اصلی که معاملات حساب شما بر اساس معاملات او اجرایی میشود، 8000 دلار دارد. حالا تصمیم می گیرد که در اولین معامله، 20درصد حساب خود را ریسک کند(1600 دلار) و ربات کپی ترید هم 20درصد حساب شما را در اولین جایگاه، وارد می کند(180دلار)، بدین صورت، مدیریت سرمایه به طور کاملا اجرایی خواهد شد.

در حالت کپی ترید حرفه ای، امکان هیچ نوع دسترسی به معاملات کپی شده بر روی حساب خود نمی توانید داشته باشید. گاهی ممکن است تریدر اصلی بخواهد با لوریج بالا، معامله را آغاز کند و یا ریسک خیلی بالایی کند. این مورد به طور دقیق برای حساب شما انجام خواهد شد. اگر برای کپی ترید قصد داشتید از این روش بهره ببرید، دقت داشته باشید که معاملات ترید اصلی، بسیار با اصول مناسب اجرایی شود تا در طولانی مدت سود بالایی به دست آورید.

حد ضرر در کپی ترید حرفه ای: در این نوع کپی ترید، حد ضرر بر روی همه ی سرمایه خواهد بود. پس در این روش، حد ضرر بصورت درصدی و برای هر پوزیشن نیست.

به عنوان مثال اگر 80 دلار برای تریدر قرار داده شود و تنظیمات کپی ترید روی 50دلار قرار گیرد، وقتی تریدر روی همه ی سرمایه 30دلار ضرر کند، تمام کپی ترید متوقف می شود.

مارجین هر پوزیشن:

در کپی ترید استاندارد گفتیم که مقدار هر پوزیشن به عهده معامله گر است. این مقدار باید حدود کمتر از 5 درصد باشد. شاید ترید در روز، چندین پوزیشن را باز کند،به دلیل اینکه ریسک بالایی وجود دارد، باید شرایط به گونه ای باشد که قسمت محدودی از سرمایه در روز درگیز این پوزیشن ها شود تا ضرر سنگینی در شارپ بازار وارد نشود.

نکته بسیار مهم در انتخاب تریدر:

یکی از نکات مهم در انتخاب کردن تریدر، حد ضرر نگه داشتن خود تریدر می باشد. اگر حد ضرر رعایت نشود، ضررهای سخت و سنگینی در تاریخچه معاملات تریدر، ایجاد می­شود.

تست تریدر:

در کپی ترید استاندارد، می توان با پول مجازی VST کپی ترید انجام داد. بهتر است هر تریدر حداقل یک الی دو هفته با پول مجازی، معاملات را انجام دهد و شما آن را زیر نظر داشته باشید و سپس کپی تتر USDT را انجام دهید. محدودیت هایی که در پول واقعی برای تریدر قائل می شوید را در پول مچازی هم اعمال کنید.

آموزش کپی ترید در صرافی BingX

  • برای استفاده از قابلیت کپی ترید در صرافی BingX ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کنید.

ثبت نام در این صرافی در مقاله (آموزش 0 تا 100 صرافی bingX) به صورت کامل آموزش داده شده است.

  • پس از ثبت نام، ابتدا لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.

با انتخاب گزینهCopy Trading” ” از منوی صفحه اصلی سایت BingX، وارد صفحه‌ای خواهید شد که به صورت اختصاصی برای کپی تریدینگ طراحی شده است.

در این صفحه، شما می‌توانید معامله گران موفق و حرفه‌ای صرافی BingX را برای کپی ترید انتخاب کنید و معاملات آن‌ها را به صورت خودکار کپی کنید. به این ترتیب، با کپی تریدینگ، شما به عنوان یک معامله گر، می‌توانید به سرعت و با حداقل زمان و تلاش، از تجربه و مهارت معامله گران موفق بهره‌مند شوید و به سوددهی بالا دست یابید.

به علاوه، با استفاده از بخش کپی تریدینگ، شما می‌توانید از سیگنال‌های معاملاتی معتبر معامله گران موفق بهره‌مند شوید و با اجرای معاملاتی که به صورت خودکار کپی می‌شوند، به سرعت به سوددهی برای خود برسید.

 

کپی تریدینگ

کپی ترید صرافی BingX در دو بخش زیر در دسترس است:

1: معامله گر فیوچرز (FuturesTrader)

آموزش کپی تریدینگ

2: معامله گر گرید اسپات (Spot Grid Trader)

آموزش کپی تریدینگ در صرافی BingX

با استفاده از دو تب مختلف، بهترین تریدرهای حرفه‌ای در هر بازار سرمایه را نشان می‌دهد. با استفاده از ابزار فیلتر، می‌توانید میان تریدرها جستجو کنید و بهترین تریدرهایی را که با شرایط مورد نظرتان سازگار هستند، پیدا کنید. این امکان را به شما می‌دهد که معاملات خود را بر اساس سبد سرمایه‌گذاری این تریدرها تنظیم کنید. در ادامه، بحث بیشتری درباره این سیستم خواهیم داشت.

  • اگر می‌خواهید با استفاده از پلتفرم کپی ترید صرافی BingX، استراتژی معاملاتی خود را بر اساس معامله‌گران حرفه‌ای تنظیم کنید، بهتر است با دقت و تمرکز این بخش را مطالعه کنید.

برای آموزش کپی ترید در صرافی BingX، ابتدا باید به پایین سایت رفت و به بخش All Traders یا در فارسی “همه معامله گران” بروید. در این بخش، فهرستی از معامله‌گران حرفه‌ای به نمایش در می‌آید.

این فهرست معمولاً بر اساس میزان سود حاصل شده، از زیاد به کم، نمایش داده می‌شود. با دقت در این فهرست، به دنبال معامله‌گر مورد نظر خود بگردید. همچنین، ابزارهای فیلتر کاربردی نیز برای جست‌وجوی سریع‌تر بین معامله‌گران حرفه‌ای در اختیار شما قرار دارد.

آموزش کپی تریدینگ

پس از انتخاب معامله‌گر مورد نظر، روی آن کلیک کنید تا به صفحه‌ای اختصاصی وی بروید. در این صفحه، می‌توانید تعداد دنبال‌کنندگان معامله‌گر را مشاهده کنید.

به بخش(حساب اشتراک‌گذاری معاملات) Share Trading Accounts بروید تا نوع معاملاتی که معامله‌گر به اشتراک گذاشته است، نمایش داده شود.

در این بخش، عموماً سه بخش به نام‌های (BingX فیوچرز استاندارد) BingX Standard Futeures، BingX Perpetual Futeures (BingX معاملات فیوچرز پرپچوال)و(معاملات گرید اسپات BingX) BingX Spot Grid وجود دارد.

البته ممکن است معامله‌گر فقط یک یا دو مورد از این معاملات را با کاربران دیگر به اشتراک گذاشته باشد. ابتدا باید یکی از موارد مذکور را انتخاب کنید. مانند تصویر زیر:

کپی تریدینگ در صرافی BingX

فرض کنید گزینه BingX Standard Futures (BingX فیوچرز استاندارد) یا BingX Perpetual Futeures (BingX معاملات فیوچرز پرپچوال) را انتخاب می‌کنیم.

در بخش داده‌های معاملاتی “trading data”، عملکرد معامله‌گر با استفاده از نمودار و داده‌های آماری به خوبی نمایش داده می‌شود. قبل از اقدام به کپی کردن معاملات، بهتر است داده‌های معاملاتی را به دقت مورد مطالعه قرار دهید تا از کیفیت کار تریدر مطمئن شوید.

کپی تریدینگ

با انتخاب تب Current Positions (پوزیشن‌های فعلی) پوزیشن‌های باز فعلی معامله‌گر به نمایش درمی‌آید.

با انتخاب (تاریخچه معاملات) Trade History نیز فهرستی از سابقه پوزیشن‌های بسته‌شده از سوی معامله‌گر به همراه میزان سود و زیان آن‌ها را نشان می‌دهد.

تب کپی کنندگان هم که اخرین کپی کنندگان از این تریدر را نمایش می دهد.

اگر تصمیم گرفتید که معاملات این تریدر را کپی کنید، از بالای صفحه روی گزینه Copy Trading (کپی) کلیک کنید.

اطلاعات معامله گر در پلتفرم کپی تریدینگ

برای شروع، پنجره‌ای باز می‌شود. در این پنجره، باید نوع ارز دیجیتالی که قصد کپی تریدینگ آن را دارید در بخش “Margin Type” انتخاب کنید. ما توصیه می‌کنیم که ارز دیجیتال Tether (USDT) را انتخاب کنید.

در بخش Margin”” باید مقدار ارز دیجیتالی را که قصد دارید برای کپی کردن معاملات تریدر تعیین کنید. حداقل مقدار سرمایه‌گذاری برای این بخش ۱۰ دلار است. این مقدار سرمایه از حساب Futures Account شما کسر می‌شود؛ بنابراین، قبل از هر چیزی باید مقداری Tether را به حساب Futures Account خود از طریق صرافی BingX واریز کنید.

تنظیمات کپی تریدینگ

در بخش (حد سود/ حد ضرر) TP/SL، شما می‌توانید حداکثر سود و حداکثر ضرر برای معاملات خود را تعیین کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا در صورت اتفاق افتادن هر یک از این حوادث، حتی در صورتی که معامله‌گر اصلی معامله را بسته نکند، به طور خودکار به شما پیشنهاد بستن معاملات خود می‌دهد.

تنظیمات کپی تریدینگ

در بخش (تنظیمات پیشرفته)  Advanced Settings، دو گزینه قابل تغییر وجود دارد:

1(مقدار کپی‌ترید روزانه)- Daily Copy Trading Amount: وقتی کل پوزیشن‌های باز شما در یک روز به عدد تعیین شده در این بخش می‌رسد، هیچ سفارش جدیدی برای کپی ترید شما ثبت نخواهد شد.

2-( حداکثر مارجین پوزیشن) Max Open Position Principal: پس از اینکه کل موجودی شما به عدد تعیین شده در این بخش می‌رسد، هیچ سفارش کپی ترید جدیدی ثبت نخواهد شد.

بعد از تکمیل این اطلاعات، با انتخاب گزینه (همین حالا کپی کنید) Copy Now، فرایند کپی کردن معاملات تریدر انتخاب شده آغاز خواهد شد.

معامله گرید اسپات
معامله گرید اسپات در کپی تریدینگ

در اینجا در مورد کپی ترید در صرافی BingX در بخش مربوط به معاملات اسپات گرید (Spot Grid) صحبت می‌کنیم. ابتدا باید در بخش (حساب اشتراک‌گذاری معاملات) Share Trading Accounts  گزینه (گرید اسپات BingX) BingX Spot Grid را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب این گزینه، فهرستی از جفت ارزهای معاملاتی معامله‌گر به نمایش در می‌آید. در مقابل هر جفت ارز معاملاتی، گزینه Copy Trading (کپی ترید) قرار دارد.

برای شروع کپی ترید، ابتدا جفت ارز معاملاتی مدنظر خود را انتخاب و سپس روی گزینه Copy Trading کلیک کنید.

تنظیمات کپی تریدینگ در صرافی BingX

یک پنجره جدید باز می‌شود. در بخش “سرمایه کپی ترید” (Copy Trade Fund) شما باید مقدار سرمایه مورد نظر برای کپی کردن معاملات تریدر را وارد کنید. این مبلغ به صورت مستقیم از حساب کسر می‌شود؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه از این بخش استفاده کنید، حساب خود را با ارز دیجیتال مناسب (معمولا تتر) شارژ کنید.

در این پنجره، یک گزینه با عنوان ” Copy Trader to Close Grid Position ” (جهت بستن پوزیشن گرید معامله‌گر را دنبال کنید) وجود دارد. با فعال کردن این گزینه، هر زمان که تریدر از یک معامله خارج می‌شود، سفارش فروش به صورت خودکار برای شما ثبت می‌شود. پس از تکمیل این اطلاعات، برای کپی کردن معاملات، بر روی گزینه “همین حالا کپی کنید”  (Copy Now) کلیک کنید.

مشاهده میزان سود و ضرر کپی تریدینگ در صرافی BingX

برای این کار، به صفحه‌ی کپی ترید در صرافی BingX بروید. سپس از بالای صفحه، گزینه My Trades (معاملات من) را انتخاب کنید.

مشاهده سود و ضرر کپی تریدینگ

در ادامه، یک صفحه جدید باز می‌شود که گزارش کامل سود و ضرر شما در معاملات کپی‌برداری شده را به نمایش می‌گذارد.

در بخش Current Orders، وضعیت سفارش‌های باز قابل مشاهده است و در بخش History، تاریخچه معاملات کپی‌شده قبلی شما به نمایش در می‌آید.

معاملات من در پلتفرم کپی تریدینگ

برای لغو دنبال کردن گزینه View Details را فشرده و پس از آن گزینه Stop Copying را انتخاب کنید.

بعد از لغو آن، موجودی شما در همان حساب فیوچرز باقی خواهد ماند. در صورت تمایل به برداشت آن، باید به بخش “My Assets”  و سپس گزینه Transfer”” در منوی بالای صفحه مراجعه کرده و دارایی را به حساب مورد نظر منتقل کنید. لازم به ذکر است که پس از لغو کپی ترید، دیگر تراکنشی از آن تریدر برای شما انجام نخواهد شد.

آموزش کپی ترید در صرافی BingX برای معامله‌گران حرفه‌ای

در اینجا به آموزش کپی ترید در صرافی BingX برای معامله‌گران حرفه‌ای می‌پردازیم.

اگر می‌خواهید سبد سرمایه‌گذاری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، با دقت به این بخش توجه کنید.

  • برای شروع، شما باید ابتدا در صرافی BingX وارد حساب کاربری خود شوید
  • از منوی صفحه اصلی، وارد صفحه اختصاصی معاملات Copy Trading شوید.
  • در این صفحه، گزینهApply to be a Trader”” (درخواست تبدیل شدن به یک معامله‌گر)  را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.
آموزش کپی ترید در صرافی BingX برای معامله‌گران حرفه‌ای
آموزش کپی ترید در صرافی BingX برای معامله‌گران حرفه‌ای
آموزش کپی ترید در صرافی BingX برای معامله‌گران حرفه‌ای
  • سپس با کلیک روی گزینه Copy Trading Agreement”” (تأیید (توافقنامه سرویس کپی‌ترید)) ، شما می‌توانید قوانین و مقررات فعالیت در این بخش را مطالعه کنید.
  • در نهایت، با انتخاب گزینه Submit”” (اکنون درخواست دهید) ، درخواست خود را برای فعالیت به‌عنوان تریدر در بخش کپی ترید در صرافی BingX ارسال کنید.
  • پس از بررسی درخواست شما توسط صرافی، در صورت تأیید، می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

انتخاب بهترین تریدرهای حرفه‌ای برای کپی‌ ترید در صرافی BingX

تعداد معامله‌گران حرفه‌ای فعال در بخش کپی ترید در صرافی BingX افزایش یافته و انتخاب بهترین تریدر برای کپی برداری معاملات کار آسانی نیست.

صرافی BingX تمام تریدرهای حرفه‌ای را از نظر ریسک معاملات رتبه‌بندی کرده و میزان ریسک کپی برداری از هر تریدر در صفحه اختصاصی و کنار آیکون پروفایل او قابل مشاهده است.

توصیه می‌شود بخش عمده سرمایه خود را برای کپی ترید در صرافی BingX به دنبال کردن تریدرهای کم ریسک اختصاص داده و فقط بخش محدودی را برای دنبال کردن تریدرهای با ریسک بالا در نظر گرفته شود.

راه دیگر برای انتخاب بهترین تریدر حرفه‌ای، استفاده از بخش دمو صرافی BingX است که با استفاده از توکن مجاز VST، می‌توانید از معاملات تریدرهای مدنظر خود کپی‌برداری کنید و کیفیت عملکرد تریدرهای مختلف را ارزیابی کنید تا در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

4.7/5 - (945 امتیاز)

نظر (16)

  1. mansoor

    سلام خدا قوت. ممنون از آموزش عالی. ببخشید کپی ترید تو حالت دمو هم داریم؟

    1. سلام و عرض ادب . ممنون از همراهی شما.
      بله در حالت دمو هم کپی ترید داریم.

  2. مریم

    درود بر شما. خیلی ساده و خوب گفتید مطالب را . ممنون

    1. سلام و عرض ادب . ممنون از همراهی تون

  3. گلناز

    سلام خسته نباشید. ببخشید خیلی معامله گر تو کپی ترید وجود داره، نمی دونم بخش اسپات را انتخاب کنم یا فیوچرز را، می تونید کمکم کنید؟

    1. سلام و عرض ادب. ممنون
      اگر معامله گر مبتدی هستید از افرادی که در قسمت اسپات هستند انتخاب کنید که ریسک کمتری داشته باشند.

  4. کیان

    سلام. این کپی ترید چی هست که این همه تعریفش را شنیدم. یعنی همه افراد در هر سنی باشند می تونند از این کپی ترید استفاده کنند؟

    1. سلام و عرض ادب
      شما می توانید از معاملاتی که تریدرها انجام می دهند کپی بزنید و همون معامله در حساب کاربری شما باز بشه. اما باید تریدر و نوع معامله در اسپات یا فیوچرز را هم مدنظر بگیرید.

  5. سهیلا مخمور

    سلام وقتتون عالی. ممنون از سایت خوب و بیان عالی. این قسمت کپی ترید را در بخش فارکس صرافی بینگ ایکس هم می تونیم استفاده کنیم؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      بله

  6. فاطمه

    سلام خسته نباشید میشه با چقدر پول میشه وارد ارز دیجیتال شد؟

    1. سلام و عرض ادب.
      با 500 هزار تومان

  7. محمد

    درود وقت شما بخیر من گزینه کپی ترید رو فعال کردم و دوستام دارن ازم کپی میکنن ولی معاملاتی که روی طلا و جفت ارزها باز میکنم براشون باز نمیشه فقط معاملات کریپتو باز میشه مشکل از کجاست

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      در این مواقع تنظیمات کپی دهنده باید با کپی کننده یکی باشه(از نظر میزان سرمایه درگیر شده یا تیک پرافیت و حد ضرر و …)

  8. مجید

    سلام وقت بخیر
    به غیر از معاملات فیوچرز استاندارد و پرپچوال گزینه های دیگری هم هست به شکل فیوچرز binance-18 و شبیه به این که بعضی از معامله گر ها به اشتراک گذاشته اند. مفهومش چیه به چه صورت میشه کپی کرد؟

    1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر و شادی
      تریدرهای بایننس می توانند بدون ترید در بینگ ایکس، پوزیشن های معاملاتی خود را در بینگ ایکس با اتصال Enable api reading بایننس به اشتراک گذاشته و تا 20 درصد از سود معاملات دنبال کننده های خود را کسب کنند.
      پس می توانید اینها را هم کپی بزنید.
      آموزش اتصال api بایننس به بینگ ایکس را لطفا بخوانید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *