تحلیل و بررسی

تحلیل اتریوم | تحلیل تکنیکال اتریوم ETH

تحلیل تکنیکال اتریوم

تحلیل اتریوم | تحلیل تکنیکال اتریوم ETH

تحلیل تکنیکال اتریوم ، تحلیل اتریوم 29 بهمن 1401 : در حال حاضر قیمت اتریوم در محدوده (1490 – 1510) تا 1700 دلار در نوسان است و قیمت در محدوده (1700 تا 1800) به مقاومت جدی برخورد کرده است.

با عبور از قیمت 2030 و تثبیت بالای آن احتمال تغییر روند وجود دارد. در محدوده 1700 دلار هم با دیدن تاییدیه ورود می توان معامله فروش باز کرد.

تحلیل اتریوم | تحلیل تکنیکال اتریوم ETH
تحلیل اتریوم | تحلیل تکنیکال اتریوم ETH
4.7/5 - (200 امتیاز)

نظر (5)

  1. مریم

    سلام. ممنون از تحلیل و مطالب کاربردی.
    ببخشید به نظرتون در حال حاضر بیت کوین بهتره یا اتریوم؟ پیشنهاد ارز خاصی برای خرید را ندارید؟

    1. سلام و عرض ادب. سپاس از همراهی شما بزرگوار
      این دو ارز از بهترین ارزهای بازار هستندو بستگی به اینکه شما به چه علت در بازار کریپتو هستید(تریدر یا هولدر کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت) می توانید در این بازار خرید و فروش داشته باشید. اتریوم به نسبت بیت به خاطر قراردادهای هوشمند و هوش مصنوعی و… میتواند بهتر باشد اما باز به خود شما بستگی دارد که بازار را به چه صورت نگاه می کنید. ما پیشنهاد ارز خاصی را نمی توانیم بدهیم اما ارز لایت کوین را در واچ لیست خود برای یه مدت تقریبا ۳ ماهه داشته باشید.

  2. محسن

    چرا بعضی وقتها اتریوم، کارمزداش خیلی بالا میره؟

    1. سلام و عرض ادب. کارمزد اتریوم بسته به زمان انجام تراکنش‌ها و قیمت اتریوم و … دارد. دفعه بعد که خواستید یک تراکنش در شبکه اتریوم انجام دهید این کار را مانند گذشته انجام ندهید بلکه مواردی مانند زمان روز، امکان انجام همان تراکنش در راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری دیگر و غیره را بررسی کنید تا در میزان کارمزد گس صرفه‌جویی کنید.

    2. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر.
      کارمزد اتریوم یا گس به چندین عامل بستگی داره که یکی از اونها شلوغی شبکه و قیمت خود ارز اتریوم هست، واسه همین اگر شما مثلا زمانی که این شبکه شلوغه یا قیمت اتریوم بالا باشه، کارمزدش هم بالاتر میره.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *